Ga naar inhoud

Familiebak


tuscani

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, gTa zei:

Wat bedoel je met Euromillions winnen? Ik deed dat enkele dagen geleden nog (gene zever!) maar daarmee kan ik geen andere auto kopen, helaas.

Ook €3,40 gescoord? 😄 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmja, die zou 'k ook kiezen. (Al jaren compleet zot van, daarvoor ook al jaren voor zot verklaard hier op 't forum. :D )   Manuele 612.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

In welke zin?

ik weet niet, down to earth?

E amg, alpina

lijken mij zo braafjes te zijn. (moeilijk te verwoorden)

ik dacht dus dat er zaken gingen komen zoals een RR lwb

spacer.png

flying spur

spacer.png

enz.

't valt wat tegen, want over een E amg of alpina ga ik echt niet liggen dromen. (zijn bij wijze van spreken wagens die je nu ook kan kopen. )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van de grootte van de kinderen:

Ferrari GTC4 Lusso

Of als er iets meer ruimte moet zijn een Mercedes AMG GT73 4-Door (al is een 63 ook al goed!) :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tiep zei:

Altijd.

Maar wie niet waagt niet wint. Al rijf je een schamele €0,90 winst binnen ^_^ 

Vandaag mijn Lotto binnen gebracht.

Ik had weeral prijs.

1.25€ cash in het handje!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, toere zei:

Dit terzijde en on-topic:

 

Daily doe mij maar een dikke M5. 

Een Porsche Turbo cabrio voor de patser af te geven

Lotus Exige voor funritjes.

 

Mvg

En nu mag je de openingspost nog eens lezen. Welke familiewagen voor gezins uitstappen. 

Toch nog een M5 dan?

 

 

Potverdekke jullie worden allemaal oud. Op af, zou het destijds vol gestaan hebben met bentley, ghost en andere luxepaardjes.

Nu.........een bmw of een Mercedes break. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, tuscani zei:

En nu mag je de openingspost nog eens lezen. Welke familiewagen voor gezins uitstappen. 

Toch nog een M5 dan?

 

 

Potverdekke jullie worden allemaal oud. Op af, zou het destijds vol gestaan hebben met bentley, ghost en andere luxepaardjes.

Nu.........een bmw of een Mercedes break. 

 

"Scrolt naar boven"

 

Yep ik blijf bij mijn keuze, daily M5.

Heb het nooit echt gehad voor die exclusieve bakken wegens zeker onbereikbaar en geen kennis erover. 

Ik wordt niet oud ik ben al oud😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PJH zei:

Als ik mensen met kinderen moet geloven, dan:
- Zagen die na 4 uur al, dus omwegen pakken zit er niet in
- Kotsen ze de boel onder als je wat gaat doorkachelen op een bochtige weg (niet moeilijk als je heel de tijd met je neus tegen een ipad zit)
- Hebben die gezinnen giga veel bagage mee

Ik kan niet beamen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zou idd diegene zijn die dan voor een Range LWB Portofino Blue SVAutobiography V8 zou gaan. Navy/Cirrus interieur. 230 000 EUR.

Of misschien 3x een W124 (E)500(E) ... om zeker nog eentje te hebben als die ene kapot is. En die andere ook.

Of een ... guilty pleasure, inderdaad een way over the top Navigator. Al vind ik die Range dan toch veel meer klasse hebben, de Lincoln is mooi door zijn "eroverheid".

Of als we dan toch Amerikaans durven overwegen, die Hellcat's die nog altijd in mijn hoofd spoken.

Of een S500 voor 180 000 eur, maar ik zou het interieur uiteindelijk toch niet prefereren.

 

Nee, de Range, dat wordt het. Relatief discreet. Alle comfort en who cares dat ie kapot gaat want ping ping genoeg.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, tuscani zei:

ik weet niet, down to earth?

E amg, alpina

lijken mij zo braafjes te zijn. (moeilijk te verwoorden)

ik dacht dus dat er zaken gingen komen zoals een RR lwb

 

flying spur

 

enz.

't valt wat tegen, want over een E amg of alpina ga ik echt niet liggen dromen. (zijn bij wijze van spreken wagens die je nu ook kan kopen. )

 

Ik zou me precies oud voelen in zo'n wagens. Plus ik rijd niet graag met wagens die zwaar zijn, zelfs al hebben ze een dikke motor.

Voor mij dus een BMW M340i en in te wisselen voor een M3 Touring als deze uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

f52afcb535a562920ad4ac0605f5cc63.jpg

Zelf al kort mee kunnen rijden en was echt omvergeblazen van dat vermogen, zeker in combinatie met de vierwielaandrijving. Bovendien super grote koffer dus eigenlijk de ideale familiekar. Enige nadeel vind ik zijn ‘kont’, echt saai en lelijk.



a802dc4c54569d9c1c0ababfbe089464.jpg

Of dit? Supercarprestaties in een semi-familiekar. Echt een bruut ding vind ik dit. Wel wat minder praktisch in vergelijking met de E63 en opnieuw: lelijke kont.


Denk dat ik misschien dan toch gewoon nog voor dit ga:
05bbd8ad788410d6aa436898765afd0a.jpg

Ingetogen maar wel zeer klassevol samengesteld zoals hierboven imo. I like!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid