Ga naar inhoud

2023 BMW G87 M2 Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Gasten ge moet dat niet lelijk vinden. BMW komt ALTIJD weg, met ALLES. Binnen x aantal maanden vinden we het allemaal weer mooi en kopen we.

BMW is een zeer sterk merk, dat heel goed weet wat hun kopers zoeken en telkens weer de mooie mix tussen fiscaliteit en performance vinden. De rest is bijzaak. Die twee zaken doen de design taal slikken. Maar dan nog toen de eerste 1 uitkwam was dat ook een heel andere look dan we gewoon waren, een beetje later was het een hit. 

No stress :D 

PS: ik heb hiermee niet gezegd dat ik dit een aantrekkelijk design vind ......

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, ir_fuel zei:

Heb je de achterkant gezien? :D 

Ja 😄 ik vind het oprecht een mooi geheel. Steek dat eens in een mooi donkerblauw oid met zilveren wielen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Jules_W zei:

Ja 😄 ik vind het oprecht een mooi geheel. Steek dat eens in een mooi donkerblauw oid met zilveren wielen..

een auto die in lichte kleur niet mooi is, is geen mooie auto.

image.png.a047201a0fd4dcb4e7b67d8f853844ba.png

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de kritiek wel over die achterbumper maar ik vind vooral de neus en het zijprofiel mega. Tig keer mooier dan de overontworpen huidige gen. De plaatsing van de achterlichten vind ik tbf alleen op foto vreemd, in het echt stoort mij dat niet op de m240i. Die achterbumper went wel, net zoals de voorbumper op de 1m coupe bv. Wacht tot  je er een paar hebt zien rondrijden, dan wilt iedereen er weer eentje en terecht.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Phil zei:

Graag in 't zwart, schuifdakje, zonder zonnewerend glas, en met deze zantjes eronder:

image.thumb.png.fc0b1751c82e0ae6bd7336297a3eacf2.png

Mits niet satijn, helemaal akkoord 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid