Ga naar inhoud

Welke old-school familiebak - 1992 en ouder


Timo

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

78c4d3b324f1e624fbcbcc65ecad1ed5.jpg

Altijd wel al cool gevonden, zo’n 190 2.3

Mits rookzilver en gele pinkers ben ik mee. 

Jammer dat een Thema 8.32 of een Alfa 164 fwd zijn. Er was heel wat lekkers. Volvo 740 turbo of Ford Scorpio met V6 mogen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

Bentley Turbo R 6.8 Liter LWB/Long Wheelbase H-Zulassung
First Registration: 05/1989
Mileage: 116.000 km
Fuel Type: Petrol

Price: € 35.990

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=139558243&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Lotuzzz zei:

Mits rookzilver en gele pinkers ben ik mee. 

Jammer dat een Thema 8.32 of een Alfa 164 fwd zijn. Er was heel wat lekkers. Volvo 740 turbo of Ford Scorpio met V6 mogen ook.

Ik heb het gevonden. Rover SD1 Vitesse 3500 V8

 

Rover SD1 - Wikipedia

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er cool uit, maar ik ben bang dat je er minstens 3 nodig hebt. Een om mee te rijden, een bij de garage om te herstellen en een als reserve, want die rijdende kan elk moment naast die andere staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peugeot 309 GTi 5 deurs of 405 T16.

Eerder de 309 wegens iets groter opengaande koffer

Mag een goodwood zijn, maar hoeft niet (voor die prijs kunt ge die wel lhd maken)

11119872.jpg

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Luv4DLM said:

Niet te snelste, zeker niet. Maar heb de E30 Touring altijd een fantastische break gevonden.
Met het budget dat over is paar modificaties en das de ideale weekendauto.

BMW 325i Touring M Technic
First Registration: 02/1990 Mileage: 140.000 km Fuel: Petrol Power: 125 kW (170 Hp)
Price: €26,900

https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D307589566%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=BMW%20325i%20Touring%20M%20Technic&sd=First%20Registration%3A%2002%2F1990%0AMileage%3A%20140.000%C2%A0km%0AFuel%3A%20Petrol%0APower%3A%20125%C2%A0kW%C2%A0(170%C2%A0Hp)%0A&si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FMTIwMFgxNjAw%2Fz%2FowcAAOSw~2FfWNkJ%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd888cfaf6770e1ad69e5f63d9c177fd1f.jpg918d08b0848c44f1f11ecabc0769b178.jpg63fb187d55c824c39dffd0e5ab2df38d.jpg

Das een dikke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gewoon ik zei:

Ziet er cool uit, maar ik ben bang dat je er minstens 3 nodig hebt. Een om mee te rijden, een bij de garage om te herstellen en een als reserve, want die rijdende kan elk moment naast die andere staan

OK dan is dit 2

Racecarsdirect.com - TWR Rover SD1

 

Dit 3 want als mijn vrouw die andere twee heeft stuk gemaakt moet ze maar eens thuisblijven ook. En de achterlichten kloppen.

Lotus might be releasing a new version of the Esprit supercar

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pa kocht een zilveren 605 SV 3.0 toen hij net uit was. Laten verlagen bij Gutmann en een Remus eronder. Was een dikke bak in die tijd. Helaas reed hij hem nog geen half jaar later per total. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ooms hadden, als opvolger van hun betrouwbare Jaguar XJ 🤔, niet beter gevonden dan zo'n Rover (eerste versie) te kopen in chocolade bruin. Kan me nog wel wat zaken herinneren; aan de lichten staan en het elektrische raampje omhoog doen ........ dat er in hoogste stand gewoon uitviel 😅 en op straat kapot kletterde. Uiteindelijk spontaan uitgebrand 😲 

Spel had voor zover ik me kan herinneren een beetje vierkant stuur .. en een dikke sound.

 

  • Grappig 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, abtler said:

Mijn pa kocht een zilveren 605 SV 3.0 toen hij net uit was. Laten verlagen bij Gutmann en een Remus eronder. Was een dikke bak in die tijd. Helaas reed hij hem nog geen half jaar later per total. 

De onze was een groene met zo'n schijn in, lag iets lager en stonden 17" Azev A velgen op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Niko80 zei:

De onze was een groene met zo'n schijn in, lag iets lager en stonden 17" Azev A velgen op.

 

Ik had hem nog niet zover dat er ook meteen andere velgen op kwamen :) Na het ongeluk in de showroom van de dealer gaan kijken wat hij mooi vond als direct leverbare vervanger. Heeft hij een jaar met een 205 Gentry gereden. Achteraf vraag ik me nog steeds af hoe hij daar comfortabel in zat. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid