Ga naar inhoud

Hyundai Tucson


tuscani

Aanbevolen berichten

De nieuwe tucson ´20, een serieuze verandering tegenover vroeger. Vooral de voorkant is precies wel sportief geslaagd. Zijkant doet me wat lexus aan.  Heel druk met al die lijnen.

925023-hyundai-tucson.jpg

small.jpg

2021-hyundai-tucson.jpg

20200916_54229abfcfa5649e7003b83dd475529

all-new_hyundai_tucson_interior__1_.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, tuscani zei:

Maar je zou het liever hebben dan een bmw? :D

Bwa binnen 5 jaar ziet ne BMW er ook zo uit 😂 Als ze wat bijsturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet waarom ze op persfoto's die lijnen in de flank zo waanzinnig hard accentueren.

irl valt het bijna niet op en ziet hij er een serieus pak beter uit.

Interieur is qua afwerkingskwaliteit echt ongelooflijk in die prijsklasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe santa fe is ook top. De lijnen op den deze moet ik eerst in't echt zien, maar Hyundai gaat iig met rasse schreden vooruit in mijn in aanmerkingslijstje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Urus for the masses.

Of, als ze wat (te) veel naar de marketingbozo's van BMW zouden luisteren: THE Urus for the masses.

 

Dit gaat zo bikkelhard 'n succes zijn, denk ik. Dit is helemaal wat "men" wil, lijkt 't wel, vandaag de dag.
Zeer extraverte, opvallende styling. Wielkassen en -bekleding die zo vanuit 't schap van Lamborghini komen.
Een bijzonder hippe lichtsnuit met LED-kerstboom, helemaal wat we nodig hebben om 't donkere 2020 te vergeten.

Heeft wel enkele passende motorversies nodig, die beantwoorden aan de (wettelijke) eisen van de dag. En dat lijkt snor te zitten:

image.png.252ae97231468ba6a88e1909018e174d.png

Blijft nog over: de kostprijs. Maar ook dat is eigenlijk niet zo belangrijk; want veel belangrijker dan een goeie prijs voor een nieuwe auto, is een goed uitgekiend financieringsaanbod, inclusief ballonfinancieringen, private lease, enz.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/3/2020 at 11:37 PM, Parsifal said:

Ik snap niet waarom ze op persfoto's die lijnen in de flank zo waanzinnig hard accentueren.

irl valt het bijna niet op en ziet hij er een serieus pak beter uit.

Interieur is qua afwerkingskwaliteit echt ongelooflijk in die prijsklasse.

Helemaal mee akkoord.

Interieurs van Hyundais waren algemeen ook al erg goed afgewerkt de laatste jaren. Zij verbeteren terwijl VW en co er op achteruit gaan 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn eerste zien staan bij de dealer, de voorlichten hebben een donkere tint wat met het zwarte exterieur iets te veel van het goede is. Maar voor de rest wel een knappe wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Omdat de goedkeuring voor een ID4 nog altijd pending is, ben ik als mogelijke leaser deze toch ook eens gaan test rijden in de plug in versie.

Vooral omdat het aanbod van deze plug in zo aantrekkelijk is, en ik het design ook wel weet te smaken.
Qua budget kan ik hem full option uitrusten. En eigenlijk ook gewoon om eens een fuck you te zeggen tegen de Europese premium merken 😉

Eerste indruk, toen ik van mijn BMW in deze stapte. De Aziaten moeten qua afwerking echt niets meer onderdoen voor de premium Europeanen. Alles staat netjes georganiseerd en het ziet er ook allemaal lekker soft touch en posh uit. Je moet even voorbij het Hyundai logo kunnen kijken, maar dan ziet het er echt allemaal wel gelikt uit.

Starten in elektrisch modus lekker stil. Het eerste wat me opvalt dat hij toch wel duidelijk wat meer pendulum effect heeft tijdens het rijden, dan mijn X1. Net iets zachter afgeveerd, en wat hoger op de poten.
De elektrisch verstelbare zetels en het verstelbare stuur kan ik makkelijk in mijn rijhouding krijgen. Dat was bij Aziatische auto's vroeger wel eens anders. Zetels met verstelbare rug en lendensteun zitten ook perfect.

Het optionele panoramische dak gaf wel wat kraakjes, maar ik twijfel er sowieso aan, of ik dat zou nemen of niet. Vind ik persoonlijk nooit echt een meerwaarde.

Ding gaat met zijn 265 gecombineerde PK's ook goed vlot vooruit, maar de overgang van de elektro naar verbrandingsmotor, mocht net iets vlotter. Dat doet BMW en VW wel net iets beter. Ook het geluid van de verbrandingsmotor is nu niet iets waar je haren van recht komen staan. Maar al bij al, lekker stil allemaal en heerlijk comfy. Waar zo'n auto voor dient uiteindelijk.

Minpuntje was een heel erg haperende DAB radio. Viel te pas en te onpas uit, waardoor ik de geluidsinstallatie niet helemaal goed kon inschatten. De momenten dat ze wel speelde, leek het mij heel erg ok. Volgens de verkoper wel exemplarisch. Hij liet er nadien eentje horen in de toonzaal en die speelde idd perfect.

Hét gadget van deze auto is de zijcamera die automatisch aanspringt als je je richtingaanwijzer aan doet. Echt een super ding, wat de dode hoek helemaal wegvaagt. Ik keek er ook meteen op een natuurlijke wijze naar, bij elke keer dat ik afsloeg. Top optie.

Overall heeft hij misschien nog nét niet de bouwkwaliteit van een Europese premium, maar de verhouding prijs/aanbod is echt onverslaanbaar.

Mocht de ID4 niet kunnen uitgerust worden, zoals ik hem wil, binnen de policy, dan wordt deze zeker een kanshebber.

20221026_165443_resized.jpg

20221026_165603_resized.jpg

20221026_165612_resized.jpg

20221026_170248_resized.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bud wijzer zei:

Omdat de goedkeuring voor een ID4 nog altijd pending is, ben ik als mogelijke leaser deze toch ook eens gaan test rijden in de plug in versie.

Vooral omdat het aanbod van deze plug in zo aantrekkelijk is, en ik het design ook wel weet te smaken.
Qua budget kan ik hem full option uitrusten. En eigenlijk ook gewoon om eens een fuck you te zeggen tegen de Europese premium merken 😉

Eerste indruk, toen ik van mijn BMW in deze stapte. De Aziaten moeten qua afwerking echt niets meer onderdoen voor de premium Europeanen. Alles staat netjes georganiseerd en het ziet er ook allemaal lekker soft touch en posh uit. Je moet even voorbij het Hyundai logo kunnen kijken, maar dan ziet het er echt allemaal wel gelikt uit.

Starten in elektrisch modus lekker stil. Het eerste wat me opvalt dat hij toch wel duidelijk wat meer pendulum effect heeft tijdens het rijden, dan mijn X1. Net iets zachter afgeveerd, en wat hoger op de poten.
De elektrisch verstelbare zetels en het verstelbare stuur kan ik makkelijk in mijn rijhouding krijgen. Dat was bij Aziatische auto's vroeger wel eens anders. Zetels met verstelbare rug en lendensteun zitten ook perfect.

Het optionele panoramische dak gaf wel wat kraakjes, maar ik twijfel er sowieso aan, of ik dat zou nemen of niet. Vind ik persoonlijk nooit echt een meerwaarde.

Ding gaat met zijn 265 gecombineerde PK's ook goed vlot vooruit, maar de overgang van de elektro naar verbrandingsmotor, mocht net iets vlotter. Dat doet BMW en VW wel net iets beter. Ook het geluid van de verbrandingsmotor is nu niet iets waar je haren van recht komen staan. Maar al bij al, lekker stil allemaal en heerlijk comfy. Waar zo'n auto voor dient uiteindelijk.

Minpuntje was een heel erg haperende DAB radio. Viel te pas en te onpas uit, waardoor ik de geluidsinstallatie niet helemaal goed kon inschatten. De momenten dat ze wel speelde, leek het mij heel erg ok. Volgens de verkoper wel exemplarisch. Hij liet er nadien eentje horen in de toonzaal en die speelde idd perfect.

Hét gadget van deze auto is de zijcamera die automatisch aanspringt als je je richtingaanwijzer aan doet. Echt een super ding, wat de dode hoek helemaal wegvaagt. Ik keek er ook meteen op een natuurlijke wijze naar, bij elke keer dat ik afsloeg. Top optie.

Overall heeft hij misschien nog nét niet de bouwkwaliteit van een Europese premium, maar de verhouding prijs/aanbod is echt onverslaanbaar.

Mocht de ID4 niet kunnen uitgerust worden, zoals ik hem wil, binnen de policy, dan wordt deze zeker een kanshebber.

 

 

 

20221026_165603_resized.jpg

2020-Lexus-NX-300h-15.jpg.3da85c1864148d8a97ba0143209d43fd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de Hyundai eerder was dan de Lexus maar dit geheel terzijde.

Lexus jammer genoeg niet als plug-in te verkrijgen 🙄

Zou ik anders zeker ook overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie het nu ook ja.. maar pittige prijs wel voor het business model 🙄

Ga hem toch eens laten configureren.

 

RAV4 ook peperduur in leasing

aangepast door bud wijzer
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat de hyundai wel beter gaat zijn. ik was heel tevreden over mijn coupe indertijd. nergens een kraakje of piepje en alles mooi afgewerkt. de lexus van mijn vader is in mijn ogen dan minder van kwaliteit. Denk dat je dat gewoon koopt voor de badge, maar dat hun kwaliteit niet meer is waar ze vroeger zo voor stonden. Iets wat dan omgekeerd aan het werken is bij Hyundai, die hebben enkel nog hun logo tegen.

die camera is idd heel gemakkelijk, de Y heeft dat ook. ik betrap er mij soms op dat ik zelfs meer naar de camera kijk ipv de spiegels.  iets wat bij de etron dan net heel storend was. die had/heeft enkel een scherm maar helemaal niet zo zuiver en reeel (ik vond dat dat serieus vervormde qua inschatting) en compleet verkeerd geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eerlijk gezegd zelf ook niet zo kapot van de dagrijlichten, maar als compleet pakket is het echt wel een winner.

Voorlopig ligt de ID4 nog altijd op pole position, maar zoals steeds is het een lang verhaal hier in het bedrijf om een wagen überhaupt besteld te krijgen 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid