Ga naar inhoud

keuzestress of luxeprobleem


Liquid Li0n

Waar heb je last van?  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar heb je last van?

    • Keuzestress
      0
    • Luxeprobleem


Aanbevolen berichten

11 hours ago, Liquid Li0n said:

ja zo een bruin interieur kennen ze bij Porsche ook!

het is wat onnozel om een zo een auto maar voor 40% in je zaak te zetten als het voor 100 ook kan. En who cares achterbank...ik ben toch maar alleen.

Zoals gezegd: je hebt een probleem :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gTa zei:

Wa gade gij da zeggen, mateke!! Kijkt maar keer hier:

e04ca4a8840197a383ae71d9b68be76c.jpg

Dikkk schtijl, jongeh!

Of NOG meer schtijl:

e6a4a8d464cd9602096605a13ebc7132.jpg

ik snap perfect dat je dat als LV wilt hebben. Minder zetels, dus minder van dat motief

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Zoals gezegd: je hebt een probleem :D 

en daarbij...kinderen zijn toch maar slecht voor het milieu. #overbevolking :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

en daarbij...kinderen zijn toch maar slecht voor het milieu. #overbevolking :D

Protect the environment! Buy a Ram, not a Pram!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ram TRX. Topic mag dicht. 

 

Als je een nieuwe Ram koopt gewoon op voorhand eens zien waar je je onderhoud zou doen. Handiri is er eentje waar je enkel blij van bent als je je wagen koopt, daarna minder het alleen maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Le Capri Mauve said:

Protect the environment! Buy a Ram, not a Pram!

Als je een tweezitter wil, profiteer er dan verdekke van en koop een echte tweezitter. Ga geen autobus kopen om er dan met twee zetels in rond te rijden en te denken dat je met een 911 GT3 aan het rondstuiven bent. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, CAS zei:

Ram TRX. Topic mag dicht. 

 

Als je een nieuwe Ram koopt gewoon op voorhand eens zien waar je je onderhoud zou doen. Handiri is er eentje waar je enkel blij van bent als je je wagen koopt, daarna minder het alleen maar. 

yep Ram TRX is zalig maar wordt hier in Europa bijna dubbel zo duur als een gewone, zou een 125 000 euro zijn en LPG blijkbaar niet mogelijk.

Handiri, daar heb ik idd al veel over gehoord en daar zou ik ook niet kopen, ben er natuurlijk wel geweest en die geven de goedkoopste prijs. Maar als je daarna met een garantie kwestie zit, zit je idd met de gebakken peren.

1 uur terug, The Swede zei:

Als je een tweezitter wil, profiteer er dan verdekke van en koop een echte tweezitter. Ga geen autobus kopen om er dan met twee zetels in rond te rijden en te denken dat je met een 911 GT3 aan het rondstuiven bent. 

Ik begrijp je punt maar dat is het punt niet. Als je een tweezitter koopt dan betaal je volle taks en is deze niet 100%. Het is een nieuwe daily dus, saaie autostrade kilometers gebeuren er mee. voor de wannabe rally piloot uit te hangen heb ik die M135i dan.

1 uur terug, tiamo zei:

Dickerschutz in maastricht is een hele goed . verkoop en onderhoud , maat van mij heeft er twee en super content daar.

Diene sjoeksjoek in sint niklaas   , weg blijven is de boodschap,zijne eerste kocht hem daar en moest binnen voor onderhoud kleine aantekeningen aan de bougie kabels gedaan ,omdat we zijn reputatie kende je raad het al zelfs kabels niet losgetrokken geweest , maar wel 8 nieuwe op faktuur , wat is er dan verder ook NIET gedaan he .

Ik ben er geweest na vele positieve reacties te lezen op de facebook groepen en dergelijke. En bij Leie cars, Braxx, en de andere AEC en KW dealers vind ik het ook interessant. Dit zijn export modellen voor de Europese markt die rechtstreeks in de fabriek worden gemaakt. Dus zijn ineens voorzien van ingebouwde achtermistlichten, worden in een ondercoating gezet omdat we hier zout in de winter gebruiken, etc
Terwijl Handiri en de andere parallel importeurs deze uit Mexico of Canada laten overkomen.

https://aeceurope.com/nl/
https://kwauto.com/
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Liquid Li0n said:

Ik begrijp je punt maar dat is het punt niet. Als je een tweezitter koopt dan betaal je volle taks en is deze niet 100%. Het is een nieuwe daily dus, saaie autostrade kilometers gebeuren er mee. voor de wannabe rally piloot uit te hangen heb ik die M135i dan.
 

Als kost belangrijker is dan de wagen zelf, dan is veel geld uitgeven aan een dikke Cayenne of X5 M (die je nadien ook nog es verklooit en de restwaarde van door de WC spoelt), ook niet echt zinnig, he ;)

Als het is om goedkoop en comfortabel saaie autosnelwegkilometers te malen, koop een tweedehands Mercedes E200 diesel of BMW 520d. Verbruik zal een pak lager liggen, waardeverlies een pak lager en kwa onderhoud zal het je een fractie kosten. Want LV of niet, een Cayenne of X5M, gaat nog steeds veel meer onderhoud nodig hebben en je een pak meer kosten aan slijtage onderdelen (banden, remmen, etc).

Met het geld dat je uitspaart met je 520d, kan je je dan een echte auto kopen om de rallypiloot uit te hangen ipv een BMW 1. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, CAS zei:

Ram TRX. Topic mag dicht. 

 

Als je een nieuwe Ram koopt gewoon op voorhand eens zien waar je je onderhoud zou doen. Handiri is er eentje waar je enkel blij van bent als je je wagen koopt, daarna minder het alleen maar. 

 

FEDDFDED-64A0-4D49-80F1-0BD42A3C9283.jpeg

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid