Ga naar inhoud

2022 Mercedes C klasse (W206)


Luv4DLM

Aanbevolen berichten

Dat is zoals zeggen dat je schoenen lichter worden door er mee te wandelen. Of het tapijt in je auto door er je voeten op te zetten 😛

Dat zijn veelvouden van zo een batterij :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Dat is zoals zeggen dat je schoenen lichter worden door er mee te wandelen. Of het tapijt in je auto door er je voeten op te zetten 😛

Dat zijn veelvouden van zo een batterij :D 

 

Nee maar ik kan de nerdyness ervan wel apprecieren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Beetje jammer dat Mercedes de Tesla toer op gaat met dat centrale scherm.

Qua exterieur weinig verrassingen. De achterkant lijkt wel heel erg op de nieuwe S, maar dan zonder chrome strip.

Goh, ik vind de executie wel wat eleganter bij MB, maar 't wordt eerder een 'form-factor' dan iets anders.

Bovendien is het scherm ook OLED dacht ik, en voor de bestuurder in 3D, ... ik wil maar zeggen het ene scherm is het andere niet. (denk maar toen het 'Retina' display op iPhone uitkwam, welk effect dat had...)

Dat gezegd zijnde; liever analoog... maar die tijd is gepasseerd.

6 uren geleden, ir_fuel zei:

I doubt it.

Men verkoopt het als "het is modern", maar het is vooral VEEL gemakkelijker om een scherm te plakken in een auto en dan alles in software te regelen (zeker qua fixes achteraf) dan overal knoppen voor te gaan voorzien in een interieur.

Hmm, toch wel hoor.

Mensen zijn zot van grote schermen in hun auto, en bij voorkeur touchscreen.

Wij overtuigen veel prospecten met de 'schermen'... soms ergerlijk, alsof andere zaken minder belangrijk worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

Goh, ik vind de executie wel wat eleganter bij MB, maar 't wordt eerder een 'form-factor' dan iets anders.

Bovendien is het scherm ook OLED dacht ik, en voor de bestuurder in 3D, ... ik wil maar zeggen het ene scherm is het andere niet. (denk maar toen het 'Retina' display op iPhone uitkwam, welk effect dat had...)

Dat gezegd zijnde; liever analoog... maar die tijd is gepasseerd.

Hmm, toch wel hoor.

Mensen zijn zot van grote schermen in hun auto, en bij voorkeur touchscreen.

Wij overtuigen veel prospecten met de 'schermen'... soms ergerlijk, alsof andere zaken minder belangrijk worden.

Tot ze er een tijdje gebruik van maken en plots merken dat het toch eenvoudiger was om actie x of y te doen toen er nog gewoon een knopje voor was. Zo ervaar ik het zelf toch, idem voor mijn vrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere keer weer :lol:  ik wéét wat HVAC betekent maar van nature moet ik altijd sneller aan "high vacuum" denken ofte "superstofzuiger", in plaats van wat 't echt betekent.

=

Altijd funny: "Ik wil echte knoppen in minnen otto voor de stofzuiger!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

Iedere keer weer :lol:  ik wéét wat HVAC betekent maar van nature moet ik altijd sneller aan "high vacuum" denken ofte "superstofzuiger", in plaats van wat 't echt betekent.

=

Altijd funny: "Ik wil echte knoppen in minnen otto voor de stofzuiger!"

Echt he :lolz: 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/2/2021 om 11:50, ex-Mooseman zei:

en waarom moet je GSM-houder daar nog op passen ? 

Je mirrort je scherm van je smartphone volledig naar het display in het midden (Android Auto/Carplay, whatever), je telefoon vliegt in het bakje om draadloos op te laden.  Voila.

 

Ik kan dat in de 992 ook en gebruik dat niet...

Sorry maar de standaard navi werkt beter en is veel mooier dan de waze integratie... Ik leg gewoon gsm op aan de kant met icoyote voor meldingen...

Op 22/2/2021 om 12:42, ir_fuel zei:

Ja idd, en dan koop je een iPhone 12 en dan wil dat ding niet laden met die generieke draadloze laders in je auto :lolz: 

(zoals dus momenteel in de Polestar 2)

Jip, madam ook miserie mee dat het niet werkt op de draadloze lader... Echter is niet consequent. Als je hem heropstart, dan werkt het weer even wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een Audi liefhebber, maar voor deze laat ik een A4 toch staan.


Nog even de basis modellen afwachten om te zien of het ontwerp overeind blijft, zo ziet het er allemaal goed uit. Ik vrees wel dat dit niet meer mooi gaat zijn met een ster op de motorkap. Tot nu toe had dat altijd mijn voorkeur.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid