Ga naar inhoud

2022 Mercedes C klasse (W206)


Luv4DLM

Aanbevolen berichten

Zou raar zijn als de C43 een 6 cil zou zijn terwijl de C63S een 4 cil is...

Alfa Giulia en de BMW hebben nog echte motoren steken. Alleen moet je dan wel een goeie assistance hebben of blind zijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, als ze dat A45S-blok erin lepelen met een goede elektrostamp erbij kan dat nog wel plezant worden. Zou leuk zijn als hij lichter is als de V8, maar ik vrees ervoor met die pillen erin.

Vermoedelijk wel een lichtere neus en pillen ergens achterin met laag zwaartepunt. En historisch verantwoord nog ook :inlove:

Mercedes-Benz 190-serie 190 E 2.3-16 prijzen en specificaties

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, PJH zei:

Zou raar zijn als de C43 een 6 cil zou zijn terwijl de C63S een 4 cil is...

Alfa Giulia en de BMW hebben nog echte motoren steken. Alleen moet je dan wel een goeie assistance hebben of blind zijn :(

Een Giulia Q is toch geen zorgenkindje bij mijn weten? In het begin wat problemen met het diff, maar voor de rest toch niets speciaal? 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/26/2021 at 12:55 PM, gTa said:

En éindelijk énkel maar 4 cilinders meer, lekker spaarzaam en ecologisch. ❤️

 

Bebe Running GIF - Bebe Running Oops - Discover & Share GIFs

 

En fwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, als ze dat A45S-blok erin lepelen met een goede elektrostamp erbij kan dat nog wel plezant worden. Zou leuk zijn als hij lichter is als de V8, maar ik vrees ervoor met die pillen erin.
Vermoedelijk wel een lichtere neus en pillen ergens achterin met laag zwaartepunt. En historisch verantwoord nog ook :inlove:
qc5ypdkbu3g1_480.jpg&key=35638617220d07a1138b00b264bbc404fda01946170c88a8c9c56aa592158173

Gaan ze niet de hybride toer op? Een kleinere motor + electromotor? Hoe gaan ze anders +500pk halen uit een 2.0?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2021 om 15:22, BMWMB zei:

Wordt de C43 AMG een 4 cilinder? 😲

Zelfs de c63 wordt een viercilinder... 😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, BMWMB zei:


Gaan ze niet de hybride toer op? Een kleinere motor + electromotor? Hoe gaan ze anders +500pk halen uit een 2.0?

Naar het schijnt, vandaar de "goede elektrostamp"! Met wat chance nog fiscaal voordelig ook zonder er een camionette van te moeten maken 👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/1/2021 om 13:22, stradge zei:

Een Giulia Q is toch geen zorgenkindje bij mijn weten? In het begin wat problemen met het diff, maar voor de rest toch niets speciaal? 

Ik ken iemand die aan nog geen 40k km toch een nieuwe motor heeft moeten laten steken...
Ik vind het een bloedmooie auto, maar zou het nooit durven kopen vrees ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Maxime S zei:

Ik ken iemand die aan nog geen 40k km toch een nieuwe motor heeft moeten laten steken...
Ik vind het een bloedmooie auto, maar zou het nooit durven kopen vrees ik. 

Ik ken ook 1 eigenaar (ken 'm wel niet goed) en die heeft er ook al redelijk wat ongeplande garagebezoekjes mee gehad. Wel geen grote issues, meer de kleine dingen (die even hard kunnen enerveren wel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2021 om 13:52, Tiep zei:

Market Launch staat nu vast op 19 juni... 🙃 Nog lang wachten!

 

Wanneer kan hij dan realistisch gezien op mijn oprit staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zo'n schermen zalig! 

Deze C gaat heel knap worden, maar hoogstwaarschijnlijk zal er wel geen elektrische variant zijn, zoals ook de S-klasse dat niet heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Marvin zei:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-ride-2021-mercedes-benz-c-class-prototype-review

  • 6,5 cm langer. Damn. 
  • 25 kWh batterijen voor de PHEV's dus theoretische range tegen de 100 km.
  • Rear-wheel steering
  • Luchtvering voorbehouden aan de hybrids

MB is momenteel qua PHEV echt top.

Zeer benieuwd naar finale resultaat!

1 uur terug, BMWMB zei:

Ik vind zo'n schermen zalig! 

Deze C gaat heel knap worden, maar hoogstwaarschijnlijk zal er wel geen elektrische variant zijn, zoals ook de S-klasse dat niet heeft. 

Daarvoor dient EQ.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, PJH zei:

Wanneer kan hij dan realistisch gezien op mijn oprit staan?

19/01 = beschikbaarheid bij hoofdzetel + dealers voor testritten. Wanneer de eerste geleverd kunnen worden weet ik niet echt. Mogelijks kan @William Blake daar meer over kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Marvin said:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-ride-2021-mercedes-benz-c-class-prototype-review

  • 6,5 cm langer. Damn. 
  • 25 kWh batterijen voor de PHEV's dus theoretische range tegen de 100 km.
  • Rear-wheel steering
  • Luchtvering voorbehouden aan de hybrids

Met 25kWh denk ik dat uw praktische range richting 100km gaat gaan, theorie zal zelfs hoger liggen. 

Bij BMW zit de 330e nu met 12 kWh bruikbaar, en dat zou theoretisch al 66km zijn (praktisch op een goede dag zeker 50km mee mogelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 kWh is best wel veel. Dan haal je 1/3e van de range van een Model 3. Dat gaat idd naar de 100km. Als je dat dan ook nog eens kan doen tot pakweg 120 km/h gaat je verbrandingsmotor echt niet veel meer moeten doen voor de gemiddelde verplaatsing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid