Ga naar inhoud

2022 Mercedes C klasse (W206)


Luv4DLM

Aanbevolen berichten

Tis gelijk of ze hebben de grooste noobs die preview gegeven [emoji23] Azo stijf presenteren zeg. MrBenz en BenzKing ... waaaw
Een reviewer die zot is van een Mercedes logo op de grond geprojecteerd ... Maar dan zag ik die zijn aantal volgers [emoji849]

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, josenjef zei:

Een reviewer die zot is van een Mercedes logo op de grond geprojecteerd ... Maar dan zag ik die zijn aantal volgers emoji849.png

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Nu je het zegt. Das wel zot, gezien die gast zijn stijfheid 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, William Blake said:

Garantie is 3j / 200.000 km, batterij 6j.

Vervang 2j dan door 3j he. Het probleem blijft gelijk. Die mekaniek is niet gemaakt om jaren stil te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Vervang 2j dan door 3j he. Het probleem blijft gelijk. Die mekaniek is niet gemaakt om jaren stil te liggen.

Ge verstaat het niet he.

Als de mijn motor naar de wip is mag ik van Benz nog tot 6 jaar doorrijden 😎 Ik zou zoiets altijd leasen, net daarom;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Rabbit said:

Ge verstaat het niet he.

Als de mijn motor naar de wip is mag ik van Benz nog tot 6 jaar doorrijden 😎 

LOL, toch tot pakweg 80km :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Rabbit zei:

@William Blake wordt de break ook direct voorgesteld ?

Ja.

11 uren geleden, Rabbit zei:

Tis gelijk of ze hebben de grooste noobs die preview gegeven 😂 Azo stijf presenteren zeg. MrBenz en BenzKing ... waaaw

Die 'influencers' zijn goedkope publiciteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, msxx zei:

Dus ja... ik vind het straf dat je in eerste instantie het neerzet als een unicum en daarna neerzet als 'het zal wel een ander niveau zijn'

Is dat net niet de marketing van Mercedes? Veel gezwans over “uniek, ongezien en innovatief”. Tot je eens hun innovaties begint op te zoeken. 9/10 bestaat het al 10 jaar en geven ze er een mooie naam aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel jammere zaak en spijtig genoeg zijn ze mijn AMG liefde verloren door zo abrupt deze weg in te slaan. 

Ook had ik elders gelezen dat die nieuwe C plus 2 ton zou gaan wegen...  Het ding mag zelfs nog 600pk hebben en de huidige c63s nog meer in het stof doen bijten, het is en blijft een boot...  BMW doet het naar de knoppen met hun design en AMG doet het naar de knoppen met hun overdreven downsizing...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

Heel jammere zaak en spijtig genoeg zijn ze mijn AMG liefde verloren door zo abrupt deze weg in te slaan. 

Ook had ik elders gelezen dat die nieuwe C plus 2 ton zou gaan wegen...  Het ding mag zelfs nog 600pk hebben en de huidige c63s nog meer in het stof doen bijten, het is en blijft een boot...  BMW doet het naar de knoppen met hun design en AMG doet het naar de knoppen met hun overdreven downsizing...

 

Audi RS4 wordt plots zeer aantrekkelijk...

4-cil in de 63 AMG is inderdaad een ramp

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt zonde dat ze die topmodellen niet behouden, met dikke motoren.
Uiteindelijk zijn het vooral de diesels en lichtere benzines waar veel kilometers mee gereden worden, en die dagelijks in de file staan. Dat ze hier op inzetten om deze hybide of volledig elektrisch te maken, dat kan ik begrijpen, maar laat die dikke motoren toch bestaan. Volgens mij zal het nooit volledig elektrisch worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Dus als ik het goed begrepen heb wordt de C63 een volwaardige plugin hybrid, maar de C43 heeft een 4 cilinder turbo met 48V "boost" systeem, en geen hybride functionaliteit?

Zo lees ik het ook, M254 is ook geen AMG motor

Der C 43 AMG soll 390 PS erhalten und basiert ebenfalls wie die Serienbenziner auf dem M254. Er erhält zudem den E-Turbo mit Formel 1 Technologie.

 

58 minuten geleden, BMWMB zei:

Hoe ik het begrijp worden het beide plug-in hybrides, maar krijgt de C43 de basismotor, en de C63 die van A45 AMG.

denk het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Hoe ik het begrijp worden het beide plug-in hybrides, maar krijgt de C43 de basismotor, en de C63 die van A45 AMG.

Dat is toch niet wat er staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heeft de C63 een verbrandingsmotor die de vooras aandrijft en een elektromotor voor de achteras? Dan gaan ze een serieuze elektromotor moeten voorzien qua poeier, anders heb je een geavanceerde A45 qua rijgevoel :lol: 

edit: 450pk op de vooras? Dat gaat zeer veel rust in het stuur geven :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

Maar dat zou dus willen zeggen dat op de zaak een C63 wel eens goedkoper zou kunnen zijn TCO-gewijs dan een C43 :lol: 

Als ik lees welke batterij ze gaan gebruiken, kan die wel eens sub 50gr zitten

9 minuten geleden, ir_fuel zei:

En dan heeft de C63 een verbrandingsmotor die de vooras aandrijft en een elektromotor voor de achteras? Dan gaan ze een serieuze elektromotor moeten voorzien qua poeier, anders heb je een geavanceerde A45 qua rijgevoel :lol: 

edit: 450pk op de vooras? Dat gaat zeer veel rust in het stuur geven :D 

Nee, motor in de lengterichting, blijft een echte RWD in de basis

4matic+ dus ook uitschakelbaar 

e-motor op achteras, torque vectoring etc

zo zal het in de GT73e alleszins zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, William Blake said:

Nee, motor in de lengterichting, blijft een echte RWD in de basis

4matic+ dus ook uitschakelbaar 

e-motor op achteras, torque vectoring etc

zo zal het in de GT73e alleszins zijn 

RWD in de basis? Dus de verbrandingsmotor gaat ook de achterwielen aandrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid