Ga naar inhoud

2022 Mercedes C klasse (W206)


Luv4DLM

Aanbevolen berichten

19 hours ago, -krikke- said:

Heel jammere zaak en spijtig genoeg zijn ze mijn AMG liefde verloren door zo abrupt deze weg in te slaan. 

Ook had ik elders gelezen dat die nieuwe C plus 2 ton zou gaan wegen...  Het ding mag zelfs nog 600pk hebben en de huidige c63s nog meer in het stof doen bijten, het is en blijft een boot...  BMW doet het naar de knoppen met hun design en AMG doet het naar de knoppen met hun overdreven downsizing...

 

Nieuwe M3 en M4 weegt ook pakken meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ir_fuel zei:

RWD in de basis? Dus de verbrandingsmotor gaat ook de achterwielen aandrijven?

Ja.

En die aandrijving kan versterkt worden nog met een extra elektromotor achter

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

RWD in de basis? Dus de verbrandingsmotor gaat ook de achterwielen aandrijven?

Ja, is sinds jaar en dag zo bij de C-Klasse

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ICM zei:

Nieuwe M3 en M4 weegt ook pakken meer.

De c63s zou wel van +-1630kg naar + 2 ton springen.  Das effe het gewicht van 4 zéér lijvige passagiers erbij...  Dat zijn geen extra 90 of 150 kilo's zoals elk model bij elke nieuwe generatie van zijn eigen zwaarder wordt...  Een boot zeg ik u!  :)

spacer.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, -krikke- zei:

De c63s zou wel van +-1630kg naar + 2 ton springen.  Das effe het gewicht van 4 zéér lijvige passagiers erbij...  Dat zijn geen extra 90 of 150 kilo's zoals elk model bij elke nieuwe generatie van zijn eigen zwaarder wordt...  Een boot zeg ik u!  :)

spacer.png

 

1630 voor de huidige is dan alleszins geen rijklaar gewicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar doet niks af van de vergelijking met de opvolger.  Die plus twee ton is daar ook geen rijklaar gewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

Klopt maar doet niks af van de vergelijking met de opvolger.  Die plus twee ton is daar ook geen rijklaar gewicht.

Volle batterijen wegen niet meer dan lege heeeee :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, -krikke- zei:

De c63s zou wel van +-1630kg naar + 2 ton springen.  Das effe het gewicht van 4 zéér lijvige passagiers erbij...  Dat zijn geen extra 90 of 150 kilo's zoals elk model bij elke nieuwe generatie van zijn eigen zwaarder wordt...  Een boot zeg ik u!  :)

spacer.png

 

Couldn't help it ... maar op die foto staan al 24 x 16 x 9 rijen containers (van die lange) zichtbaar, zijnde een 3.500-tal. En dan zitten er nog in 't ruim ook, neem ik aan.

WTF :silly: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, gTa said:

Couldn't help it ... maar op die foto staan al 24 x 16 x 9 rijen containers (van die lange) zichtbaar, zijnde een 3.500-tal. En dan zitten er nog in 't ruim ook, neem ik aan.

WTF :silly: 

Capaciteit van 23,756 TEU zijnde 11878 "van die lange" containers. :D 

 

Excuses voor de offtopic.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lange containes zijn 40ft containers. LxBxH: 12192x2438x2591mm. Ook zijn er hogere versies, de 'High Cube', die 300mm hoger zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

Lange containes zijn 40ft containers. LxBxH: 12192x2438x2591mm. Ook zijn er hogere versies, de 'High Cube', die 300mm hoger zijn.

Die maten heeft ne mens niks aan. 😅

 

Mijn Franse ex-collega's hebben 2j geleden een machine ontwikkeld met die afmetingen in gedachte...

3x raden wat er gebeurde toen we t eerste machine naar Azië moest verschepen. 🤣🤣🤣

aangepast door Joske
Link naar reactie
Delen op andere sites

In een 40ft HC gaan +-144 fietsen in.

Een 40ft HC lossen bij 25° zon sucks mega balls want als je daar in zit en je smijt een ei tegen de wand, dan blijft het als omelet plakken.

Een 40ft HC lossen met vier man duurt ongeveer +-2,5 uur.

Een 40ft HC is vrij hoog als je er uitvalt

Een 40ft HC is groter dan je denkt want telkens je hoopt dat je er bijna bent, zit er steeds nog een volle rij dozen in achter de rij waar je mee bezig bent. Om depri van te worden.

Tot zover mijn kennis over de 40ft HC, al de rest interesseert me dan ook niet. :)

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

In een 40ft HC gaan +-144 fietsen in.

Een 40ft HC lossen bij 25° zon sucks mega balls want als je daar in zit en je smijt een ei tegen de wand, dan blijft het als omelet plakken.

Een 40ft HC lossen met vier man duurt ongeveer +-2,5 uur.

Een 40ft HC is vrij hoog als je er uitvalt

Een 40ft HC is groter dan je denkt want telkens je hoopt dat je er bijna bent, zit er steeds nog een volle rij dozen in achter de rij waar je mee bezig bent. Om depri van te worden.

Tot zover mijn kennis over de 40ft HC, al de rest interesseert me dan ook niet. :)

Je bent wel het belangrijkste vergeten makker. Hoeveel kilo bloem kan daar in?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, dragonfly said:

Je bent wel het belangrijkste vergeten makker. Hoeveel kilo bloem kan daar in?

Het ging over fietsen, niet over bananen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid