Ga naar inhoud

Michael Fassbender: Road To Le Mans


ir_fuel

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Voorlaatste in de combined practice resultaten.

Yep ik zag het ook. En die wordt dan zo goed begeleid en kan nog extra gaan testen.

Teamgenoten hebben die sneller zijn kan mentaal zwaar zijn maar je leert er verdomme veel meer van. Zijn conditie en spiermassa zijn alleszins in orde 😮 

Ik zat op een moment ook aan mijn limiet en binnen team was er niemand om van te leren dus dan kan je beter stoppen.

Dus chapeau dat ze dit zo eerlijk in beeld brengen want je ziet de frustratie op hun gezicht. "drove 10 laps and didn't do once what we said" ofzo 😄 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Mentaal moet dat toch zwaar zijn. Op den duur moet je je toch afvragen wat je daar zit te doen, en dat het in de eerste plaats een hobby is. Is het nog wel een hobby als je constant je kas zit op te fretten?

Hij is heel hard voor zichzelf en ze zijn ook maar met 8 auto's. Zal mentaal inderdaad niet simpel zijn als het dan nog eens op YouTube komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet trouwens een mooie uitspraak gehoord van een piloot die te laag stond in quali:

"Wat scheelt er met de auto?"

"Met de auto? Niks! Die rijdt perfect, moest ik alleen op de baan zijn. Alleen rijdt de rest sneller!"

:lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lietz is wel de snelste van die GTE rijders daar. Fassbender kan achteraan aanklampen, wat op zich een hele verdienste is, maar toch iets waar hij zich mentaal op gaat moeten settelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/11/2021 om 19:01, ir_fuel zei:

Dju, weer kosten :lolz: 

Jawadde zeg.

Aangezien ze Francorchamps over 2 aflevering verdeeld hebben, is de kans groot dat in de volgende aflevering nog kosten volgen

Zal een serieus factuurke worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Wutputt zei:

Aangezien ze Francorchamps over 2 aflevering verdeeld hebben, is de kans groot dat in de volgende aflevering nog kosten volgen

Zal een serieus factuurke worden

Voor wie wil, de resultaten zijn gewoon terug te vinden op’t net… :lol:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Is hij ook 😉

Awel als ge hem kent, haal hem dan rap efkens naar hier dan kan hij erover vertellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet naar de ELMS races gekeken dit seizoen, maar van wat ik er van snap lijkt het me altijd hetzelfde stramien bij deze auto:

- Lietz zet dat spel ergens vooraan voor de start

- Fassbender start en iedereen rijdt hem voorbij (en dan hopen op SC om de gaten terug te verkleinen). Strategie: zo rap mogelijk van zijn rijtijd af en dan uit de auto gooien.

- De 2 anderen mogen dan proberen de schade te beperken en terug naar voren rijden.

 

Tof, zo een Pro-Am koers ...

 

Hoedje af voor de dames in de Ferrari trouwens.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Ik heb niet naar de ELMS races gekeken dit seizoen, maar van wat ik er van snap lijkt het me altijd hetzelfde stramien bij deze auto:

- Lietz zet dat spel ergens vooraan voor de start

- Fassbender start en iedereen rijdt hem voorbij (en dan hopen op SC om de gaten terug te verkleinen). Strategie: zo rap mogelijk van zijn rijtijd af en dan uit de auto gooien.

- De 2 anderen mogen dan proberen de schade te beperken en terug naar voren rijden.

 

Tof, zo een Pro-Am koers ...

 

Hoedje af voor de dames in de Ferrari trouwens.

Mooi samengevat 😀 Wetende dat het niveau in Le Mans zeker niet lager is in vergelijking met ELMS lijkt me de Road to Le Mans nog lang… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel andere toon deze keer. Goe bezig op vertrouwd terrein. Complimentjes van alle kanten.

We gaan dat hier members only moeten zetten. Afkijkers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zou normaal nog een aflevering moeten verschijnen maar zal alvast deze zorgvuldige vergelijking posten tussen de RSR versie van de GTE klasse van de Le Mans serie, de GT3 R en de Cup:

https://www.evo.co.uk/porsche/911/203110/porsche-911-rsr-v-gt3-r-v-gt3-cup-track-only-911s-driven

De Cup is de goedkoopste en de moeilijkste. De RSR is de duurste en de makkelijkste. Relatief natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 21/11/2021 om 14:21, ir_fuel zei:

Ik heb niet naar de ELMS races gekeken dit seizoen, maar van wat ik er van snap lijkt het me altijd hetzelfde stramien bij deze auto:

- Lietz zet dat spel ergens vooraan voor de start

- Fassbender start en iedereen rijdt hem voorbij (en dan hopen op SC om de gaten terug te verkleinen). Strategie: zo rap mogelijk van zijn rijtijd af en dan uit de auto gooien.

- De 2 anderen mogen dan proberen de schade te beperken en terug naar voren rijden.

 

Tof, zo een Pro-Am koers ...

 

Hoedje af voor de dames in de Ferrari trouwens.

..en dan oprecht gelukkig kunnen zijn met een podium plaats. 🤗 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid