Ga naar inhoud

De leukste wagen waar je in 2020 mee reed ?


Soul

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Maar 173 op eau rouge! Hoeveel seconden kunnen wel af bij goed weer met warme banden!

Blijft in principe een straatauto deze dus 173 is best snel hoor als minimum de raidillon op. Op youtube staat ook een rondje van 2.31 met een GT2RS MR en die haalt daar bijvoorbeeld ook 173.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel ritjes waren er dit jaar niet, maar deze die mij vooral bijbleven waren

 

- de zoektocht naar het Vredegerecht van Chimay tijdens de voorjaarslockdown met de 993/bmw z3 m coupé

- ritje naar de Ardennen met een Renault r4 f6 met tussenstop op de pechstrook om wat te koelen op de ring van Brussel

- BWC met de Saab 96

 

837967EA-0461-42E2-B2E5-023AC8279DE5.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Dat is gevaarlijk, Verhiest heeft mij ook eens sleutels in mijn handen geduwd van een auto😁

Eigenlijk weĺ graag hoor als dit mag?

😉

Gewoon doen toere en dan meteen je M4 te koop zetten 😄 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Het leukste waarmee ik in 2020 gereden heb, is geen auto.

En néén The_Sweep en -Croccoy- ik heb het ook niet op waar jullie heel den tijd aan denken. :D  Edit: ja en toerette duikt ook op 't juiste moment op :lol:  

Het is niet AM-waardig, ook ni. Zelfs mijn motorvrienden hier gaan 't nauwelijks vermeldenswaardig vinden.

Enkel DDke gaat me nog ergens snappen, vrees ik. :D 

image.png.d229e6598af9d302b7d2609981c53d03.png

flat six 1500 ... fabelachtige sound, ondanks "maar" 6k rpm

&

geeft :

We zijn de vierwielige @gTa kwijt...

:cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt met weinig auto’s gereden in 2020.

Leukste:

Porsche 718 Cayman

Porsche Taycan

De nieuwe Land Rover Defender 

en mijn 981 Boxster

Met die laatste ondertussen 10.000 km gebold waaronder een reis in de Franse Alpen. Onvergetelijk.

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Soul zei:

&

geeft :

We zijn de vierwielige @gTa kwijt...

:cry:

Ho maar, vriend, ik heb er nog altijd 2 in bezit, ééntje ervan met een 3-liter 6-cilinder zelfs (tegen de stroom in) waar ik méér dan voldoende lappen tax voor neertel, elk jaar. :D  En de andere is een Lancia Ypsilon waar ik zéér principieel elke rit die 'k (alleen) doe ermee, zo veel mogelijk handfringbochtjes maak. :inlove: You ain't lost me just yet, bro. :D 

Maar het is wel waar: met de auto rijplezier scoren is naar mijn gevoel steeds moeilijker. Dan is het (grote) rijplezier met de moto veel makkelijker te bereiken. (Keerzijde medaille: groter risico.)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Echt met weinig auto’s gereden in 2020.

Dat was ook mijn vaststelling. :shock:   Wat een absurd jaar is 2020 toch geworden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Waky zei:

Blijft in principe een straatauto deze dus 173 is best snel hoor als minimum de raidillon op. Op youtube staat ook een rondje van 2.31 met een GT2RS MR en die haalt daar bijvoorbeeld ook 173.  

Ik vergeleek inderdaad met uw snelheid met de Evora, dat was 190 . Deze zag er behoorlijk instabiel uit aan 173.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, saabi said:

Velen hebben blijkbaar een 718 gereden....misschien moet ik dat ook maar eens doen. Eigenlijk wel benieuwd.

Jij bent een 6-cilinder gewoon, gaat rauw aanvoelen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Jij bent een 6-cilinder gewoon, gaat rauw aanvoelen vrees ik.

718 bestaat ook als 6-cilinder hé :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ook niet zo heel veel gereden dit jaar en vooral geluk dat ik zelf wat leuk spul heb... In volgorde voor mij:

1 - 992 (redelijk veel zelfs :D)

2 - 356

3 - Porsche Taycan 4S

4 - Skoda Fabia R5

5 - 991.1 GT3 RS (te kort om een hogere plaats te krijgen :D)

6 - C63s 

...

588 - Ford Focus Ecotec

...

1227 - Ford Fiesta

1228 - Toyota Yaris

 

Met andere woorden aangenaam verrast van de Ford Focus ook eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

4 - Skoda Fabia R5

Zelf achter t stuur gezeten? Of meegeweest?

en met wiens was dat als ik zo curieus mag zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk heb ik héél weinig met de auto gereden dit jaar.  Enkel met onze eigen twee auto's, zelfs.  Geen rentals, geen vervangwagens van doen gehad, geen testritten,...  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Mercedes C63 AMG (S204). Dat blok. :inlove:  Gewoonweg fenomenaal. Je vergeet & vergeeft instant het gedateerde interieur & infotainment. 
2. Porsche 991.2 GT3. Eerste keer een Porsche GT. Ookal was het ritje kort en extreem voorzichtig: da's gewoon a whole other level. Bevestigt nog maar eens de jongensdroom. 

Met dank aan de barmhartige forummer! Tot zover mijn automotive jaar eigenlijk. :o

 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Porsche 993 RS (Touring). Deze zou nog bovenaan staan in lijstje vd eeuw denk ik [emoji846]

Voor de rest is het confronterend om te zien wat voor een kouw kiek 2020 op dat gebied wel was...

991 Cup was uiteraard ook weer zeer leuk
Porsche Taycan 4S en Turbo S ook geen foute ervaring [emoji106]

Heb nog es kort een Golf 2 Gti gereden, blijft nostalgie. En een A35Amg, deed me weer 20j voelen

En m’n eigen Panamera Hybrid sinds ze bij Heinz getuned en verlaagd is... voortrein snijdt als een mes door boter en heeft machtig koppel [emoji41][emoji122]

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb je die R5 gereden @Naish, ben nu ook wel curieus :D . 

Het was op Automotive gebied een mager jaar idd, buiten onze eigen auto's eigenlijk enkel met de 840d van mijn schoonvader gereden. 

Gisteren wel heel de dag het zwijn gaan afhangen met een oude Toyota Hilux, dat was ook wel leuk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid