Ga naar inhoud

Volkswagen ID.3


Polygoon

Aanbevolen berichten

1 minute ago, Polygoon said:

Een 22kw lader op het einde van m’n straat, een 22kw lader in de mini golf parking in Knokke, de snelcharger van 50kw bij Cools in Wommelgem (gezond snacken!) en de snelcharger van 320kwh bij VdV Antwerpen. 

4x laders, om hoeveel bij te laden en hoeveel tijd? Ok, het was een test, maar dit is toch echt wel veel :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Monterey Jack zei:

4x laders, om hoeveel bij te laden en hoeveel tijd? Ok, het was een test, maar dit is toch echt wel veel :D 

Edith is nog eens langs geweest! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Polygoon said:

Een 22kw lader op het einde van m’n straat (2 keer overnight), een 22kw lader in de mini golf parking in Knokke (terwijl ik wandelen was), de snelcharger van 50kw bij Cools in Wommelgem (10 minuten terwijl ik wat druiven en bananen kocht, gezond snacken! Deze was overigens niet nodig om op m’n bestemming te raken) en de snelcharger van 320kwh bij VdV Antwerpen (terwijl ik in de wagen zat @ 7km per minuut om te vermijden dat ie bij m’n ouders in de prise moest). 

- 2x vol laden (niet volledig vermoed ik, dus heel de dag een lader gebruikt voor niets!!!!!!!88!! Asociaal :D )

- 1 a 2 u laden tijdens wandelen, vermoedelijk opladen wat je verbruikt hebt om naar daar te rijden

- Paar kilometer bijladen, 35 km ofzo extra

Vind ik toch al de moeite, voor 320km. Hoeveel zat er in toen je de wagen kreeg, zelfde niveau als je hem binnen bracht? Alé vooral, hoeveel van die laadbeurten had je nodig en hoeveel waren te veel/te lang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

- 2x vol laden (niet volledig vermoed ik, dus heel de dag een lader gebruikt voor niets!!!!!!!88!! Asociaal :D )

- 1 a 2 u laden tijdens wandelen, vermoedelijk opladen wat je verbruikt hebt om naar daar te rijden

- Paar kilometer bijladen, 35 km ofzo extra

Vind ik toch al de moeite, voor 320km. Hoeveel zat er in toen je de wagen kreeg, zelfde niveau als je hem binnen bracht? Alé vooral, hoeveel van die laadbeurten had je nodig en hoeveel waren te veel/te lang?

Die 22kwh lader op het einde van de straat was inderdaad 2 keer volgeladen. Nooit van 0% > 100% uiteraard. De wagen stond er telkens van 23u - 9u. 

De 22kwh lader in Knokke heeft ie een uurtje geladen voor een 50km oid. 

Ik heb de wagen aan 100% terug gegeven zodat ze die maandag ook opnieuw konden gebruiken voor hun testritten. 

De range was met dit weer een 245km als je er normaal mee reed. Snelweg ritten verbruiken uiteraard meer (en van die 320km waren er wel wat). 

Mijn gemiddelde (exclusief een eerste rit van 30km, ik had de teller nog niet gereset): 

2C9E5D43-914C-498E-B630-0E6F40814A4F.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Polygoon said:

Die 22kwh lader op het einde van de straat was inderdaad 2 keer volgeladen. Nooit van 0% > 100% uiteraard. De wagen stond er telkens van 23u - 9u.

En dat lukt tot je 2 andere buren hebt met een ID3 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Heb net voor een medewerker een VW ID.3 toegezegd in Duitsland, kan ik laden aan een Ionity paal zonder daar iets van op voorhand geregistreerd te hebben bv. met een kredietkaart, of is dat geen optie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid