Ga naar inhoud

Hoe ziet jouw laadinfrastructuur er uit?


Polygoon

Aanbevolen berichten

15 minutes ago, ir_fuel said:

Kijkt naar de huizen

Kijkt naar de prijs van een Model 3

....

confused error GIF by Squirrel Monkey

Salariswagen van een IT'er lijkt mijn gok! Ken die niet persoonlijk en is wel een van de knapst gerenoveerde huizen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Monterey Jack said:

Salariswagen van een IT'er lijkt mijn gok! 

Of hij woont nog bij de papa en de mama :D 

Ken zo nog ene met ne Porsche voor de deur :D (en dat voor de deur mag je letterlijk nemen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken ook zo iemand. Komt net van school, 0 ervaring in de IT-sector en direct een model 3 onder haar gat want dat is de policy. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, josenjef zei:



[quote Eigenlijk zou zoiets perfect zijn:
82BE724C-CE95-4E20-B43F-DEDC3F45ACAB.jpeg.c64c1d3ea59d7bbfda045651c06f4656.jpeg


Zo moeilijk kan het toch niet zijn voor steden om sleuven in het voetpad te voorzien op aanvraag van bewoners?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

en eerlijk?

hoeveel bewoners gaan zich de moeite doen om telkens die draad daar mooi in te steken als ze thuiskomen?

geen kat gaat dat gebruiken, dat geef ik je zo mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet? Op die foto werd er nogal de nadruk op gelegd (gebukt persoon), maar in de praktijk is dat gewoon die kabel met de voet daarin duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, josenjef zei:

Zo moeilijk kan het toch niet zijn voor steden om sleuven in het voetpad te voorzien op aanvraag van bewoners?

Tot wanneer een nutsmaatschappij de boel komt opengooien, en het daarna amateuristisch terug dichtmaakt, omdat ze de stenen niet gemarkeerd hadden.

6 uren geleden, Monterey Jack zei:

F2F23E42-A739-46AE-9EF1-8F126BFD2175.thumb.jpeg.17cb6fbd773e5d2ac0501eca6f4aeec5.jpeg

In de rijhuizen aan de overkant is er iemand met een Tesla Model 3, die heeft volledig zijn voortuin voorzien van klinkers.

Noemt men dat daar aan de overkant tegenwoordig ook al een voortuin? Volgens mij is dat een breed voetpad met hier en daar wat plantjes als hindernissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Goesting zei:

Noemt men dat daar aan de overkant tegenwoordig ook al een voortuin? Volgens mij is dat een breed voetpad met hier en daar wat plantjes als hindernissen.

Qua uit de hoogte doen, kan dit wel tellen :up: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en eerlijk?
hoeveel bewoners gaan zich de moeite doen om telkens die draad daar mooi in te steken als ze thuiskomen?
geen kat gaat dat gebruiken, dat geef ik je zo mee.
 
Tja met dat soort redenering kan je elke verandering van de tafel vegen.

Ik denk dat wanneer iemand de moeite doet om dat aan te vragen dat die persoon dat doet om in orde te zijn. Het hoeft ook niks fancy te zijn een sleuf van 2cm op 2cm slijpen en die kabel is verzonken. Dat gaat gewoon een onderdeel worden van stad/voorstad mobiliteit, redelijk hot topic toch.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, josenjef zei:

Tja met dat soort redenering kan je elke verandering van de tafel vegen.

Ik denk dat wanneer iemand de moeite doet om dat aan te vragen dat die persoon dat doet om in orde te zijn. Het hoeft ook niks fancy te zijn een sleuf van 2cm op 2cm slijpen en die kabel is verzonken. Dat gaat gewoon een onderdeel worden van stad/voorstad mobiliteit, redelijk hot topic toch.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

ik bedoel daar niets verkeerd mee. maar de mens is een gemaksbeest. en al zeker als het een leasing is. :D

de eerste keer dat het aan het regenen is, of wat later op de avond, worden die kabels gewoon op de grond gesmeten.

(ik zie dat bv bij mijzelf ook, eerste tijd, mooi de kabel oprollen en ophangen, nu hangt die gewoon in de knoop er rond)

 

mijn infrastructuur

5ac3834ee1679_2018-04-0314_52_24.thumb.jpg.9f2a7caa9857e31d8eca0102ce9efc02.jpg

20190101_144657.thumb.jpg.5b33f42a378795bf4189039a05c0680a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoel daar niets verkeerd mee. maar de mens is een gemaksbeest. en al zeker als het een leasing is. [emoji3]
de eerste keer dat het aan het regenen is, of wat later op de avond, worden die kabels gewoon op de grond gesmeten.
(ik zie dat bv bij mijzelf ook, eerste tijd, mooi de kabel oprollen en ophangen, nu hangt die gewoon in de knoop er rond)
 
mijn infrastructuur
5ac3834ee1679_2018-04-0314_52_24.thumb.jpg.9f2a7caa9857e31d8eca0102ce9efc02.jpg
20190101_144657.thumb.jpg.5b33f42a378795bf4189039a05c0680a.jpg
Wie de eigenaar van de wagen is heeft daar niks mee te maken, dat geef je eigenlijk zelf al aan. Je bent aansprakelijk voor die kabel wannneer die los over de stoep ligt.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tiep zei:

Proper.

Herken ik daar een laadkabel van Mercedes-Benz?

Volgens mij zijn die laadkabels redelijk universeel? Ik heb in ieder geval geen MB.

Ik had eerst de Porsche Mobile Connect charger .. maar de combinatie Porsche lader + Porsche HEM + transformator lijkt niet te werken .. dus nu heb ik de Alfen Eve Single Pro-line (11 kW) met een Alfen HEM. Dat werkt wel met de transformator. Originele van Porsche heb ik ook nog. De Porsche HEM is zelf nooit uit de doos geweest.

Niet onverdeeld gelukkig met de installateur (EDI), maar het is uiteindelijk wel in orde gekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net akkoord gekregen van de leasing dat ik niet verplicht ben van een wallbox te installeren omdat de dichtstbijzijnde lader binnen de 300 meter van m’n voordeur staat :)  

Ik heb alsnog een mail gestuurd naar de gemeente om te kijken wat er wel en niet mag qua cablage, just to be sure :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, dragonfly zei:

 vol komt te zitten met modder en bladeren.

Als het daarbij blijft en de buurman niet fifi uitlaat .. 

Hondenpoep opruimen, wat zijn de gevolgen van het laten liggen van een  drol? | Notzohot

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, tuscani zei:

idd, zeker van laadmogelijkheid, en je moet niet te ver stappen met boodschappen.

Ik ga mijn auto niet EERST 300 meter verder parkeren om DAARNA de boodschappen uit te laden he :lolz: :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Kreeg net een mail:

 

Op basis van het besluit van de Vlaamse regering, kunnen bedrijven die vanaf 1 september een laadpunt aanschaffen en openstellen voor openbaar gebruik, 200% van hun investering inbrengen als kost. Dit brengt u in een dubbele win-win situatie: kosten dubbel inbrengen én daarbovenop uw investering terugvorderen door wagens aan uw laadpaal komen opladen. Wij kunnen dit allemaal regelen voor uw bedrijf, ongeacht hoe groot- of kleinschalig uw project mag zijn.
 
Voorwaarden:
  1. Laadpunt openstellen voor openbaar gebruik
  2. Aangesloten op groene energie
  3. 'Slim laadpunt', dit is steeds het geval met onze toestellen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid