Ga naar inhoud

MINI Electric


Polygoon

Aanbevolen berichten

Wat wil je weten?

Mijn korte samenvatting:

- Heerlijk ding om mee te rijden: looks, power, rijgedrag
- Te kleine range (ik heb die van mij nog nooit boven de 150km range op het dashboard zien komen en dan moet je nog ermee beginnen rijden...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stancke zei:

Wat wil je weten?

Mijn korte samenvatting:

- Heerlijk ding om mee te rijden: looks, power, rijgedrag
- Te kleine range (ik heb die van mij nog nooit boven de 150km range op het dashboard zien komen en dan moet je nog ermee beginnen rijden...)

Algemene ervaringen, must have opties, rijgedrag, verkoopt dat wat,  ...

Ik las in een ander topic bv. dat door zijn gewicht en FWD je toch wel wat onderstuur ervaarde, iets wat je bij bv. een i3 (om in dezelfde "stal" te blijven) niet hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een beetje spijtig dat dat zoveel geld moet kosten.

Anders zou ik dat gerust nog als daily durven nemen voor het fiscale en de kleine tripjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/12/2020 om 17:51, flupke73 zei:

voor mij de leukste MINI waar ik ooit mee reed :)

De R53 blijft mijn favoriet toch 😍 , met de Electric nog niet gereden... Waarom steken ze daar geen grotere batterij in? 150km is niets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Krikkie said:

De R53 blijft mijn favoriet toch 😍 , met de Electric nog niet gereden... Waarom steken ze daar geen grotere batterij in? 150km is niets!

Veel te weinig plaats vermoed ik. Als je al ziet wat voor stoten ze moeten uithalen met hybrides om die batterij weg te krijgen, vaak een stuk koffer opofferen. Denk niet dat koffer opofferen in de MINI een optie is :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat je quasi niks kan personaliseren? 4 versies om uit te kiezen (vaste uitrusting), een buitenkleur of 5 en een 5-tal velgendesigns. Altijd zwart interieur.

:noparty: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dat je quasi niks kan personaliseren? 4 versies om uit te kiezen (vaste uitrusting), een buitenkleur of 5 en een 5-tal velgendesigns. Altijd zwart interieur.
:noparty: 
Klopt, de versies komen nu ook op de reguliere MINI's, dus geen packs meer. Versies + losse opties
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid