Ga naar inhoud

2006 BMW E87 130i


jvc

Aanbevolen berichten

Te koop aangeboden:
BMW 130i

  • Type: 1-serie E87
  • Bouwjaar: 2006
  • Motorisatie: 3.0i
  • Kleur: Sparkling Graphite
  • Kilometers: 91.910
  • Vermogen: 265PK
  • Manueel
  • Aantal vorige eigenaars: 2
  • Onderhoudsboekje aanwezig
  • Ongevalvrij
  • Prijs: €13.000 zonder winterset, €13.400 incl. winterset

Opties:
-   M-Sport pakket
-   Lederen sportzetels verwarmd
-   Automatische airco
-   Cruise control
-   Navigatie (incl. werkende bluetooth)
-   Xenon lampen
-   Glazen schuifdak
-   Afneembare trekhaak
-   Elektrisch inklapbare buitenspiegels

Minpunten/defecten:
-   Lakschade achterbumper
-   Lakschade onderkant voorbumper (borduur)
-   Lichtsensor werkt niet meer, op automatisch branden de lichten altijd (vind ik persoonlijk geen nadeel)

De wagen is door mij geïmporteerd van Duitsland in juni 2019.
De ophanging is vernieuwd door een Bilstein B14 set en H&R stabilisatorstangen. Originele ophanging heb ik nog. Staat momenteel 1,5cm lager dan maximum hoogte van de ophanging.
De wagen heeft niet lang geleden (91.642km) nog een onderhoud gekregen bij BHT.
De banden die er nu opzitten (Michelin PS4) hebben nog voldoende profiel. Ik heb ook nog een set 17” style 207 liggen (deze zaten er op toen ik hem heb gekocht) met oude banden die je bij de wagen krijgt. Er is ook een winterset beschikbaar (17” style 73) tegen meerprijs die zo goed als nieuw is.

Deze wagen was mijn dagelijkse wagen en wordt verkocht wegens firmawagen. De wagen wordt normaal begin januari beschikbaar.

DSC_8746_.thumb.JPG.dd262edc9b7c7f7d0227fb1b734ef7ec.JPGDSC_8747_.thumb.JPG.86ebca8e3ff910f7032604e00aa74488.JPGDSC_8748_.thumb.JPG.326b529c5b21816a4a783e75e13d8c64.JPGDSC_8751_.thumb.JPG.dbaa1eec1123da8edc94e2202ca80d08.JPGDSC_8752_.JPG.0b2c4549a882d7e28078920385d9cb84.JPGDSC_8753_.thumb.JPG.95d52717ec73ee68f8d7ced5ffa6568f.JPG

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet dat de staat jaarlijks en bij inschrijving opleveren?

En enig idee van de prijs om de minpunten aan te pakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Stephane zei:

Wat moet dat de staat jaarlijks en bij inschrijving opleveren?

En enig idee van de prijs om de minpunten aan te pakken?

Jaarlijkse verkeersbelasting: € 987,47
Belasting op inverkeerstelling: € 651,77

Prijzen voor carrosserie vind ik moeilijk om in te schatten, zal ook wel verschillen van garage (officiële BMW garage of onafhankelijke garage). De schade is plaatselijk maar ik vermoed dat voor- en achterbumper moeten herspoten worden, iemand een idee hoeveel dit kan kosten?
Voor de lichtsensor heb ik helemaal geen idee, als je echt interesse hebt kan ik wel eens prijs vragen voor een nieuwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de interesse is net gefnuikt door de lasten van de staat, kan het niet uit het hoofd zeggen, maar ik geloof dat ik jaarlijks voor m'n twee wagens minder of gelijk moet betalen. En eerlijk gezegd komt dit nog net wat te vroeg voor me, eerst nog enkele andere grote beslissingen te nemen

jammer, maar succes met de verkoop gewenst!

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Stephane zei:

de interesse is net gefnuikt door de lasten van de staat, kan het niet uit het hoofd zeggen, maar ik geloof dat ik jaarlijks voor m'n twee wagens minder of gelijk moet betalen. En eerlijk gezegd komt dit nog net wat te vroeg voor me, eerst nog enkele andere grote beslissingen te nemen

jammer, maar succes met de verkoop gewenst!

 

Ik vind de BV anders wel meevallen, had het een pak erge verwacht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Stephane zei:

de interesse is net gefnuikt door de lasten van de staat, kan het niet uit het hoofd zeggen, maar ik geloof dat ik jaarlijks voor m'n twee wagens minder of gelijk moet betalen. En eerlijk gezegd komt dit nog net wat te vroeg voor me, eerst nog enkele andere grote beslissingen te nemen

jammer, maar succes met de verkoop gewenst!

 

Op zich toch nog redelijk voor een juweel van een zescilinder?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik vind de BV anders wel meevallen, had het een pak erge verwacht.

Iets voor u! Laat die leasing voor wat het is 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Krikkie zei:

Iets voor u! Laat die leasing voor wat het is 😄

Als er ne zot 13k voor m'n Trafic geeft staat dat spel hier morgen op de oprit! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Polygoon said:

Als er ne zot 13k voor m'n Trafic geeft staat dat spel hier morgen op de oprit! :D 

Heb ik precies nog gehoord 🙄 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, jvc said:

Had nog een geïnteresseerde maar de taks was ook teveel 😞

Stuur ze maar naar mij door, ik heb een 116d staan. :D:D:D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, jvc said:

Had nog een geïnteresseerde maar de taks was ook teveel 😞

Ik vind die nog meevallen, dacht dat het meer zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke sleeper eigenlijk. Knappe ketel. Helaas geen 13k op overschot liggen, zou me er anders nog los aan wagen... VB en BIV vallen in mijn ogen best mee. Zou er niet over vallen. Also: niets dat wat man maths niet kan oplossen.

Succes met de verkoop!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tiep zei:

Heerlijke sleeper eigenlijk. Knappe ketel. Helaas geen 13k op overschot liggen, zou me er anders nog los aan wagen... VB en BIV vallen in mijn ogen best mee. Zou er niet over vallen. Also: niets dat wat man maths niet kan oplossen.

Succes met de verkoop!

't is zo van die manmaths, ben ondanks de taksen toch heel de tijd redenen aan het zoeken om een snelle eend op mijn lijstje te houden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Stephane zei:

't is zo van die manmaths, ben ondanks de taksen toch heel de tijd redenen aan het zoeken om een snelle eend op mijn lijstje te houden 

Misschien kan een testrit helpen :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, jvc zei:

Misschien kan een testrit helpen :D

Nice try, Maar zoals gezegd komt het me nog te vroeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eigenlijk nog gratis een advertentie zetten op AutoScout24? Ik probeer 1 te maken maar hij blijft hangen bij de controle van de advertentie (Advertentie gereed). Eronder zijn er een heleboel betalende opties. Het is waarschijnlijk de bedoeling dat je gefrustreerd wordt en plooit 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, is zeker gratis, recent nog gedaan. 

Misschien met het eindejaar dat de goedkeuring iets langer duurt? Van mij was dat redelijk snel in ieder geval..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid