gTa 24.040 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Zie je bij de betere piloten ook. Van 2 naar 4 wielen loopt meestal veel beter dan omgekeerd. Ik ken eigenlijk geen voorbeelden van peten (m/v) die de overstap maakten, tbh. Is ook moeilijk als argument, want als je van een MotoGP-rijder spreekt, spreek je (normaliter) over de absolute top van het motorrijden, dan is het niet evident om meteen hetzelfde niveau te bereiken bij auto's. (In omgekeerde richting ook.) Maar ik kan er in komen dat het iets makkelijker van 2 naar 4 gaat, dan omgekeerd. Om "vet hard" te gaan op 2 wielen moet je doorgaans toch een pak "zotter" in je kop zijn (slecht uitgedrukt) en met de toenemende leeftijd neemt die eigenschap serieus af. (Uitzondering is rallye, waarschijnlijk: dat is een 4-wiel-motorsporttak waar 't ook nog bonkers is, vind ik.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.040 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 11 minuten geleden, ir_fuel zei: @DDke aan 't beledigen ja? Hij is gewoon een PJH'tje aan 't doen. Laat hem gerust. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.600 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 50 minuten geleden, ir_fuel zei: motorrijden is veel moeilijker dan autorijden. Dat heb ik duidelijk gemerkt toen ik van 2 naar 4 wielen ben overgeschakeld op circuit. Je moet met een motorfiets veel meer het asfalt lezen, waar een auto er gewoon overheen dendert. En om het soort moto's genre een Panigale echt te exploiteren ... 't is zoals een GT3 RS kopen he. Op straat kan je daar geen hol mee doen en 90% van het cliënteel haalt nog geen 30% uit zo een auto. Dat lezen van de weg is een van de grootste verschillen, persoonlijk enorm veel voldoening van als dat goed lukt. Nog zoiets: als het koud is neemt de fysieke souplesse af en voel ik me soms echt een beginner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.082 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 37 minuten geleden, gTa zei: Ik ken eigenlijk geen voorbeelden van peten (m/v) die de overstap maakten, tbh. Is ook moeilijk als argument, want als je van een MotoGP-rijder spreekt, spreek je (normaliter) over de absolute top van het motorrijden, dan is het niet evident om meteen hetzelfde niveau te bereiken bij auto's. (In omgekeerde richting ook.) Maar ik kan er in komen dat het iets makkelijker van 2 naar 4 gaat, dan omgekeerd. Om "vet hard" te gaan op 2 wielen moet je doorgaans toch een pak "zotter" in je kop zijn (slecht uitgedrukt) en met de toenemende leeftijd neemt die eigenschap serieus af. (Uitzondering is rallye, waarschijnlijk: dat is een 4-wiel-motorsporttak waar 't ook nog bonkers is, vind ik.) Toenemende leeftijd plus kinderen waar je verantwoordelijk voor bent, we worden pussy's Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.040 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 10 minuten geleden, msxx zei: Dat lezen van de weg is een van de grootste verschillen, persoonlijk enorm veel voldoening van als dat goed lukt. Idem, maar ik slaag er zelden in. Veel hangt mogelijks af van hoe je ogen zijn, ook. In een bos op zonnige dag, waar je kleine vlekjes zonlicht hebt en veel vlekjes schaduw ... daar zie ik dus echt niks op. Dan moet ik echt zwaar vertragen. Mij valt ook iedere keer op hoe ongelofelijk intens dat is. Uitputtend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.040 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 1 minuut geleden, Krikkie zei: Toenemende leeftijd plus kinderen waar je verantwoordelijk voor bent, we worden pussy's 't is waar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 (aangepast) 1 uur geleden, gTa zei: Idem, maar ik slaag er zelden in. Veel hangt mogelijks af van hoe je ogen zijn, ook. In een bos op zonnige dag, waar je kleine vlekjes zonlicht hebt en veel vlekjes schaduw ... daar zie ik dus echt niks op. Dan moet ik echt zwaar vertragen. Mij valt ook iedere keer op hoe ongelofelijk intens dat is. Uitputtend. Zelfde probleem hier. Ik draag zelfs een nachtbril in het donker, reflectie van natte weg, of xenon led kan mij anders snel verblinden. Is er niet helemaal mee weg, maar helpt wel wat. 17 januari 2021 aangepast door Order66 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.499 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 2 uren geleden, Krikkie zei: Toenemende leeftijd plus kinderen waar je verantwoordelijk voor bent, we worden pussy's Vooral dit. Voor ik kinderen had was ik een zeer roekeloze chauffeur( topsnelheid van moto's regelmatig getest) maar nadat mijn dochter was geboren werd ik een bange schijterd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.693 Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 1e moto was een Honda NX 125, van 1993. Toen nog met B-rijbewijs. Ding zag er niet uit bij aankoop, maar motor was wel ok. Dus 1 dag na aankoop begonnen aan een stripdown en vanaf 0 terug opgebouwd. Foto van tijdens de werken: Daarna de kriebels gekregen van het offroad rijden. Mijn pa heeft toen kort daarna een Yamaha XT350 van 1989 gekocht. Deze was met kickstart toch wat lastig voor mij pa voor de offroad ritten die we toen reden. Dus mijn pa kocht een Yamaha WR250F van 2005, en ik kocht de XT350 over. Intussen waren onze offroad ritten al geavolueerd van wat grindpaden meepikken, tot "echte" georganiseerde enduro ritten. En daar viel de XT uit de mand, veel te zwaar/log, en een motorblok dat eerder in een tractor thuishoort ivgm moderne enduro's. Dus dan ook een Yamaha WR250F van 2005 gekocht. Daar rij ik nu tot vandaag nog steeds ritten mee. Heel tevreden van! Licht, wendbaar, en toch meer dan voldoende power aanwezig voor de meer technische ritten. Paar maand terug dan een 2016 AsiaWing LX450 bijgekocht (Honda CRF450X bj 2005 replica), omdat ik deze zomer ook wat langere/minder technische trips wil maken door de alpen (inclusief bagage). Deze bij aankoop uitgerust met andere achterveer (zachter, voor mijn gewicht), bagageuitrusting, en een Keihin FCR41 carburator. Zo, dat is de off-road motorgeschiedenis. Na en deels in parallel aan de Honda NX125 ook enkele baanmoto's gehad: In 2012 een K1100rs, herspoten in dakar gelb gekocht voor €900. Technisch een schitterende moto, nooit problemen (ondanks zijn km stand van 98.000 km) mee gehad en toch wel een stevige reis mee gemaakt. Nadeel: ENORM zwaar, heel plezant voor autostrade/lange goede bochten, maar stadsverkeer en kleinere wegen echt niet plezant. De K1100rs had een volledige uitlaanlijn van Remus (incl headers), geluid was beestig! Dan een hoogpoter gekocht, een Cagiva Elefant E750. Later nog een BOS demper op gestoken. Leuk wendbaar ding, karaktervol blok. Dan in 2016 een Yamaha fazer 600 van 2001 gekocht voor €950, mijn beste baanmoto die ik gehad heb. Laag gewicht in combinatie met 95 pk dacht ik was ruim voldoende. Mooi uitlaat geluid met aftermarket demper. Goede bagage mogelijkheden met aftermarket rek (wel lelijk!). Deftige remmen met goede uithouding, en blok dat geen druppel olie verbruikte en echt loepzuiver draaide. De Fazer heb ik weg gedaan omdat mijn zoontje geboren was en ik op de baan rijden afgezworen heb. Het offroad verhaal loopt door, maar hier kwam het on-road verhaal ten einde. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.214 Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 14 hours ago, Mich said: Mijne gast heeft een Duc996. En die kerel kan dus beter met de moto rijden dan per auto he. Ik zie dat, ik voel dat. Raar want ik zou denken dat een goed motorrijder ook goed autobestuurder is. Ik denk dan dat motorijden moet je toch een beetje “in u hebben”. Niet? Naar rijtechniek en rijlijnen niet, maar naar verkeersinzicht zou ik verwachten van wel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vanni 1.452 Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Op 17/1/2021 om 10:18, ir_fuel zei: Op 15/1/2021 om 09:40, Vanni zei: Meer dan waarschijnlijk dezelfde dag getrokken. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M3 is the best 137 Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 (aangepast) Zit hier ook al een aan redelijk lijstje na 12 jaar op de moto Op 2 wielen begonnen met een Peugeot TKR scooter. Daar van mijn 16 tot 23 mee gebold. Daarna was het tijd voor wat zwaarders: 1994 Honda CB250 1999 Suzuki Bandit 600 1996 Suzuki Bandit 1200 2008 Suzuki Bandit 1250 GT 2008 Suzuki Bandit 1250 naked 2012 BMW C600 sport (had ik gekocht naast de Bandit voor woonwerk te doen) 2008 BMW R1200GSA 2016 BMW R1200GSA 2013 Ducati Diavel Van de Bandit 1250 heb ik altijd het meest spijt gehad die weg te doen. Heerlijk koppelrijke viercilinder. Voelde bijzonder krachtig van in de lage toeren. Elke andere moto waar ik mee reed stelde teleur qua kracht onderaan. Zalig geluid, heel betrouwbaar en kost bijna niks in aankoop. Maar nu (voorlopig) wel heel tevreden met de Diavel Helaas nog geen lange tochtjes kunnen doen.. 23 januari 2021 aangepast door M3 is the best 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 28 januari 2021 Delen Geplaatst: 28 januari 2021 (aangepast) Op jonge leeftijd begonnen met een Honda QR50, ik was een jaar of 5. - 16de verjaardag een Aprilia SR50 LC toen kwam het 4 wieler tijdperk (geen uitleg nodig voor de anciens op dit forum denk ik ) - in 2009 een Honda CBR900RR om de kneepjes van het vak te leren, met mijn vader in 2011 mee op reis geweest in de buurt van Alpe d'Huez. - in 2013 BMW R1100RT gekocht als woon/werk/reis motor, veel avonturen mee beleefd samen met @Greg en ook met @msxx reizen: zwarte woud, Franse alpen, Dolomieten... - in 2016 nadat de tieten aan de grond gereden werden toch besloten om een lowbudget VFR800VTEC aan te schaffen als woon/werk/reis motor. nog steeds enorm veel plezier van en deze winter de eerste upgrade gedaan: Hyperpro voor en achter ophanging gemonteerd op 143000km... Reizen: Corsica, Zwitserse Alpen, Franse Alpen en vele dagtrippen van een 500-600km (Moezel, Luxemburg, Eifel) vorig jaar ook nog een Ducati GT1000 retro modelleke gehad, heel mooi maar levensgevaarlijk (uitlaten raken eerder de grond dan de voetsteuntjes) dus snel weg gedaan... vorig jaar ook de oude XR600R uit '89 inorde gezet welke al lang in de familie zit om wat offroad mee te rijden. Hier ben ik ieder weekend mee weg in de winter maanden. Bilstain, zandgroeve Wonck en velden hier in de buurt. ook doe ik veel met oude Honda four modellen uit de jaren 70 omdat dat mijn beroep is. In bezit '75 CB750K2, '73 CB500K1 en enkele restauratieprojecten ('76 GT750B WATERBUFFEL). mijn vader heeft ook wat klassiekers wat ook een beetje van mij zijn. '88 XRV650; '84 CB900F BOL D'OR; '76 CB550F Motorrijden... Het is wat @Greg genietend van het uitzicht. Golf van Biskaj 28 januari 2021 aangepast door bmwm-optic 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 28 januari 2021 Delen Geplaatst: 28 januari 2021 (aangepast) Bilstain met de XR en de CB500K1 wat nog een beetje liefde nodig heeft voor seizoen 2021... 28 januari 2021 aangepast door bmwm-optic 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.693 Geplaatst: 28 januari 2021 Delen Geplaatst: 28 januari 2021 Moh, ik wist niet van die XR. Wijs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Het is een zware kameel, ideaal om wat kennis te maken met het offroad wereldje. Op instagram post ik wel eens wat: gpclassics_honda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dawud 3.683 Geplaatst: 30 januari 2021 Delen Geplaatst: 30 januari 2021 Zalige outfit! Precies foto’s van toen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 30 januari 2021 Delen Geplaatst: 30 januari 2021 17 minuten geleden, Dawud zei: Zalige outfit! Precies foto’s van toen. thanks! broek, shirt en botten zijn nieuw, die jas heb ik gekregen van een kennis. Sinisalo jas van midden jaren '90 . Past inderdaad goed op die XR. Helm heb ik geleend van mijn vader, hij heeft dat eens gekocht om op zijn Africa Twin's mee te rijden maar dat maakt hem teveel lawaai... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ice_Ken 4.933 Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 Hier begonnen met een Aprilia RS50 op mijn 16 Toen een Suzuki GSX gekocht om te restaureren toen ik 18 was; Een tijdje GPX600R gereden van mijn nonkel, is vorige week pas verkocht door mijn nonkel: Daarna mijn eerste BMW gekocht, een F800R, tot op heden de motor waar ik het meest aan gehad heb. Door weer en wind, regen en sneeuw gereden met dat ding: Die werd dan vervangen door mijn huidige S1000R: En bijkomstig heb ik dan 2jaar geleden een Aprilia RS125 gekocht om te restaureren, die nu klaar is Ik heb nog nooit een grote mototrip gedaan, nooit op circuit gereden...allemaal zaken die op de TODO lijst staan maar het komt er allemaal maar niet van. Geen vrienden die met de motor rijden dus dat helpt niet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjeu 3.626 Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 In 2001 begonnen met een GSX 600 F, nieuw gekocht, Met deze ook eerste stap op circuit gedaan, Zolder. Nog voor ik mijn na rijbewijs had stonden er 12.800km op. En anderhalf jaar later stonden er net geen 59.000km op de teller is kwam nummer twee (half jaar voor ik er wettelijk mee mocht rijden). Jaartje later kwam de volgende en mijn eerste CB Sevenfifty Paar maanden later werd die opgevolgd door een TL 1000S Die reed eigenlijk best belabberd en ging buiten voor een nieuwe VFR 800 VTEC. Toen stond de bankrekening weer op 0... (was toen nog student en al mijn centen van weekend werk - onderandere bij RAD- kropen in de moto's). MEt deze ook op Folembray gereden. Graag mee gereden. Ding was ook véél sneller dan wat de cijfers deden vermoeden. Ondertussen reed ik minstens even veel met een Pan 1300, ook eens mee op Folembray gereden. En toen kwamen de Benelli's Op 2,5 jaar 3 gewone Tre-K's, een Amazonas, een café racer en een Sport EVO. Met de Tre-K (degene die nu bij RAD Drongen in de winkel staat) nog dagje Zolder gedaan. Met de Café Racer en TnT Sport paar sessies op Misano gereden, helaas geen foto's van. Ondertussen de VFR weggedaan en een KeeWay ARN 125 bijgekocht. RAD was invoerder voor Benelli in KeeWay en ik werkte ondertussen fulltime voor beide merken. Zo zelf mijn ARN samen kunnen stellen. Het was dus de enige ter wereld die in deze kleuren af is geleverd. Is later perto gereden door een van mijn zussen. Er nog een tweede geweest, maar ook die heeft ze perto gereden. En daarna heeft ze ook nog een YBR 125 geplooid.... Kort na het maken van onderstaande foto, op een AF-motorrit, deze perto gereden en dan was het Benelli verhaal ook gedaan. Ontslag gegeven bij RAD en toen weer een Sevenfifty gekocht. Dan kwam er een Pan naast, een 1100. Met een setje Laser Hotcams eronder en Hyperpro vering voor en achter Met de Pan nog op reis geweest naar de Frankrijk/Spanje. Geweldige trip. En ook met de toenmalige vriendin nog eens paar dagen Frankrijk gedaan. Ondertussen werd de ARN vervangen door een SH300i Sport De Sevenfifty werd vervangen door zijn grootvader, een echte Four. Daar reed ik enorm graag mee. Remde enkel voor geen meter. Maar voor de rest echt kicken. Toen kwam de 748 erbij, maar die is niet lang gebleven. Dan kwamen er 2 Husqvarna's 610 bij waar ik een van gemaakt heb, maar na twee ritten was die al gestolen... Dan kwam de R50/5. Die is van 2011 tot 2019 gebleven. Het langste van alle motoren. Dan kwam de Benelli 250, ook maar kort in bezit gehad. En dan nog een tweede CB, maar die heeft nooit gereden. Dan even een dominator 650 gehad Dan kwam de eerste van 10 amigo's. De laatste is sinds gisteren verkocht en gaat binnen drie weken buiten. Dan twee weken CBX 750 gereden Dan nog eens een lot brommers gekocht, waarvan ik nog steeds eentje heb. Ondertussen zijn we nog maar een jaar na aankoop van de R50/5. Maar die stond alle 5 voeten in panne, en dan kwam er een R60/5 bij. Ook niet lang gebleven, de 50 was leuker. Dan een Flandria Iris 90 (?) cc. Maar die heeft nooit goed gereden. Dan kwam de Jawa 356 (175cc). Die was leuk! Dan kwamen de La Dyle en de Rabeneick. Die laatste heeft nooit gereden, de eerste wel, maar maar kort... En in 2014 is de Pan weggegaan voor de KTM 1190 Adventure. Ondertussen stonden er 20 gemotoriseerde tweewielers verspreid over het huis. Een eetkamer hadden we niet meer en zelf in de slaapkamer stond er wel iets. Met de KTM nog tot in Zuid Portugal gereden. Vet reisje was dat. Toen wat beginnen verkopen. Ook door de verhuis naar huidig kot stap voor stap alles beginnen wegdoen. Er is wel nog eens kort een GS550 bijgekomen, maar problemen met de Nederlandse papieren en nooit in kunnen schrijven. Wel week of twee op andere plaat gereden. Ging verrassend hard en klonk echt maf! Ondertussen reisje gedaan met de BMW En dan in 2019 de CB Sevenfifty gekocht. Tot slot in december 2019 terug een SH300i bijgekocht, om te pendelen van Gent naar Brussel. Dat is het zowat... Best wel wat voor 20 jaar tijd. Tel je er de 50cc tjes bij, dan komen we ergens tussen de 50 en 60 uit... Er zijn ook nog twee Keeway's Speed 125 gepasseerd bedenk ik me net. En wss nog wel wat dat ik vergeet.. Niet alles was even memorable. De gene de meest zijn blijven plakken zijn de Four (puur! Rauw! Beklijvend!), de Pan 1300 (handelbaarheid), de Benelli Amazonas (geschift blok in hoogpoter, zeer goed rijwielgedeelte, 1130cc blok icm 150mm achterband en geen slipperkoppeling) en de KTM (zo potent! Pure overkill)). Maar de Sevenfifty blijft toch mijn sweet spot. 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Motoren en Tjeurisme. Prachtige line-up 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bmwm-optic 1.300 Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Een zijspan heb ik ook een jaar of 3 gehad. Foto is een van de eerste ritten gemaakt. Uiteindelijk weg gedaan omdat het te gevaarlijk werd... 3 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.878 Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Heb daar nooit ingezeten, spijt van 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.214 Geplaatst: 6 februari 2021 Delen Geplaatst: 6 februari 2021 12 hours ago, Tjeu said: Toch even quoten dit. Had je naar eender welke ander punt gekeken, hij lag tegen het dek. Chapeau! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.600 Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Op 28/1/2021 om 20:58, bmwm-optic zei: Op jonge leeftijd begonnen met een Honda QR50, ik was een jaar of 5. - 16de verjaardag een Aprilia SR50 LC toen kwam het 4 wieler tijdperk (geen uitleg nodig voor de anciens op dit forum denk ik ) - in 2009 een Honda CBR900RR om de kneepjes van het vak te leren, met mijn vader in 2011 mee op reis geweest in de buurt van Alpe d'Huez. - in 2013 BMW R1100RT gekocht als woon/werk/reis motor, veel avonturen mee beleefd samen met @Greg en ook met @msxx reizen: zwarte woud, Franse alpen, Dolomieten... - in 2016 nadat de tieten aan de grond gereden werden toch besloten om een lowbudget VFR800VTEC aan te schaffen als woon/werk/reis motor. nog steeds enorm veel plezier van en deze winter de eerste upgrade gedaan: Hyperpro voor en achter ophanging gemonteerd op 143000km... Reizen: Corsica, Zwitserse Alpen, Franse Alpen en vele dagtrippen van een 500-600km (Moezel, Luxemburg, Eifel) vorig jaar ook nog een Ducati GT1000 retro modelleke gehad, heel mooi maar levensgevaarlijk (uitlaten raken eerder de grond dan de voetsteuntjes) dus snel weg gedaan... vorig jaar ook de oude XR600R uit '89 inorde gezet welke al lang in de familie zit om wat offroad mee te rijden. Hier ben ik ieder weekend mee weg in de winter maanden. Bilstain, zandgroeve Wonck en velden hier in de buurt. ook doe ik veel met oude Honda four modellen uit de jaren 70 omdat dat mijn beroep is. In bezit '75 CB750K2, '73 CB500K1 en enkele restauratieprojecten ('76 GT750B WATERBUFFEL). mijn vader heeft ook wat klassiekers wat ook een beetje van mij zijn. '88 XRV650; '84 CB900F BOL D'OR; '76 CB550F Motorrijden... Het is wat @Greg genietend van het uitzicht. Golf van Biskaj Avonturen met @bmwm-optic Aan de kwaliteit van de onderste foto kan je goed zien hoe koud het die dag was (rond het vriespunt) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.