Ga naar inhoud

lekkere YouTube-kanalen en -video's over moto's


gTa

Aanbevolen berichten

Schaaf heeft ook een massa's geile video met een Goldwing:

En da's dan nog nen "automatique" :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gTa zei:

Schaaf heeft ook een massa's geile video met een Goldwing:

En da's dan nog nen "automatique" :D 

Ondertussen is mijn pa de zijne bijna vier jaar oud en heb ik er nog steeds geen meter mee gereden... Moet daar echt eens werk van maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Joske zei:

Honda heeft zo toch al een aantal dingen "anders" gedaan. Deze V5, de ovale cilinders van de RC30...

😍

Ovalen cilinders was de NR, niet de RC 😉 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Op 8/8/2022 om 22:46, Tjeu zei:

Ondertussen is mijn pa de zijne bijna vier jaar oud en heb ik er nog steeds geen meter mee gereden... Moet daar echt eens werk van maken...

Daar heb ik dus te lang mee gewacht... Hij heeft hem onverwachts verkocht. Forza 750 in bestelling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
7 uren geleden, 3000 zei:

Machtig kanaal, dat. (Niet Carwow, dus.)  Kerel rijdt echt machtig goed met de moto, heerlijke tests, honest & no bulshit. Heel erg fan van.

Het resultaat van deze drag race is echt bonkers. Als je weet hoe bloody fast een 1290 Super Duke R is ... de 992 turbo S neemt dus in de eerste 20 30 meter afstand (da's logisch) en behoudt daarna die voorsprong (en dat is toch fucking impressive) ... maar FUCK hoe bonkers hard gaat die MotoGP erover, zeg!!  De techniek die daar in zit om zo snel te launchen (behalve de eerste 10 à 20 meter, dan kan die niet van de gewone moto wegflitsen): absurd. :silly:  

992 turbo S toont zich keer op keer ook wel weer als een absurd sprintwonder, waar zelfs exotisch materiaal keer op keer tegen in 't stof bijt (div. McLarens, Lambo's, enz.)  

 

 

Zou graag eens de 992 turbo S zien launchen tegen een Ducati Streetfighter V4 S :D  

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 9/24/2022 at 7:00 PM, gTa said:

Machtig kanaal, dat. (Niet Carwow, dus.)  Kerel rijdt echt machtig goed met de moto, heerlijke tests, honest & no bulshit. Heel erg fan van.

Het resultaat van deze drag race is echt bonkers. Als je weet hoe bloody fast een 1290 Super Duke R is ... de 992 turbo S neemt dus in de eerste 20 30 meter afstand (da's logisch) en behoudt daarna die voorsprong (en dat is toch fucking impressive) ... maar FUCK hoe bonkers hard gaat die MotoGP erover, zeg!!  De techniek die daar in zit om zo snel te launchen (behalve de eerste 10 à 20 meter, dan kan die niet van de gewone moto wegflitsen): absurd. :silly:  

992 turbo S toont zich keer op keer ook wel weer als een absurd sprintwonder, waar zelfs exotisch materiaal keer op keer tegen in 't stof bijt (div. McLarens, Lambo's, enz.)  

 

 

Zou graag eens de 992 turbo S zien launchen tegen een Ducati Streetfighter V4 S :D  

En die MotoGP bike, rolling start in 6e. WTF :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

En die MotoGP bike, rolling start in 6e. WTF :lolz:

Dat dat gewoon lukt, had ik nooit gedacht :D

Pedrosa heeft al een aantal keer présence mogen maken ... nog best chille peet, daar, vind ik.

1 uur terug, ir_fuel zei:

Wat een mooi apparaat trouwens, die KTM. Waw.

De MotoGP bike of de 1290 Super Duke R ?

 

Both, vind ik. ❤️ 

full option exemplaar (met zo veel mogelijk oranje 'weggewerkt', is m'n kleur niet maar wat overblijft vind ik nog wel passend):

image.png.90fbbc373b97e5d9eac03b09335848bf.png

image.png.3a333978fc5f9e5ff9eee5fcac25c5db.png

image.png.4335e12d422bb32208a112c62d11546f.png

Zo moet-ie wel 35.000 EUR kosten ... slik. :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

De Super Duke uiteraard.

Zo een MotoGP bike kan je niet kopen :D 

De RC 8C kwam wel close :D  maar idd neen, maar dat wil niet zeggen dat-ie niet machtig mooi is right ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

God wat blijf ik dit een begeerlijke motorfiets vinden :inlove: 

 

 

Maar zoals al eerder gesteld heb ik het nog steeds meer voor de eerste generatie, gezien het kontje daar wat minder zwaar was en het front ook iets scherper. 

Aprilia-RS250-Right-Side-scaled.jpg 

Aprilia%20RS250%2097.jpg 

Is ook de enige motorfiets die ik liefst van al in het grijs zou hebben. Super sober, super strak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid