Ga naar inhoud

Nieuwe moto's


gTa

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
35 minuten geleden, gTa zei:

Dit, a-mai ❤️ 

image.thumb.png.73885259c7dbcef448529305803d1f90.png

 

En met std uitlaat:

image.thumb.png.d62291cf7889cca73ac19382fff336b1.png

Het leukste is nog dat de standaard uitlaat er tien keer beter uitziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Not sure; die bronstint past niet zo goed bij die moto/livery, vind ik. Vorm: agreed.

Die velgen ❤️ wat een kunstwerkjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jan zei:

image.thumb.jpeg.45e9760f86cff420cbf5d4da7fe305bd.jpeg
 

Vorige week dit gespot op de E403. Normaal geen echte fan van dit soort moto’s, maar ik vond dit wel iets speciaals

Collega in Brussel heeft de zijne al. Al 2 keer horen wegrijden op de parking, rustig toerental.
Imposante moto, goed vergelijkbaar met een GS qua grootte/omvang.
Sound is vrij zwaar, ondanks Euro5. Klinkt niet mis. Zou 'm wel graag eens horen bij full beanage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Joske zei:

Zelfs de "hoogtpoter" vind ik nog wel cava uitzien, ben daar echt helemaal niet voor:

5ed9701a-37f4-735b-1332-63b96cde9d22-3-1

fe5a0a9c-f5f9-4d8d-d2e7-9cc8c3553d8b-3-1

fe5a0a9c-f5f9-4d8d-d2e7-9cc8c3553d8b-3-1

ed7ae8e8-e7f9-0f50-6e69-5fee400224f9-3-1

Ja, ook dik. Veel minder mooi dan de nakeds, maar koffers = makkelijk reizen.
Benieuwd hoe dat rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
39 minuten geleden, ICM zei:

Toch “gewoon” typisch Ducati?

Zo een V4 klinkt toch nog anders dan bv een 1200R, die laatste "blaft" meer door zijn 2 cilinders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/8/2021 om 20:27, GTX zei:

Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid :inlove:

 

Nom.

Op 19/8/2021 om 20:51, ICM zei:

Toch “gewoon” typisch Ducati?

Dunno, ligt het aan z'n veegstijl of niet ... maar de 1260 die ik reed (in de Diavel) klonk met stock uitlaat echt naar verschaalde urine. Deze V4 hier klinkt op dees video echt lekker ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/19/2021 at 9:32 PM, GTX said:

Zo een V4 klinkt toch nog anders dan bv een 1200R, die laatste "blaft" meer door zijn 2 cilinders.

 

3 hours ago, gTa said:

Nom.

Dunno, ligt het aan z'n veegstijl of niet ... maar de 1260 die ik reed (in de Diavel) klonk met stock uitlaat echt naar verschaalde urine. Deze V4 hier klinkt op dees video echt lekker ❤️

Dat klinkt als een iets moderner blok van mijn superbike. Dat zelfde “nasale”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ICM zei:

Dat klinkt als een iets moderner blok van mijn superbike. Dat zelfde “nasale”.

Klinkt effectief lekker. Zou ik nooit boos op worden ❤️ itt op de veel te stil en karakterloos klinkende 4-in-lijn van de Euro5 BMW S1000XR b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/8/2021 om 20:27, GTX zei:

Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid :inlove:

 

Een van de beste reviewers, en een rijstijl waar ik me helemaal in kan vinden 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf niet meer ontkoppelen, zelf geen tussengas meer geven, TC let er op hoe je uit de bocht accelereert, remtechniek is veel minder aan de orde,... 
Not my cup of tea. ik vind het allemaal maar wat saai worden. Liever allemaal wat minder (vermogen) en zelf het heft in handen (kunnen blijven) houden. Blijkbaar ben ik op motovlak meer een liefhebber van de caterham/lotus insteek. Simpel en puur. 

Maar qua sound wel geweldig zeg, zoals bij iedere V4 :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tjeu zei:

Zelf niet meer ontkoppelen, zelf geen tussengas meer geven, TC let er op hoe je uit de bocht accelereert, remtechniek is veel minder aan de orde,... 
Not my cup of tea. ik vind het allemaal maar wat saai worden. Liever allemaal wat minder (vermogen) en zelf het heft in handen (kunnen blijven) houden. Blijkbaar ben ik op motovlak meer een liefhebber van de caterham/lotus insteek. Simpel en puur. 

Maar qua sound wel geweldig zeg, zoals bij iedere V4 :inlove: 

De QS zit er bij mij ook op, maar ik gebruik die sporadisch, je hebt minder controle als je hem gebruikt en het is sowieso slecht voor de v-bak.

Of je TC activeert heb je ook nog in de hand natuurlijk, letterlijk 😄 

Maar in se heb je gelijk.

Met de GSX-R en/of Futura lukte het allemaal ook, met respect voor het gevaar kweek je sowieso betere rijvaardigheid dan als je nu als beginner start, vol met hulpmiddelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geen fan van hulpmiddeltjes allerhande, maar zo'n quickshifter is toch verdomd handig.

Tc en abs vind ik dan weer een kleine geruststelling als ze op de achtergrond draaien. Op een moto is de ruimte voor error doorgaans minder groot en de gevolgen doorgaans zwaarder. Als je dan over de grens gaat en het red je van een valpartij oid vind ik dat mooi dat het bestaat. Voor mij want ik ben helemaal geen talent op de moto.  Maar daarnaast heb je ook gasten die maar lomp aan de kraan hangen met het gedacht 'tc knijpt wel toe in mijn plaats'. Daar gaat het vroeg of laat toch eens mis. Dus het is maar hoe je er mee om gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waarvoor je de motor gebruikt. 

Voor mijn daily (Gent - Brussel pendelen) stel ik andere eisen dan voor mijn moto die ik enkel voor het plezier gebruik. Voor de daily wil ik wel ABS voor in de regen. Al weet ik dat dat ook maar een vals gevoel van veiligheid geeft. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid