Ga naar inhoud

Wat uit de BMW stal voor +/- €45.000,00


davy

Wat uit de BMW stal voor +/- €45.000,00  

42 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat uit de BMW stal voor +/- €45.000,00



Aanbevolen berichten

Wat zou je kiezen met een budget van +/- €45.000,00

1) BMW M4 coupé 431pk  pre LCI met  +/- 50.000km

image.png.f892d0de258bf312158287a6776037c8.png

2) BMW M2 LCI 370pk met +/- 50.000km

image.png.033b4f62b438c30282339c64b71ff31a.png

3) BMW 1M coupé 340pk met +/- 60.000km

image.thumb.png.c3d1d7de97abe064cab68b7cdb7da175.png

4) Iets anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de switch eigenlijk niet goed.

Jouw B3 buiten en nu weer een M? Dat gaat misschien ietsje strakker rijden, maar dat is toch geen wereld van verschil? 

Om op je vraag te antwoorden: Een M2 competition als t van mij afhing. of een M3 CSL / Z4 M Coupé als daar wat kilometers op mogen staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik snap de switch eigenlijk niet goed.

Jouw B3 buiten en nu weer een M? Dat gaat misschien ietsje strakker rijden, maar dat is toch geen wereld van verschil? 

Om op je vraag te antwoorden: Een M2 competition als t van mij afhing. of een M3 CSL / Z4 M Coupé als daar wat kilometers op mogen staan.

Met dat ik een 330e touring gekocht heb vind ik het een beetje gek om 2 tourings te staan hebben en daardoor is de B3 weg en zou ik terug een coupe willen.

Ik ging voor een M4CS gaan maar na een testrit is deze zeker en vast de meerprijs tegenover een gewone M4 niet waard en daardoor ben ik terug beginnen twijfelen...

Een M3CSL is mij te duur, de Z4 heeft maar 2 zitplaatsen en de M2 competition heb ik al gehad dus wil ik iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, davy said:

Met dat ik een 330e touring gekocht heb vind ik het een beetje gek om 2 tourings te staan hebben en daardoor is de B3 weg en zou ik terug een coupe willen.

Ik ging voor een M4CS gaan maar na een testrit is deze zeker en vast de meerprijs tegenover een gewone M4 niet waard en daardoor ben ik terug beginnen twijfelen...

Een M3CSL is mij te duur, de Z4 heeft maar 2 zitplaatsen en de M2 competition heb ik al gehad dus wil ik iets anders.

 

10 minutes ago, davy said:

Weekend wagen;

M4 zou ik zeggen is geen optie want je hebt nu een B3, dat scheelt toch zoveel niet zeker in ervaring?
Een M2 comp heb je al gehad en je wil iets anders, een 1M is in grote lijnen hetzelfde recept..

Ik zou persoonlijk voor een weekendwagen naar een ander merk kijken als je dagelijks al BMW rijdt en een nieuwe ervaring zoekt na de auto's dat je al gehad hebt.
En als je toch echt bij BMW wil blijven: BMW 2002 Oldtimer Benzine in Geisenheim van € 44.800,- (autoscout24.be), maar het valt natuurlijk allemaal te zien wat je van je weekendwagen verwacht en wat je ermee wil doen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Balleke zei:

 

M4 zou ik zeggen is geen optie want je hebt nu een B3, dat scheelt toch zoveel niet zeker in ervaring?
Een M2 comp heb je al gehad en je wil iets anders, een 1M is in grote lijnen hetzelfde recept..

Ik zou persoonlijk voor een weekendwagen naar een ander merk kijken als je dagelijks al BMW rijdt en een nieuwe ervaring zoekt na de auto's dat je al gehad hebt.
En als je toch echt bij BMW wil blijven: BMW 2002 Oldtimer Benzine in Geisenheim van € 44.800,- (autoscout24.be), maar het valt natuurlijk allemaal te zien wat je van je weekendwagen verwacht en wat je ermee wil doen.

De B3 is verkocht en wil een recente wagen geen oldtimer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat deels als daily wilt gebruiken zou ik voor de M4 gaan. Zoniet 1m als je eentje vind voor die prijs, M2 heb je zeker voor die prijs. Hier nog altijd geen spijt van de keuze voor de M2.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

M4 vind ik toch ietsje specialer dan een M2 dus ik zou met dat budget voor een M4 gaan. 

Indien je genoeg hebt met 2 zitplaatsen: een Porsche Boxster 981. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, B3noît zei:

Ik zou voor een E46 M3 (CS) gaan en daarin een carbon airbox in pleuren

Ik zat ook op die piste te denken. Is imo toch net dat stukje exotischer dan wat hierboven wordt voorgesteld.

Die Alfa QV is ook wel een dik spel 😍 Zou zelfs mijn voorkeur genieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, B3noît zei:

Ik zou voor een E46 M3 (CS) gaan en daarin een carbon airbox in pleuren

 

9 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik zat ook op die piste te denken. Is imo toch net dat stukje exotischer dan wat hierboven wordt voorgesteld.

Die Alfa QV is ook wel een dik spel 😍 Zou zelfs mijn voorkeur genieten

Een e46 M3CS zit ook al een tijdje in mijn gedachten, alleen jammer dat deze er enkel is met de SMG...

 

Alfa  Guilia QV is ook wel knap, maar qua restwaarde zeer slecht vrees ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, davy zei:

 

Een e46 M3CS zit ook al een tijdje in mijn gedachten, alleen jammer dat deze er enkel is met de SMG...

 

Alfa  Guilia QV is ook wel knap, maar qua restwaarde zeer slecht vrees ik...

Ge kunt altijd de mod doen naar een manuele transmissie, zoals er dat enkelen op de CSL hebben gedaan.
Alles zit uiteindelijk 'klaar' op de SMG.

Ik kan alvast zeggen dat zo'n 'standaard' E46 heel leutig te rijden valt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid