Ga naar inhoud

Lamborghini drivers car?


Daggie

Lamborghini drivers car?  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou de beste drivers car zijn?



Aanbevolen berichten

De EVO is een Performante met RWD, schijnt top te zijn. Ik zou persoonlijk zelfs de Spider nemen met de nieuwe kuipstoelen.

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ABsolutely no clue. Ik ken er quasi niks van. Lijken me allemaal wreed fun. ❤️

Maar uit veiligheidsoverwegingen (wees toch voorzichtig!) stem ik op die Volvo S80-2. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Daggie zei:

Inspiratie:
 

 

 

 

 

Damn. ❤️  Thanks voor die inspiratie, had dit ding nooit een deftige blik gegund tot nu toe.

Voor mij is de (stevige) link met Audi een (weliswaar zéér subjectief) minpunt, maar het zal wel helpen om die Lambo een aanvaardbare betrouwbaarheid te geven en da's key voor een auto waar je af en toe in stapt en mee weg wil rijden. Qua looks: ik vind 'm bonkers. :inlove:  De reviews tonen wel enkele stevige missers maar 't zijn allemaal eerder details (b.v. de richtingaanwijzers, de fixed driving modes, ...).  Qua rijden zal het mogelijks allemaal zo competent niet zijn als de 8-pot concurrent uit Maranello ... maar ik zou deze zonder twijfel verkiezen boven die laatste. Vooral door de motor (vibes en sound) en door z'n looks.  Ik neem aan dat je die auto ook understated kunt stylen, met een mooi "klassiek" metallic kleurtje, een normale zilverkleurige velg en een interieur zonder dat gebroken carbon en die opzichtige kleurstrepen. Zo ja: yes. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een EVO rwd lijkt me zeker een fantastisch apparaat om roadtrips mee te doen. Een Spyder model zou natuurlijk nog een pak extra beleving toevoegen. Dat moet echt de max zijn! Dus eigenlijk een HURACÁN EVO RWD SPYDER of een Performante Spyder: die motor, dat geluid, die power, die beleving, een Lambo onder uw gat,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, gTa zei:

Damn. ❤️  Thanks voor die inspiratie, had dit ding nooit een deftige blik gegund tot nu toe.

Voor mij is de (stevige) link met Audi een (weliswaar zéér subjectief) minpunt, maar het zal wel helpen om die Lambo een aanvaardbare betrouwbaarheid te geven en da's key voor een auto waar je af en toe in stapt en mee weg wil rijden. Qua looks: ik vind 'm bonkers. :inlove:  De reviews tonen wel enkele stevige missers maar 't zijn allemaal eerder details (b.v. de richtingaanwijzers, de fixed driving modes, ...).  Qua rijden zal het mogelijks allemaal zo competent niet zijn als de 8-pot concurrent uit Maranello ... maar ik zou deze zonder twijfel verkiezen boven die laatste. Vooral door de motor (vibes en sound) en door z'n looks.  Ik neem aan dat je die auto ook understated kunt stylen, met een mooi "klassiek" metallic kleurtje, een normale zilverkleurige velg en een interieur zonder dat gebroken carbon en die opzichtige kleurstrepen. Zo ja: yes. 

Ik vind die eigenzinnige details heerlijk Italiaans, classic Lambo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/6/2021 at 11:19 AM, Niko80 said:

De EVO is een Performante met RWD, schijnt top te zijn. Ik zou persoonlijk zelfs de Spider nemen met de nieuwe kuipstoelen.

De EVO is het faceliftmodel, de 'RWD' het achterwielaangedreven faceliftmodel (er is immers ook de standaard EVO AWD). Leukste optie is sowieso de Spyder, maar enkel als je max. 1m75 groot bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar enkel als je max. 1m75 groot bent.


Ervaring mee? Dan is die wagen bij ons haast niet verkoopbaar, gem lengte man in be is 180,6 cm....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid