Ga naar inhoud

2008 Mercedes SLK 200 kompressor


kwiekie

Aanbevolen berichten

Die dingen rijden zeer goed. Als ze net op de markt waren vaak mee gereden, in deze motorisatie snel genoeg. Succes met de verkoop.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Niko80 zei:

Die dingen rijden zeer goed. Als ze net op de markt waren vaak mee gereden, in deze motorisatie snel genoeg. Succes met de verkoop.

Ik zou hier als liefhebber nooit aan denken om te kopen maar heb er inderdaad erg graag mee gereden.

Klinkt nog leuk ook (in zijn genre uiteraard) en voelt zeker op die Michelins énorm 'planted', zowel op nat als droog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, toere zei:

Ziet er mij een mooie onderhouden SLK uit. 

Hoelang heb je die zelf gehad? 

Op basis van de uitleg 1ste eigenaar en leeftijd wagen 2008 zou ik zeggen een 13-tal jaar:D

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, toere zei:

Ziet er mij een mooie onderhouden SLK uit. 

Hoelang heb je die zelf gehad? 

 

5 minuten geleden, d_s zei:

Op basis van de uitleg 1ste eigenaar en leeftijd wagen 2008 zou ik zeggen een 13-tal jaar:D

De auto is gekocht door de ouders van m'n vrouw en hebben die als weekendwagen gebruikt tot 2015, vanaf dan is die naar m'n vrouw gegaan en was dit haar dagelijkse auto.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, kwiekie zei:

 

De auto is gekocht door de ouders van m'n vrouw en hebben die als weekendwagen gebruikt tot 2015, vanaf dan is die naar m'n vrouw gegaan en was dit haar dagelijkse auto.

Het jeukt echt wel om te komen kijken voor de zoon maar eigenlijk net te vroeg. Wordt pas 18 eind augustus en ik zou liever zo iets kopen (en kan mijn vrouw er ook mee rijden) ipv een koekendoos voor dat bedrag. Toch eerst eens navragen wat de verzekering zou kosten met hem als 2de bestuurder (valt altijd onder sportwagen vrees ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, d_s zei:

Het jeukt echt wel om te komen kijken voor de zoon maar eigenlijk net te vroeg. Wordt pas 18 eind augustus en ik zou liever zo iets kopen (en kan mijn vrouw er ook mee rijden) ipv een koekendoos voor dat bedrag. Toch eerst eens navragen wat de verzekering zou kosten met hem als 2de bestuurder (valt altijd onder sportwagen vrees ik).

Geen idee hoe snel zoiets verkoopt in de wintermaanden, stuur gerust PM om eens te komen zien als je wil.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, d_s zei:

Op basis van de uitleg 1ste eigenaar en leeftijd wagen 2008 zou ik zeggen een 13-tal jaar:D

1ste eigenaar had ik over gelezen. 'T is zondag he😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Polygoon zei:

Eigenlijk de mooiste SLK generatie die gemaakt is. :up: 

Bwaa, vorige generatie in de juiste spec ging ook nog imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tiep zei:

Bwaa, vorige generatie in de juiste spec ging ook nog imho.

Roesten wel gelijk zot! Deze niet bij mijn weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Polygoon zei:

Eigenlijk de mooiste SLK generatie die gemaakt is. :up: 

Vind ik ook wel eigenlijk, zeer knappe auto als je 'm versgewassen op z'n zomerset ziet staan imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Polygoon zei:

Is een SLC, toch? 

Nein. Spreek wel degelijk over de eerste generatie SLK. Is ergens along way de derde generatie veranderd naar SLC geloof'k. Rond 2016 oid?

440px-2001_Mercedes_Benz_SLK_320_(220932

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krikkie zei:

Roesten wel gelijk zot! Deze niet bij mijn weten...

Kan wel! Is dat niet wat van een algemeen gegeven met een heel aantal 90s ketels? 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tiep zei:

Nein. Spreek wel degelijk over de eerste generatie SLK. Is ergens along way de derde generatie veranderd naar SLC geloof'k. Rond 2016 oid?

440px-2001_Mercedes_Benz_SLK_320_(220932

Oei nee. Dan blijf ik bij m’n statement dat ik de generatie die hier verkocht wordt, een pak mooier vind! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Martini Racing zei:

@gTa toon dat eens aan uw vrouw

Ik zie het nut niet in. Ze haat open rijden, zelfs een schuifdak op klapstand is er al te veel aan.
En ze wil een auto met voldoende ruimte voor zijzelf én 2 kinderen (elk in een zitje).

Wel een hele leuke SLK, ik geef het toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid