Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uur geleden zei Glenn-N:
10 uur geleden zei Glenn-N:

Deze ook heerlijk.

10 uur geleden zei dragonfly:

Best dat we veel konden zien :lolz: 

Deze ook heerlijk.

Horen konden we ze toen alleszins wel nog!

atmo engines :inlove: 

Geplaatst:

Ocon kan er precies ook goed mee overweg. 

Geplaatst:

Ik keek vanmiddag een stukje van de vrije training en had kort daarvoor dit bekeken:

Dan valt nog eens zo hard op wat een brak geluid ze tegenwoordig hebben.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dochter zag dat het goed was.

image.jpeg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

En? Tribune ontploft zeker?

Verstappen op de eerste rij, eens benieuwd naar de race morgen... als de start wat positief verloopt... :)

Geplaatst:

Als ik Hamilton was vertrok ik morgen zodat ik aan eerste bocht al 2 seconden achter zou liggen. Laat al de rest maar op elkaar rijden daarvoor. Beter safe dan snel.

Of een probleem krijgen en vanuit pit starten

Geplaatst:
6 uur geleden zei msxx:

En? Tribune ontploft zeker?

Verstappen op de eerste rij, eens benieuwd naar de race morgen... als de start wat positief verloopt... :)

Normaal fan van Verstappen maar die irritante Hollanders werken behoorlijk op mijn systeem en ik hoop dat hij in de eerste bocht al een uitschuiver maakt.  Kimi lijkt in goeie doen, zou tof zijn mocht hij nog eens winnen in Francorchamps, kan hij terug donuts doen zoals 9 jaar geleden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

King Of Spa... Naam zou hij nog eens eer moeten aandoen.

Geplaatst:

Linksmans, zijn tweelingbroer staat hier ook, morgen eens een foto trekken.

Geplaatst:

Drank, auto's en eten. :inlove:

image.jpeg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Additional power unit's? Dat is dan een motor extra die ze vervangen hebben ofzo?

Geplaatst:
13 minuten geleden zei Polygoon:

Additional power unit's? Dat is dan een motor extra die ze vervangen hebben ofzo?

Jep, moesten toch al achteraan starten met Lewis.

Alonso zijn nieuwe unit ging twee keer stuk...

Geplaatst:

Benieuwd naar de start. Voor Verstappen hangt er veel van af: hij kan zich bijzonder matuur tonen door een topstart te maken en/of concurrenten te verschalken, maar hij kan net zo goed z'n jonge (nog fragiele) imago een serieuze deuk verkopen door in alle jonge onstuimigheid iets doms uit te halen. :D  Ook benieuwd wat ze voor Hamilton uit hun hoed gaan toveren. Hij start alvast op mediums dus doel zal zijn om (heel) lang buiten te blijven. Verstappen op supersofts dus die zou tegen de softs van Rosberg eigenlijk wel moeten kunnen winnen off the line...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Check de staat van Vettels banden bij de start, shit zeg!

Geplaatst:

Lap, zei ik het niet, van Verstappen? :cry: 't Is nog van dat ook...

Hmm, op de herhalingen ... ligt het niet eerder aan Vettel? Verstappen zat daar natuurlijk wel erg vreemd, maar nog binnen track limits. Lijkt er op dat Vettel de positie van Raikkonen onderschat heeft.

Geplaatst:

De Duitsers steken het op kimi, maar dat is eenduidig vettel zijn schuld voor mij

Geplaatst:

Ik kijk op RTL, da's Duits qua taal, en idd Vettel lijkt daar 't meeste schuld te treffen, zeggen zij ook. Al vind ik het geen incident dat tot straffen moet leiden.

Geplaatst:

Shit, serieuze crash van Magnussen :o 

Wel al heel wat animo :lol:

Geplaatst:

Verstappen die in een klein gatje dook als een Kamikaze. Achterlijke hollander.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Welke crash.? Kutreclame. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid