Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minute ago, Martini Racing said:

Verstappen die in een klein gatje dook als een Kamikaze. Achterlijke hollander.

Contact is nochtans grotendeels fout van Vettel. Als die niet instuurt, raakt hij Kimi niet en dan zou die niet tegen Verstappen springen. 

Geplaatst:

Replay van crash van Magnussen: uiteindelijk minder erg dan ik op 't eerste zicht dacht, ging er achterwaarts in. Opvallend: (1) van zodra 'ie echt off ging nam 'ie de handen van 't stuur (is dat aan te raden? heeft 'ie iets om zich ergens aan vast te houden), (2) dat paneel rond hun hoofd/schouders liet gewoon los tijdens de crash: kan toch ook de bedoeling niet zijn?

Geplaatst:

Stuur laten ze los en normaal houden ze de handen voor de borst. Als ze het stuur blijven vasthouden en er komt een zware klap op de stuurinrichting breken ze zo hun polsen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Zojuist zei Monterey Jack:

Stuur laten ze los en normaal houden ze de handen voor de borst. Als ze het stuur blijven vasthouden en er komt een zware klap op de stuurinrichting breken ze zo hun polsen.

Zalig, thx. Was duidelijk te zien, van zodra 'ie onvoldoende tegenstuur gaf en 'ie de andere kant opdraaide, liet 'ie al los.

Geplaatst:
2 minuten geleden zei gTa:

Replay van crash van Magnussen: uiteindelijk minder erg dan ik op 't eerste zicht dacht, ging er achterwaarts in. Opvallend: (1) van zodra 'ie echt off ging nam 'ie de handen van 't stuur (is dat aan te raden? heeft 'ie iets om zich ergens aan vast te houden), (2) dat paneel rond hun hoofd/schouders liet gewoon los tijdens de crash: kan toch ook de bedoeling niet zijn?

1 doen ze altijd. Harnas vast nemen, stuur kan doorslagen en polsen breken. 2 neen niet normaal :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mrs raikonnen :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hamilton ondertussen al op 5, Alonso op 4 :lol:

Geplaatst:

Alonso gaat podium rijden :party:

Geplaatst:

Rode vlag, dus nieuwe start en mogelijkheid om nieuwe banden te kiezen als ik mij niet vergis. Hamilton gaat knallen :D

Of is dat niet het geval nu, bij Sporza zeggen ze dat ze niet mogen werken?

Geplaatst:

Godverdomme zeg. Echt. :angry:

Kimi zat ideaal bij de Source.

Geplaatst:

Horner zegt dat het vettel was. 

Geplaatst:

Ik stel voor dat we gewoon iedere manche van het seizoen in Spa rijden, altijd dolle pret!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
7 minuten geleden zei Bouncing Bullet:

Horner zegt dat het vettel was. 

2 in source gaat, 3 niet. De enige die geen weg op kon was Raikonnen.

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Riskitalltowin:

2 in source gaat, 3 niet. De enige die geen weg op kon was Raikonnen.

3 gaat ook moest Vettel niet insturen. Nu, of Verstappen er was geweest of niet. Het is de botsing met Vettel die Raikonnen naar rechts dwingt, ik denk niet dat die dat had zien aankomen en anders sneller had ingestuurd.

Geplaatst:
16 minuten geleden zei gTa:

Zalig, thx. Was duidelijk te zien, van zodra 'ie onvoldoende tegenstuur gaf en 'ie de andere kant opdraaide, liet 'ie al los.

? vanaf het moment dat de wielen stoppen met draaien zeker? Alles toe omdat ge niet meer kunt bijsturen, waarna het stuur helemaal niks meer doet.

Geplaatst:
5 minuten geleden zei Le Capri Mauve:

? vanaf het moment dat de wielen stoppen met draaien zeker? Alles toe omdat ge niet meer kunt bijsturen, waarna het stuur helemaal niks meer doet.

Vanaf de terugslag door onvoldoende tegenstuur liet 'ie al los. Het stuur deed daarna nog veel, 't ging alle kanten op.

Geplaatst:
Zojuist zei gTa:

Vanaf de terugslag door onvoldoende tegenstuur liet 'ie al los.

Kans op blessure verminderen als je weet dat je toch aan het schuiven bent?

Geplaatst:

Ja, klinkt volledig logisch. 'ie liet wel vroeg los, maar 't gaat daar ook zo snel, ik denk dat 'ie niet kon inschatten waar 'ie in de vangrails zou gaan, voor hetzelfde geld brak 'ie sterker terug waardoor 'ie nog vroeger de muur in ging. 'k Vond het gewoon frappant om te zien. Nice!

Geplaatst:

Ben op youtube gaan kijken. Goed te zien hoe snel de wielen stoppen met draaien. Links hebben niet veel nut want dat wordt daar de hele tijd opgezet en afgegooid.

Geplaatst:

Max die van het gas gaat, dat gaat toch bestraft worden? 

Geplaatst:

Max blijft akkefietjes veroorzaken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid