Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En het Duitse volkslied weerklonk over de Ardennen...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Eventvolle race, maar nu niet meteen de mooiste ooit, vond ik. Veel foutjes gezien, af en toe bedenkelijke momentjes. Verstappen geen punten, ik denk dat het al bij al aan 'mzelf te wijten is, ook al heeft 'ie nergens écht zware fouten gemaakt ... 'ie miste gewoon de finesse om er meer van te maken, leek me te gretig en wat te nerveus. 't Zou erg geweest zijn mocht Rosberg het niet afgewerkt hebben; Hamilton heeft dat goed gedaan. Jammer voor de Ferrari's, al redden die toch nog wel wat.

Webber bij de ceremonie :lolz:

Geplaatst:

Verstappen zal niet veel vrienden gemaakt hebben na deze race.

Geplaatst:

Zelfs enkele Hollanders vonden de acties van Verstappen niet kunnen.  Het merendeel bleef klappen, toen hij uiteindelijk als 11de de finish haalde en weer een horde Hollanders begon te applaudisseren, heb ik toch even aan een van die gozers gevraagd of dit jaar de top 11 punten kreeg.  Kerel verstond me precies niet, 't kan ook aan mijn West-Vlaams gelegen hebben.

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Wel een reclame voor de sport én ons circuit.

Die shots van Kemmel Straight en Pouhon met zo'n massavolk. 
Is al lang geleden dat de F1 in BE zoveel publiek heeft gehad. Misschien eens niet verlieslatend nu er pak 15k (20?) meer volk op afwam. Ik zag alleen de open tribune na La Source niet zo heel hard gevuld. Maar die is dan ook open aan alle weersomstandigheden... 

Geplaatst:

Met volgend jaar Vandoorne er nog bij inderdaad goed nieuws voor Spa.

Geplaatst:
23 minuten geleden zei Subaru555:

Wel een reclame voor de sport én ons circuit.

Die shots van Kemmel Straight en Pouhon met zo'n massavolk. 
Is al lang geleden dat de F1 in BE zoveel publiek heeft gehad. Misschien eens niet verlieslatend nu er pak 15k (20?) meer volk op afwam. Ik zag alleen de open tribune na La Source niet zo heel hard gevuld. Maar die is dan ook open aan alle weersomstandigheden... 

Daar zaten de mindervaliden. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vertel eens @Salokin: is live ter plaatse gaan een meerwaarde, volgens jou? Er is natuurlijk zo veel meer dan enkel maar F1, dat alleen al. Maar de races zelf, kan je die iet of wat volgen?

Geplaatst:
8 minuten geleden zei Salokin:

Serieus? Die permanente tribune met afgebleekte groene zitjes he?

Efkes in de volle zon die mensen laten zitten :lol: 

Geplaatst:
48 minuten geleden zei Salokin:

Zelfs enkele Hollanders vonden de acties van Verstappen niet kunnen.  Het merendeel bleef klappen, toen hij uiteindelijk als 11de de finish haalde en weer een horde Hollanders begon te applaudisseren, heb ik toch even aan een van die gozers gevraagd of dit jaar de top 11 punten kreeg.  Kerel verstond me precies niet, 't kan ook aan mijn West-Vlaams gelegen hebben.

De start was Vettel zijn fout.. (Maar als Verstappen goed gestart had dan had het zich niet voorgedaan). Kemmel straight was niet ok van Verstappen. 

Voor de rest geen ' erge'. Dingen gezien op dat vlak. Maar dat Kimi boos was, logisch ... 

Geplaatst:

Dom incident uiteindelijk.

Vettel kon volgens mij onmogelijk zien dat Verstappen ertussen zat... Anders kon Kimi nog makkelijk verder insturen.

Verstappen had niet in dat gat moeten duiken en Vettel kon gerust de bocht iets breder nemen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 minuten geleden zei gTa:

Vertel eens @Salokin: is live ter plaatse gaan een meerwaarde, volgens jou? Er is natuurlijk zo veel meer dan enkel maar F1, dat alleen al. Maar de races zelf, kan je die iet of wat volgen?

Lap, ne hele tekst getypt en alles kwijt.

Samenvattend, ja, superweekend achter de rug.  Je geniet zowel van de practices als de race.   Dochters dit jaar enkel de vrijdag meegeweest, oudste dochter heef echt genoten en vond het jammer dat ze niet mee kon naar de race.

Alles is zo veel intenser dan uit je zetel naar de race te zitten kijken.  Spanning was echt top, op punt van mijn stoel gezeten en dat terwijl 'mijn' team nooit in aanmerking kwam om race te winnen.

nu nog even nagenieten.

image.jpeg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 minuten geleden zei Glenn-N:

Dom incident uiteindelijk.

Vettel kon volgens mij onmogelijk zien dat Verstappen ertussen zat... Anders kon Kimi nog makkelijk verder insturen.

Verstappen had niet in dat gat moeten duiken en Vettel kon gerust de bocht iets breder nemen.

"if you no longer go for a gap that exists, you're no longer a racing driver". Dat zei een grote meneer ooit.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Senna had gelijk

Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Imho als je zondag vroeg genoeg opstaat en je camping stoeltje goed placeert voor een scherm is de racedag op een f1 weekend makkelijker te volgen dan de 24u van Nürburgring of le mans. De nevenprogrammas zijn ook fijn en gemakkelijk te volgen. 

Sfeer is gelijkaardig aan de 24u races buiten de bezoeker bolides en de camping avonden. 

Ja, ik heb spijt er dit jaar niet bij geweest te zijn :(

Geplaatst:
7 uur geleden zei Salokin:

Het oranje was toch goed over alle tribunes verspreid.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

IMO duidelijk fout van Vettel, als hij naar de apex kijkt, en dat doet hij sowieso, dan had hij zeker Raikkonen en Verstappen moeten zien en plaats laten om crash te vermijden. Verstappen zat mooi aan de binnenkant, doet geen lockup en heeft zijn stuur full lock dus doet IMO niks verkeerd. Bekijk dit filmpje een paar keer opnieuw en het is duidelijk.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid