gTa 28.051 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 Ja, wat is dat hier allemaal, al die stuurlui die aan wal een beetje staan te kankerzeiken, seg, ggggGODverDOMme noch an toe! 2 Quote
gTa 28.051 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 Bon, Monza. 1. Max toont inkeer en racet slim en fair. 2. Maxdonado bouwt gestaag verder aan z'n jongbezonnen imago. Faites vos jeux! 1 Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 7 uur geleden zei ir_fuel: Dus je aan de binnenkant van een bocht smijten waarbij je aan de apex met je voorwielen nog niet eens naast de voorwielen van de auto voor je zit is niet aanvallend? Hij mist zijn start en gooit zich er dus maar tussen op hoop van zegen dat men hem doorlaat. Als je je start mist moet je dat beseffen en niet direct het onmogelijke proberen om die fout direct recht te zetten. Is in de karting inderdaad al Bold. Laat staan in F1. Niet dat ik al véél karyingraces gereden heb, maar ik begrijp de mensen die Max verdedigen (géén kartingraces) Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 9 minuten geleden zei gTa: Bon, Monza. 1. Max toont inkeer en racet slim en fair. 2. Maxdonado bouwt gestaag verder aan z'n jongbezonnen imago. Faites vos jeux! Maldonado is niet aan de orde imho. Wel een ander level. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 10 minutes ago, gTa said: Bon, Monza. 1. Max toont inkeer en racet slim en fair. 2. Maxdonado bouwt gestaag verder aan z'n jongbezonnen imago. Faites vos jeux! 3. Ferrari neemt wraak Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 21 minuten geleden zei Lotuzzz: Is in de karting inderdaad al Bold. Laat staan in F1. Niet dat ik al véél karyingraces gereden heb, maar ik begrijp de mensen die Max verdedigen (géén kartingraces) Ik verdedig hem deze keer zeker niet en zulke moves leer je in de karting ook snel af hoor Max had het voordeel dat hij belachelijk snel was en meestal dus eenzaam aan kop reed maar hij heeft ook wel zijn crashes gehad hoor Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 30 augustus 2016 Geplaatst: 30 augustus 2016 3 minuten geleden zei dragonfly: Max had het voordeel dat hij belachelijk snel was en meestal dus eenzaam aan kop reed maar hij heeft ook wel zijn crashes gehad hoor Van zijn eerste 50 won hij er 49 en werd hij een keer derde, vanwege een spin. Die crashes zullen dan tijdens de training en/of kwali geweest zijn veronderstel ik. Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Ik lees net dat Hamilton die enorme grid penalty heeft verzameld door onder andere drie motoren te laten inbouwen, maar dat hij dus bijgevolg effectief twee motoren extra ter beschikking heeft. Van een loophole gesproken. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Omdat die penalty maar in 1 race kan toegepast worden? Maw je krijgt 60 plaatsen aan je broek, maar maar in 1 race, en dus kan je er nooit meer dan pakweg 25 krijgen? Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 1 minute ago, ir_fuel said: Omdat die penalty maar in 1 race kan toegepast worden? Maw je krijgt 60 plaatsen aan je broek, maar maar in 1 race, en dus kan je er nooit meer dan pakweg 25 krijgen? Idd, laatste is laatste. Geen overdracht. Heeft gewoon even wat extra onderdelen in het rek gezet. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Ik lees net dat Hamilton die enorme grid penalty heeft verzameld door onder andere drie motoren te laten inbouwen, maar dat hij dus bijgevolg effectief twee motoren extra ter beschikking heeft. Van een loophole gesproken.Klopt, heeft voor elke sessie een ander blok laten steken Erg slim gespeeld van het Mercedes team. 1 Quote
gTa 28.051 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Lolz wtf, dees kan toch ni? Dus 1 keer zo'n stoot flikken en je omzeilt de basisregel? Hahah. Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Was voordien al geweten dat ze dit gingen doen. Die regel is aangepast na de enorme straffen die Alonso & Button vorig jaar gekregen hadden. Nu vlieg je inderdaad enkel nog naar het einde van de grid. Nadeel is wel dat Hamilton dus geen recht heeft op een eventuele nieuwe versie van de Mercedes motor. Hij moet het seizoen uitrijden met die 3 motoren of hij krijgt terug een straf. Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 WTF En uiteraard de penalty pakken net op een circuit waar goed kan ingehaald worden, en met de reservemotoren in het achterhoofd alles eens goed opendraaien op Monza. Pfff. Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Ahja heel die motor freeze was een flop dus ik vind het niet erg. Laat ze gewoon racen dus ik kijk wel uit naar volgend jaar. Quote
gTa 28.051 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Verandert dat volgend jaar ook? Ik vond enkel nog maar de technische veranderingen aan de autos. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Denk niet dat dat verandert, het is net een van de methoden waarop de FIA probeert de kosten te drukken. Tokens voor upgrades en beperkt aantal motoren. In dat opzicht is het dus erg slim van Mercedes. De regels zijn blijkbaar vatbaar voor interpretatie, zo hebben ze die in hun voordeel gebruikt. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 1 uur geleden zei dragonfly: Was voordien al geweten dat ze dit gingen doen. Die regel is aangepast na de enorme straffen die Alonso & Button vorig jaar gekregen hadden. Nu vlieg je inderdaad enkel nog naar het einde van de grid. Nadeel is wel dat Hamilton dus geen recht heeft op een eventuele nieuwe versie van de Mercedes motor. Hij moet het seizoen uitrijden met die 3 motoren of hij krijgt terug een straf. Vanwege de updates hebben ze gewacht tot Spa. Er zijn 5 tokens ingezet welke allen van toepassing op de motoren van Hamilton 17 minuten geleden zei gTa: Verandert dat volgend jaar ook? Ik vond enkel nog maar de technische veranderingen aan de autos. 6 minuten geleden zei Monterey Jack: Denk niet dat dat verandert, het is net een van de methoden waarop de FIA probeert de kosten te drukken. Tokens voor upgrades en beperkt aantal motoren. In dat opzicht is het dus erg slim van Mercedes. De regels zijn blijkbaar vatbaar voor interpretatie, zo hebben ze die in hun voordeel gebruikt. Het tokensysteem komt te vervallen https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/headlines/2016/4/fia-confirms-revised-engine-regulations-for-2017.html 1 Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 31 augustus 2016 Geplaatst: 31 augustus 2016 Stewards waren in België vrij mild en in andere races zijn ze dan weer veel te streng. Het lukt de FIA maar niet om elke race hetzelfde te hanteren. Dit kon ook slecht afgelopen zijn voor een aantal pitcrew leden die daar stonden, Alonso kon gerust even gelift hebben. http://www.racer.com/f1/item/133670-alonso-should-have-backed-off-in-pit-clash Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Massa eindelijk op pensioen http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/343825/massa-beeindigt-formule-1-carriere-na-dit-seizoen/ Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 1 september 2016 Auteur Geplaatst: 1 september 2016 Button naar Williams, Stoffel naar McLaren. Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 3 minuten geleden zei TCT: Button naar Williams, Stoffel naar McLaren. Als Button dat wil zou dat inderdaad ideaal zijn maar denk dat McLaren nog wat aan zijn kop gaat zagen Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Eigenlijk liever Button ook op pensioen. Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 5 minuten geleden zei Riskitalltowin: Eigenlijk liever Button ook op pensioen. Gaat niet gebeuren, goudmijn tov de sponsors + veel ervaring wat van pas komt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.