Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Als Button dat wil zou dat inderdaad ideaal zijn maar denk dat McLaren nog wat aan zijn kop gaat zagen [emoji3] McLaren niet, Honda. Button is de chouchou van de Honda bonzen. Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Klopt, Ron moest hem idd houden Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 On 8/31/2016 at 0:36 PM, dragonfly said: Stewards waren in België vrij mild en in andere races zijn ze dan weer veel te streng. Het lukt de FIA maar niet om elke race hetzelfde te hanteren. Dit kon ook slecht afgelopen zijn voor een aantal pitcrew leden die daar stonden, Alonso kon gerust even gelift hebben. http://www.racer.com/f1/item/133670-alonso-should-have-backed-off-in-pit-clash "It wasn't an unsafe release" Als dat gene was, wat is dan wel ene? Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 28 minuten geleden zei ir_fuel: "It wasn't an unsafe release" Als dat gene was, wat is dan wel ene? Waar de ander moet uitwijken of remmen, Alonso liet genoeg plaats over. Maar ik vond ook dat hij te ver ging en eigenlijk een straf had moeten krijgen. Teveel pitcrew in de buurt die kon gewond raken. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 voor mij is een unsafe release als je niet mooi in de pitlane achter mekaar kan rijden Hier reed hij gewoon in het foute stuk van de pitlane, en dat meters aan een stuk. Misschien geen unsafe "release", maar toch wel unsafe driving. Of mogen we nu al met 2 naast mekaar de pit door? Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Ik volg je hoor, had hier al gepost dat de stewards in België wel zeer mild waren tov andere races. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Stel je voor dat men dat zou toelaten in de fun cup Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Zojuist zei ir_fuel: Stel je voor dat men dat zou toelaten in de fun cup 't Is nu al gevaarlijk genoeg in de pits. Officieel mag je ook niet vertrekken zonder vastgeklikte gordels Quote
kwiekie 3.012 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 On 8/30/2016 at 8:36 PM, Lefty said: Ik denk dat Vettel Kimi ook zou hebben geraakt als Verstappen daar niet had geweest. Maar goed, meningen kunnen verschillen en ik ken er alleszins sowieso niet zo veel als jullie. Moest Verstappen daar niet geweest zijn kon Kimi toch scherper insturen en zijn gewone lijn volgen? Nu zit hij toch zeker een halve auto meer naar buitenkant bocht dan moest Verstappen daar niet in gedoken zijn denk ik. Kan hier geen filmpjes bekijken op het werk maar zal eens zoeken hoe ze normaal die turn 1 nemen, hoe ver ze over de witte lijn gaan. 1 Quote
gTa 28.051 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Not again. HET WAS RAIKKONEN ZIJN SCHULD Ha ja want had hij daar niet gezeten dan kon Vettel zijne fermen indraai doen zonder iemand te raken én dan kon Verstappen ook zijn pittig lijntje vervolmaken. Nèm! Quote
dragonfly 14.982 Geplaatst: 1 september 2016 Geplaatst: 1 september 2016 Dit scheelde nochtans echt niets, best dat RAI al wat ervaring heeft Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 1 afwijking van de lijn is toegestaan en Raikkonen was er bijlange nog niet naast. Dat Raikkonen nu moet inhouden en daardoor momentum mist om hem buitenom voorbij te gaan hoort bij de uitgekiendheid van het manoeuvre. Als Verstappen namelijk direct naar rechts gaat heeft Raikkonen dankzij Drs vrije baan linksom en kan Verstappen eigenlijk niet meer verdedigen. Quote
Polygoon 15.037 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 2 uur geleden zei Kakker Scheef: 1 afwijking van de lijn is toegestaan en Raikkonen was er bijlange nog niet naast. Dat Raikkonen nu moet inhouden en daardoor momentum mist om hem buitenom voorbij te gaan hoort bij de uitgekiendheid van het manoeuvre. Als Verstappen namelijk direct naar rechts gaat heeft Raikkonen dankzij Drs vrije baan linksom en kan Verstappen eigenlijk niet meer verdedigen. Hij lost het gas gewoon op een straight ... Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Idd. Dat was gewoon gevaarlijk. Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Behoorlijk smerig en gevaarlijk ....... Maar stiekem wel een zeer uitgekiende verdediging.Naar zo en pipo zou ik wel na de race even naar toe stappen.Als iedereen zo begint te verdedigen komen er brokken van !Zoals ik al zei best toch gaan excuseren want als zoiets payback zou worden ......Dit soort acties kunnen heel verkeerd uitdraaien Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Moet de koerscommissie toch gewoon kunnen straffen op basis van telemetrie? Quote
Carlito 6.304 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Whiting net op RTL Was op de limiet, maar is niets gebeurd dus geen straf nodig. Niet meer dan 1 keer van lijn veranderd Met andere woorden, als Kimi niet zo goed kon rijden en achterin was geknald had Max wel een straf gehad Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Zoals Rosberg in Hockenheim, maar dan anders. Als die z'n wielen geblokkeerd had, had ie geen straf gehad Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Wat mij al een paar GP opvalt is dat bij de Mercedessen ham-ros bij vertrek uit stilstand telkens een dikke rookpluim komt... Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Hm, Vettel met 4 wielen buiten de witte lijn bij Parabolica in zijn snelste ronde... Laat Kimi dus maar op 3 starten. Quote
Fille 798 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Stoffel heeft zijn racezitje te pakken bij McLaren volgend jaar, Button doet een stap terug! http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/343985/button-doet-stap-terug-vandoorne-krijgt-mclaren-stoeltje/ 2 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Bon, misschien moet ik volgend jaar dan eindelijk maar eens een ticketje voor Spa kopen. Vandoorne / Max-gekte en waarschijnlijk de laatste kans om Kimi nog eens in actie te zien. Quote
GTX 4.954 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Tzou mij niets verbazen dat Button in de toekomst Ron Dennis opvolgt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.