Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de start ziet Hamilton Ricciardo mooi zitten links en Rosberg rechts, denk dat hij dan net wat minder instuurt en zo Rosberg nog wat naar buiten dwingt :lol:

Geplaatst:

Denk dat Rosberg vooral elk risico op aanrijding wou/wil vermijden.

Geplaatst:

Benieuwd wat de verschillende strategiën met zich gaan meebrengen :D

7 minutes ago, Jerain said:

Denk dat Rosberg vooral elk risico op aanrijding wou/wil vermijden.

Op beelden vanuit Ricciardo zijn wagen zie je duidelijk dat Hamilton zijn stuurhoek wijzigt hoor :) Dat Rosberg elk contact probeert te vermijden is logisch :)

Geplaatst:

Alonso op zijn best

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Goed voor Stoffel dat hij niet naast een uitgebluste ex-champ komt. Hij gaat er z'n handen vol aan hebben :)

Geplaatst:

De battle tussen button en de haas (erricson ? ) was ook wel tof

Geplaatst:
1 uur geleden zei Mich:

Alonso. Simply the best

Button is dit jaar zeker niet slecht.

Maar Alonso heeft zijn beste zelf weer meegebracht dit jaar ...

Ik snap overigens niet waarom Verstappen driver of the day geworden is gisteren. Alonso vond ik indrukwekkender.

Geplaatst:
38 minuten geleden zei msxx:

Ik snap overigens niet waarom Verstappen driver of the day geworden is gisteren. 

Oranjegekte.

Geplaatst:

ik vrees hetzelfde.

Verstappen is super maar aan Ricciardo heft hij wel z'n handen vol

Geplaatst:

Ik vond Sainz's prestatie opmerkelijker dan die van Alonso. Fernando ging er op het einde nog wel voorbij, maar dat was ook wel omdat hij van de baan kon gaan en zich zo kon lanceren voorbij Sainz.

Geplaatst:

Inderdaad. Sainz was misschien wel man vd race.

Akkoord dat Alonso te ver doorgleed, maar vergeet ni dat dat in de voorlaatste ronde was. Alonso zou hem sowieso nog gepasseerd zijn.
De mclaren presteerde echt goed. Hij had overschot op de mannen rond zich.

Geplaatst:

Geeft goeie hoop voor volgend jaar. Al heb ik de indruk dat men bij McLaren en vooral bij Honda zeer sterk de underdog-houding aanneemt: "we zullen nog altijd een grote achterstand hebben". Dat zou - hoop ik - toch wel eens anders kunnen zijn.

Geplaatst:

ze zijn nog steeds 1.5s trager per ronde hé Gilles... dat wrijf je ni zomaar weg

Chassis is goed, motor worst steeds bruikbaarder... hopelijk laten ze zich ni vangen aan de nieuwe regels.

Geplaatst:

Klopt. Maar ik bedoelde niet dat ze mee gaan draaien met Mercedes, dat zou wreed straf zijn inderdaad.

De kaarten worden toch redelijk hard geschud, naar volgend seizoen toe? Veel nieuwe dingen die een serieuze impact kunnen hebben op betrouwbaarheid, performantie, enz. 't Feit alleen al dat ze nu zo hard melken over de extra krachten van die brede banden...

Ik dacht te hopen dat ze plots goed in staat zouden moeten kunnen zijn om mee de goede middenmoot mee te vechten in plaats van echt achterin 't veld te hinken. Af en toe 'es met wits en ervaring (Alonso) een Ferrari verschalken, en zo. Regelmatig in de punten rijden, misschien zelfs eens een podiumke. Zoiets.

Geplaatst:
25 minuten geleden zei gTa:

Klopt. Maar ik bedoelde niet dat ze mee gaan draaien met Mercedes, dat zou wreed straf zijn inderdaad.

De kaarten worden toch redelijk hard geschud, naar volgend seizoen toe? Veel nieuwe dingen die een serieuze impact kunnen hebben op betrouwbaarheid, performantie, enz. 't Feit alleen al dat ze nu zo hard melken over de extra krachten van die brede banden...

Ik dacht te hopen dat ze plots goed in staat zouden moeten kunnen zijn om mee de goede middenmoot mee te vechten in plaats van echt achterin 't veld te hinken. Af en toe 'es met wits en ervaring (Alonso) een Ferrari verschalken, en zo. Regelmatig in de punten rijden, misschien zelfs eens een podiumke. Zoiets.

Ze komen nog 80pk te komen met de ICE doordat ze te compact willen bouwen. De Turbo zit in de V van de motor, waardoor de turbo te compact gehouden is/moest worden. Dat gaat volgend jaar dus veranderen. Goede kans dat ze de achterstand in een klap goedmaken. Hopelijk ook nog betrouwbaar.....

Geplaatst:

Alonso ging er idd wel voor al was die inhaalactie op Massa toch op het randje :P 

Geplaatst:
1 uur geleden zei Mich:

ze zijn nog steeds 1.5s trager per ronde hé Gilles... dat wrijf je ni zomaar weg

Chassis is goed, motor worst steeds bruikbaarder... hopelijk laten ze zich ni vangen aan de nieuwe regels.

ne vlammende salami?

:P

edit: "jeugd" gaat dat niet snappen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 24-10-2016 om 11:21 zei gTa:

Volgend jaar kan gelijk welk team vooraan liggen imo.

De F1 ondergaat de grootste reglementswijziging in jaren, dan worden de krachtsverhoudingen altijd doorheen gehaald. We zullen dan te zien krijgen wie er al het meeste werk ingestoken heeft vanaf begin dit jaar / eind vorig jaar.
Bij zo'n grote wijziging is er altijd wel 1 team wat iets heeft wat hen een voordeel geeft tov de rest.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid