Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Monterey Jack:

Hamilton moet die eigenlijk ook krijgen dan, maakt nu weinig uit. Anderzijds moet dat direct komen, niet na een race. Vettel moet ook gestraft worden voor zijn remmanoeuvre en zo blijf je bezig natuurlijk :D

Dit.

Geplaatst:
12 minuten geleden zei TCT:

5 sec. straf, 5de plaats...

Hamilton vs Verstappen, consequentie?

Ja Hamilton verdiende ook een straf. Maar in de eerste ronde ligt dat anders.

Geplaatst:

Probleem met dat cutten is dat ALLES tegenwoordig asfalt is. Terug grindbakken aub.

Geplaatst:

Toptactiek weer bij Kimi, WTF.

Verstappen opnieuw lekker arrogant... Ik moet hem niet maar het brengt natuurlijk wél spektakel en opnieuw een hoop extra nieuwsartikels online... Alleen maar goed voor de sport en kaartverkoop.

Geplaatst:

Ik snap Ferrari inderdaad niet, waarom ze kimi niet op soft zetten :fp:

Geplaatst:

Arrogant is zo verkeerd qua inschatting. 

Absolute toprijder die nog zwemt in jeugdig enthousiasme. Om dat arogant te noemen vind ik er los over.

Geplaatst:

Trouwens reken ik juist dat als Lewis volgende races nog wint en Nico is telkens 2de, Lewis WK is met 1 punt voorsprong?

Geplaatst:
2 minuten geleden zei TCT:

Trouwens reken ik juist dat als Lewis volgende races nog wint en Nico is telkens 2de, Lewis WK is met 1 punt voorsprong?

*peut*

Geplaatst:

Net andersom ;)

Geplaatst:

:lolz: Je moet eens uit je duffe bierkelder komen denk ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minutes ago, TCT said:

Rosberg wint dan met 5 punten voorsprong.

Geplaatst:

Verstappen toont inderdaad best wel wat meer dan alleen maar "jeugdig enthousiasme". Het is een verdomd arrogant baaske, zeer zeker.

Maar de geschiedenis wijst uit dat dat toppers niet altijd ten nadele was. Sommigen kwamen daar in hun tijd perfect mee weg.

Geplaatst:

Vettel vs Ricciardo vind ik idd ook een fout van Vettel daar...

Geplaatst:

Laatste race is dubbele punten...

Dus de eerste plaats is 75punten waard, de 2de plaats 54

Hamilton wint dan met 2  punten zelfs...

Kom maar gezellig mee in mijn duffe bierkelder boys...

Geplaatst:

Zeer zeker. Ze raakten mekaar meerdere keren, zag ik. Ricciardo zou dat perfect kunnen aankaarten bij de stewards. Au fond heeft Vettel daar "een Maxke" gedaan.

Geplaatst:
Zojuist zei TCT:

Dus de eerste plaats is 75punten waard, de 2de plaats 44

Hamilton wint dan met 2punten zelfs...

Hoe kan een plaats een oneven aantal punten opleveren als er dubbel geteld wordt? :blink:

Tenzij er nu met halfjes gewerkt wordt, maar ik dacht niet dat dat het geval was, ofwel?

Geplaatst:
10 minuten geleden zei gTa:

Hoe kan een plaats een oneven aantal punten opleveren als er dubbel geteld wordt? :blink:

Tenzij er nu met halfjes gewerkt wordt, maar ik dacht niet dat dat het geval was, ofwel?

Brazilie 25 en 18

Abu Dahbi 50 en 36

Geplaatst:

Wat een spektakel en chance dat VES nog 5sec gekregen heeft. Actie VET-RIC was om van te smullen en puur omdat VES het kind aan het uithangen was.

RIC bleef er in het interview alleszins zeer kalm over maar gaf VES toch een sneer :P 

Geplaatst:

Waarom was Verstappen arrogant vandaag...? Deed imo niets verkeerd

Geplaatst:
11 minutes ago, TCT said:

Dat is na 1 jaar terug afgevoerd ;)

Geplaatst:

Feit is wel dat om een beetje spektakel te krijgen na de Mercs er soms echt wat vuil gereden moet worden dit seizoen, al dan niet terecht.

Geplaatst:
13 minuten geleden zei TCT:

Dubbele punten voor een race is maar 1 keer geweest in de geschiedenis, en dat was snel terug afgevoerd ;) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid