Lefty 19.512 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 23 minutes ago, msxx said: Gebeurde niet spontaan he. Hij reed over een hoge kerb, dus bij oprijden rechte stuk. Ja, gezien. Maar hij had het blijkbaar toch pas door op einde recht stuk bij het aanremmen. Als je dan een andere bocht hebt waar je pakweg tegen 300kmh induikt, dan zou dat erg fout kunnen aflopen, dat bedoelde ik. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Op 15-11-2016 om 12:04 zei Martini Racing: Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Op 16-11-2016 om 20:39 zei dragonfly: Hij kan moeilijk zeggen: "ja m'n teamgenoot van 19j heeft me naar huis gereden" Derde in de eindstand, even veel overwinningen, elke race gefinisht (slechts éénmaal buiten de punten nota bene), vaak beter in de kwalificaties (14-7),... Wat een sukkelaar inderdaad. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 https://www.instagram.com/p/BNUcBu1AmW9/ 1 Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 1 uur geleden zei Kakker Scheef: Derde in de eindstand, even veel overwinningen, elke race gefinisht (slechts éénmaal buiten de punten nota bene), vaak beter in de kwalificaties (14-7),... Wat een sukkelaar inderdaad. 11-6 in de kwalificaties als je telt vanaf Spanje. Als je dan weet dat het eerst 7-0 stond... dan weet je dat het de laatste tien races een andere tendens kende dan in het begin. Races waarin ze samen finishten: 8-7 voor Ricciardo Ricciardo haalt het maximum uit zichzelf. Is absolute top!! Verstappen haalt nog niet elke race het beste uit zichzelf en maakt nog teveel fouten. Als ik Ricciardo was zou ik me toch zorgen maken over die 19 jarige snul Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Ricciardo is top... Verstappen ook. Denk dat ze bij mekaar het beste naar boven laten komen en dat is mooi. Soms heeft Ricciardo de bovenhand, dan weer is het Verstappen 2 weken later. Wat een mooie en sterke line-up bij RedBull. 2017 belooft mooi te worden voor hen. Ik vind trouwens dat er wel lekker veel talent zit in de F1 laatste jaren... Perez lijkt uit de as verrezen, die Sainz jr is ook een toppiloot hé. Wehrlein laat mooie dingen zien met bescheiden materiaal. We krijgen Vandoorne erbij 1 Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 10 minuten geleden zei Mich: Ricciardo is top... Verstappen ook. Denk dat ze bij mekaar het beste naar boven laten komen en dat is mooi. Soms heeft Ricciardo de bovenhand, dan weer is het Verstappen 2 weken later. Wat een mooie en sterke line-up bij RedBull. 2017 belooft mooi te worden voor hen. Ik vind trouwens dat er wel lekker veel talent zit in de F1 laatste jaren... Perez lijkt uit de as verrezen, die Sainz jr is ook een toppiloot hé. Wehrlein laat mooie dingen zien met bescheiden materiaal. We krijgen Vandoorne erbij Idd! En dan Alonso en Hamilton niet te vergeten. Vettel op zijn goede dagen Erg benieuwd naar Ocon naast Perez ook. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 46 minuten geleden zei Bouncing Bullet: Button Het Lewis-verhaal vanaf 14.40 is ook wel interessant. 1 Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Heel dat F1 circus moet heerlijk zijn om in te werken. Zijn er ergens leuke en minder leuke verhalen te lezen? Quote
dragonfly 14.981 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 18 minuten geleden zei Timo: Heel dat F1 circus moet heerlijk zijn om in te werken. Zijn er ergens leuke en minder leuke verhalen te lezen? Da lekker ding die de hospitality van Rolex deed was het soms ook beu hoor. Altijd weg van huis, lange dagen en je leeft in hotels. Wij zien enkel de roem van de piloten Quote
Gast exTB Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Ricciardo + Hamilton => Ferrari Vettel + Rosberg => Mercedes Verstappen + Raikonnen => RedBull => alle problemen opgelost. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 6 minuten geleden zei Tom Bentley: Ricciardo + Hamilton => Ferrari Vettel + Rosberg => Mercedes Verstappen + Raikonnen => RedBull => alle problemen opgelost. Welke problemen los je daarmee op? Quote
Gast exTB Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 40 minutes ago, msxx said: Welke problemen los je daarmee op? Voornamelijk heel veel traantjes. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 2 goede rijders bij eenzelfde team dat strijdt voor de overwinning gaat quasi altijd problemen opleveren. Rosberg en Hamilton kwamen altijd goed overeen van in hun kartperiode....tot ze elkaar terug tegenkwamen bij Mercedes. Quote
dragonfly 14.981 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/3008388/2016/11/27/Waarom-ze-bij-Mercedes-met-ongeleid-projectiel-Hamilton-en-wereldkampioen-Rosberg-een-dik-probleem-hebben.dhtml Citaat Het is een bewuste keuze. "Formule 1 zou maar wat saai zijn mochten we een kopman hebben en daarnaast een waterdrager. Met twee topcoureurs in ons team is er tenminste strijd voor de wereldtitel." We luisteren naar Mercedes-baas Toto Wolff, hij zei het ons een poos geleden. Nobel. Maar ook naïef. De man zit nu immers met een serieus probleem. De paar brandjes die hij de voorbije seizoenen moest blussen, tussen Hamilton en Rosberg, het zijn onschuldige kampvuurtjes in vergelijking met wat hem wacht: een uitslaande brand die niemand nog onder controle krijgt. Want in 2017 moet hij voort met twee wereldkampioenen die nu helemaal op ramkoers zijn, na de manier waarop Hamilton het vandaag speelde. Natuurlijk was het zijn volste recht om Rosberg in nesten te brengen door traag te gaan rijden ("we zouden allemaal krek hetzelfde gedaan hebben," zei de altijd eerlijke Daniel Ricciardo na afloop). Maar de Brit maakte er zich niet populair mee. Niet bij Mercedes en niet bij veel collega's ("Heel vuil spel," zei Vettel). En met zijn ongehoorzaamheid onderstreepte dat vooral dat hij voortaan een ongeleid projectiel is. Niemand bij Mercedes die nog vat heeft op Hamilton. Toto Wolff: "Hij luisterde niet, oké. Het mag geen precedent zijn." Niki Lauda: "Ik zal eens serieus met Hamilton praten." Uw dienaar: "Veel geluk, heren..." Daarbij komt dat Rosberg in maart 2017 helemaal opgenaaid aan de aftrap van het nieuwe seizoen komt. Zich met die titel op zak helemaal de gelijke zal wanen van Hamilton. Zoek in de geschiedenis naar vergelijkbare situaties, het is nooit goed gekomen. Altijd ontaard in een giftig seizoen, met intriges en opzettelijke aanrijdingen. Ruzie. Oorlog. Nelson Piquet en Nigel Mansell in 1987: Piquet werd wereldkampioen en verliet Williams het volgende seizoen, wegens helemaal onleefbaar geworden. Senna en Prost in 1989, nadat ze elk een wereldtitel hadden gepakt, Senna in '88 en Prost in '89: ze konden elkaars bloed drinken en Prost verliet McLaren. Geloof ons: 2017 wordt explosief. En het laatste met Hamilton en Rosberg onder hetzelfde dak. Quote
dragonfly 14.981 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Zojuist zei Kakker Scheef: 2 goede rijders bij eenzelfde team dat strijdt voor de overwinning gaat quasi altijd problemen opleveren. Zeker als Mercedes zich gedraagt zoals vandaag Ze moeten elkaar nog eens van de baan rijden Quote
Gast exTB Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Just now, dragonfly said: Zeker als Mercedes zich gedraagt zoals vandaag Ze moeten elkaar nog eens van de baan rijden Hoe heeft Mercedes zich misschien gedragen vandaag? Quote
gTa 28.039 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Gaan ze nu werkelijk gaan zeiken over hoe Hamilton het vandaag gespeeld heeft? Dat was te verwachten en geen enkele coureur in 't veld die het anders zou hebben gedaan. Maar nu wel lopen memmen. Schijnheilige bende... 3 Quote
dragonfly 14.981 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 8 minuten geleden zei Tom Bentley: Hoe heeft Mercedes zich misschien gedragen vandaag? Onder een steen gezeten mss? Wat gTa zegt dus... Quote
Gast exTB Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 1 minute ago, gTa said: Gaan ze nu werkelijk gaan zeiken over hoe Hamilton het vandaag gespeeld heeft? Dat was te verwachten en geen enkele coureur in 't veld die het anders zou hebben gedaan. Maar nu wel lopen memmen. Schijnheilige bende... Heb toch nog nooit iets gelijkaardigs gezien. Als team is het hoofddoel toch 1-2 en daar stopt het. Lewis zijn plan ging in geen enkel scenario goed aflopen. Enige wat hij kon doen was eerste eindigen en hopen dat er iets met Rosberg gebeurde. Maar dat zelf proberen af te dwingen en in heel dat proces een Ferrari én een RedBull hoger te laten eindigen, snap wel dat Mercedes daar niet zo voor te vinden was. In mijn ogen is Hamilton hier heel slecht uitgekomen. Zoiets doe/probeer je niet tegenover je teammaat, laat staan je team. Er is al voor veel minder iemand uit een team geflikkerd. Quote
dragonfly 14.981 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 Zojuist zei Tom Bentley: Er is al voor veel minder iemand uit een team geflikkerd. Daar ligt LH niet van wakker hoor Quote
gTa 28.039 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 4 minuten geleden zei Tom Bentley: Heb toch nog nooit iets gelijkaardigs gezien. Als team is het hoofddoel toch 1-2 en daar stopt het. Lewis zijn plan ging in geen enkel scenario goed aflopen. Enige wat hij kon doen was eerste eindigen en hopen dat er iets met Rosberg gebeurde. Maar dat zelf proberen af te dwingen en in heel dat proces een Ferrari én een RedBull hoger te laten eindigen, snap wel dat Mercedes daar niet zo voor te vinden was. In mijn ogen is Hamilton hier heel slecht uitgekomen. Zoiets doe/probeer je niet tegenover je teammaat, laat staan je team. Er is al voor veel minder iemand uit een team geflikkerd. Ik snap het standpunt van het team. Maar ik geloof NOOIT dat een andere coureur (= die gastjes die vol testosteron achter 't stuurwiel zitten) het anders zou gedaan hebben. Ik keur het niet goéd, maar ik keur het ook niet af omdat ik het héél menselijk vind. En geef toe: we hebben al wat anders gezien dan dat, hé. Senna die Prost van de baan ramt, iemand? 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 27 november 2016 Geplaatst: 27 november 2016 17 minuten geleden zei gTa: Gaan ze nu werkelijk gaan zeiken over hoe Hamilton het vandaag gespeeld heeft? Dat was te verwachten en geen enkele coureur in 't veld die het anders zou hebben gedaan. Maar nu wel lopen memmen. Schijnheilige bende... Ik vind dat ook wel. Correct van Hamilton en niks buiten de lijntjes. Wat ik wel gezeik van hem vind is dat gedoe dat het team Rosberg voortrekt op hem. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.