ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 13 minutes ago, Subaru555 said: Alsof beetje aan een stuur draaien echt sport is... Ge zit zelf gewoon op uw gat! Ik ben zo ne slappe dat ik zelfs van het draaien aan dat stuur soms spierpijn heb 1 Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Deze had ik niet zien aankomen. Anderzijds, de kans dat hij het een tweede keer zou winnen van Lewis in de komende twee jaar was eerder klein.. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 16 minuten geleden zei Subaru555: Alsof beetje aan een stuur draaien echt sport is... Ge zit zelf gewoon op uw gat! https://alvincapalad.wordpress.com/2011/07/17/why-formula-1-is-the-toughest-sport-ever-when-theyre-just-sitting-there/ Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Misschien beter zo zelfs, als je kijkt naar wat Raikonen, Alonso, Button de laatste jaren nog halen, hun hoogtepunt ligt ondertussen in een ver verleden. Verveling kan snel toe slaan wanneer je stopt. Kun je beter blijven rijden tot je het echt gehad hebt en nog een zeker niveau hebt. En dat geld is ook makkelijk meegenomen. Hij laat nu waarschijnlijk al minstens 40-60 miljoen euro liggen. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 3 minuten geleden zei Timo: Verveling kan snel toe slaan wanneer je stopt. Kun je beter blijven rijden tot je het echt gehad hebt en nog een zeker niveau hebt. En dat geld is ook makkelijk meegenomen. Hij laat nu waarschijnlijk al minstens 40-60 miljoen euro liggen. Je vergeet dat hij opgegroeid is in Monaco. Ergo, niet echt geld tekort kwam.. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 15 minutes ago, Carlito said: https://alvincapalad.wordpress.com/2011/07/17/why-formula-1-is-the-toughest-sport-ever-when-theyre-just-sitting-there/ 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 15 minutes ago, msxx said: Deze had ik niet zien aankomen. Anderzijds, de kans dat hij het een tweede keer zou winnen van Lewis in de komende twee jaar was eerder klein.. Dat denk ik dus ook, hadden de regels niet zo grondig gewijzigd volgend jaar dan was de kans groter dat hij verder deed. Nu is de kans groot dat hij het gaat moeten opnemen tegen zowel LH als andere teams, wat de kans dus nog een pak kleiner maakt. Het blijft natuurlijk jammer dat de Weltmeister niet gaat aan de start komen. 2 minutes ago, Timo said: Verveling kan snel toe slaan wanneer je stopt. Kun je beter blijven rijden tot je het echt gehad hebt en nog een zeker niveau hebt. En dat geld is ook makkelijk meegenomen. Hij laat nu waarschijnlijk al minstens 40-60 miljoen euro liggen. Zeker en vast, komt ook terug in de reacties. Misschien beklaagd hij het zich wel begin volgend jaar. Anderzijds toont het ook wel wat voor mens hij is, dat geld is inderdaad iets dat hij nu kon gaan ophalen, maar dat mag nooit de reden zijn om verder te doen. Dan ga je pas bergaf gaan denk ik. Quote
teus_ 245 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 2 hours ago, walter said: Ik denk een come back van Schumacher. een steek recht in mijn hart ik betwijfel of Schumi uberhaupt in staat is om het nieuws te vernemen en te begrijpen. Quote
teus_ 245 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 11 minutes ago, ir_fuel said: gaat over mensen die denken dat autosport geen "sport" is omdat je gewoon op je gat zit en maar wat aan een stuur moet draaien Quote
teus_ 245 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 14 minutes ago, msxx said: Je vergeet dat hij opgegroeid is in Monaco. Ergo, niet echt geld tekort kwam.. klopt, monaco. tussen de villa's, zwembaden en jachten Hamilton beweert dat hij veel meer de drang heeft om kampioen te worden omdat hij dat niet had, en bij zijn vader op de sofa moest slapen. dat hij van tijd op de sofa van familie Rosberg bleef slapen, dat was hij wel even vergeten. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 1 uur geleden zei Monterey Jack: als je kijkt naar wat Raikonen, Alonso, Button de laatste jaren nog halen, hun hoogtepunt ligt ondertussen in een ver verleden Raikonnen 18 punten minder dan Vettel, niet slecht te noemen, of is Vettel ook al een sukkeltje? Alonso laat imho nog mooie dingen zien voor een inferieure wagen. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 1 minute ago, Carlito said: Raikonnen 18 punten minder dan Vettel, niet slecht te noemen, of is Vettel ook al een sukkeltje? Alonso laat imho nog mooie dingen zien voor een inferieure wagen. Natuurlijk, ze doen het allebei nog goed. Maar met hoogtepunten doelde ik op overwinningen, wereldtitels, ... Zeg nu zelf, je ziet die mannen toch liever strijden om een overwinning ipv om een top 10 plaats? Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 13 minuten geleden zei Monterey Jack: Natuurlijk, ze doen het allebei nog goed. Maar met hoogtepunten doelde ik op overwinningen, wereldtitels, ... Zeg nu zelf, je ziet die mannen toch liever strijden om een overwinning ipv om een top 10 plaats? Dat ligt vooral aan de wagens natuurlijk... 1 Quote
Lotuzzz 17.070 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Wou ik ook net zeggen. Inherent aan de sport. Quote
teus_ 245 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 reden dat het verschil tussen wagens zo groot is, ligt grotendeels aan het bestuur en de regels. omschakeling naar turbomotoren en bijhorende gigantische kost trok een enorme kloof tussen de de beteren minder bedeelde teams. MotoGP had dit jaar 9 verschillende winnaars, F1 had er 4. Quote
Lotuzzz 17.070 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Allez zeg, die Rosberg! Beetje laf bijna, maar dat gaat hem wel af Heb er wel altijd veel sympathie voor gehad. Beslissing die nog past bij zijn gentlemanracer-achtige karakter. 1 Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 1 minuut geleden zei teus_: reden dat het verschil tussen wagens zo groot is, ligt grotendeels aan het bestuur en de regels. omschakeling naar turbomotoren en bijhorende gigantische kost trok een enorme kloof tussen de de beteren minder bedeelde teams. MotoGP had dit jaar 9 verschillende winnaars, F1 had er 4. Daarom dat Ferrari geen platte prijs gereden heeft dit jaar. Omdat ze een klein budget hebben... Was gewoon 1 goede motorbouwer en de rest Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Je vergeet dat hij opgegroeid is in Monaco. Ergo, niet echt geld tekort kwam..Meer is beter? [emoji58] Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 21 minutes ago, Carlito said: Dat ligt vooral aan de wagens natuurlijk... Klopt, dat is gewoon onderdeel van de F1. Maar net daarom snap ik Rosberg zijn keuze, de kans dat hij de komende jaren nog een titel pakt is klein. Als hij dan dit jaar afgezien heeft en het niet doet omwille van het geld, dan is het nu toch een mooi moment om te stoppen? 12 minutes ago, Carlito said: Daarom dat Ferrari geen platte prijs gereden heeft dit jaar. Omdat ze een klein budget hebben... Was gewoon 1 goede motorbouwer en de rest Mercedes heeft inderdaad een dijk van een motor gebouwd, maar daarnaast is hun wagen zelf ook best goed, want met motor alleen kom je er niet. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Zojuist zei Monterey Jack: Klopt, dat is gewoon onderdeel van de F1. Maar net daarom snap ik Rosberg zijn keuze, de kans dat hij de komende jaren nog een titel pakt is klein. Als hij dan dit jaar afgezien heeft en het niet doet omwille van het geld, dan is het nu toch een mooi moment om te stoppen? Mercedes heeft inderdaad een dijk van een motor gebouwd, maar daarnaast is hun wagen zelf ook best goed, want met motor alleen kom je er niet. Leg dat blok in de RedBull en/of Ferrari en ik denk dat het nog spannend wordt. Quote
gTa 28.038 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 De Mercedes-motor in een RedBull en het zou er anders uitgezien hebben, vrees ik. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 1 uur geleden zei msxx: Deze had ik niet zien aankomen. Anderzijds, de kans dat hij het een tweede keer zou winnen van Lewis in de komende twee jaar was eerder klein.. Ik zie niet in waarom Rosberg geen 2 keer na elkaar de titel zou kunnen grijpen. Dit jaar was hij een heel complete rijder die weinig laten vallen heeft. Toen in het begin van het seizoen het radioverkeer streng gelimiteerd was, wist Rosberg steeds wat hij moest. Itt Hamilton, die vaker als een "zuivere racer" wordt bekeken. 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 4 minutes ago, Carlito said: Leg dat blok in de RedBull en/of Ferrari en ik denk dat het nog spannend wordt. Dat bedoel ik net, dat wil zeggen dat de Mercedes chassis an sich ook best oké is 1 minute ago, gTa said: De Mercedes-motor in een RedBull en het zou er anders uitgezien hebben, vrees ik. Dat weet ik niet, volgens mij had het dan spannend geweest, maar 20 op 21 haal je niet puur op die motoren alleen. Er zijn ook circuits waar die minder invloed heeft. Quote
teus_ 245 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 21 minutes ago, Carlito said: Daarom dat Ferrari geen platte prijs gereden heeft dit jaar. Omdat ze een klein budget hebben... Was gewoon 1 goede motorbouwer en de rest ja, en de regels laten niet toe om zomaar het ontwerp van de motor te veranderen. dus wie ooit de verkeerde keuzes maakte, zit er mee opgescheept. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.