Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 hour ago, msxx said:

o3nSjgEbTBCFxCIkJ7ZQ_max.JPG

send sent sent

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei Lotuzzz:

Rosberg zijn gentlemanracer-achtige karakter.

Kijk jij wel naar de F1? :wacko:

Geplaatst:

Jij wrijft rosberg een gentlemanracer-achtige karakter aan...

Geplaatst:

Ik zou er niks van verschieten als er toch contact moest komen tussen Mercedes en Verstappen.

Persoonlijk denk ik ook wel dat Wehrlein het meeste kans maakt op het vrijgekomen zitje momenteel.

Geplaatst:

Moet toch belachelijk duur zijn om die weg te halen bij RB...

Geplaatst:
Zojuist zei Lotuzzz:

Ja. Weerleg?

Hij ramt andere liever van de baan in mano y mano gevechtjes dan verlies te slikken. 

Geplaatst:
Zojuist zei Lotuzzz:

Moet toch belachelijk duur zijn om die weg te halen bij RB...

Akkoord, maar ik zou er niet van verschieten moesten ze het toch proberen..

Geplaatst:
1 minuut geleden zei Fille:

Ik zou er niks van verschieten als er toch contact moest komen tussen Mercedes en Verstappen.

Persoonlijk denk ik ook wel dat Wehrlein het meeste kans maakt op het vrijgekomen zitje momenteel.

Wehrlein met een duidelijk 2de rijder statuut lijkt me het beste voor Mercedes.

Geplaatst:
16 minutes ago, TCT said:

Wehrlein met een duidelijk 2de rijder statuut lijkt me het beste voor Mercedes.

En voor jouw als LH-fan 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
58 minuten geleden zei TCT:

Hij ramt andere liever van de baan in mano y mano gevechtjes dan verlies te slikken. 

Hamilton snijdt liever de bocht af dan z'n positie op te geven. En vergeet geregeld wel eens z'n eigen hoerechance zoals in Monaco.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei TCT:

Jij wrijft rosberg een gentlemanracer-achtige karakter aan...

niet geheel onterecht ... https://www.theguardian.com/sport/2016/may/29/lewis-hamilton-nico-rosberg-monaco-grand-prix

ben altijd van mening geweest, dat de reden waarom rosberg zo zuigt in 'mano y mano' duels, juist is omdat het onnatuurlijk voor hem is om het spel vuil genoeg te spelen. daarom dat z'n acties er zo knullig uitzien.

kan me nog de reactie van schumacher herinneren toen hij hill er uit ramde in adelaide (1994) : "het was een natuurlijke reflex."

waarop hill opmerkte : "ik dacht dat de natuurlijke reflex is een ongeval te vermijden, niet te veroorzaken."

sommigen hebben gewoon dat (overdreven?) killer instinct in zich. hamilton, senna, schumacher. nico rosberg niet.

Geplaatst:
6 minuten geleden zei #166:

niet geheel onterecht ... https://www.theguardian.com/sport/2016/may/29/lewis-hamilton-nico-rosberg-monaco-grand-prix

ben altijd van mening geweest, dat de reden waarom rosberg zo zuigt in 'mano y mano' duels, juist is omdat het onnatuurlijk voor hem is om het spel vuil genoeg te spelen. daarom dat z'n acties er zo knullig uitzien.

kan me nog de reactie van schumacher herinneren toen hij hill er uit ramde in adelaide (1994) : "het was een natuurlijke reflex."

waarop hill opmerkte : "ik dacht dat de natuurlijke reflex is een ongeval te vermijden, niet te veroorzaken."

sommigen hebben gewoon dat (overdreven?) killer instinct in zich. hamilton, senna, schumacher. nico rosberg niet.

Rosberg heeft zich dit jaar sterk verbeterd in wiel-aan-wiel gevechten. Maar wel degelijk ook een paar keer smerig huisgehouden, zeer bewust. In Oostenrijk bijvoorbeeld... in Spanje (al was dat 50-50). Gentleman? Naaah... eerder clumsy. (Hij geeft zelf ook toe dat hij dit jaar daarin moest verbeteren, en om die reden gedurende het jaar veel is gaan karten)

Tegelijk ook veel blunders op zijn naam staan... En hij verliest altijd van Hamilton in wielgevechten.

Eerlijk gezegd... Hamilton is geen dirty racer. Senna en Schumacher waren extremer.

Geplaatst:

- Rosberg is een verdiend kampioen en een meer dan uitstekend piloot. Misschien niet het niveau van een FA, LH, MV maar zeker een kampioen waardig

- Zijn technische kennis en aanvoelen vd wagen is verbluffend... herinneren we ons nog de GP van Canada 2014? Beide MErcedessen kampten met remproblemen. Opgave LH, maar NR reed naar een mooie tweede plek door rond het probleem heen te rijden!!

- De F1 zal hem missen, een gevestigde waarde... volgend jaar geen regerend wereldkampioen. Sneu!

- Ieder coureur heeft zijn stijl. Maar ik kan net zo genieten van of respect hebben voor een piloot die misschien iets minder snel/spectaculair is dan zijn naaste tegenstanders maar al zijn talenten in de schaal werpt om de wagen zo perfect mogelijk op zijn behoeften af te stellen. Het zou niet de eerste "snelle jongen" uit de geschiedenis zijn die op zijn bek gaat naast zo'n meester-afsteller

- Niks tegen LH... super piloot. Maar ook niet overdrijven. De jaren dat ze samen bij McLaren reden behaalde Button meer punten dan Hamilton. 

...misschien ergens op café afspreken om het gesprek verder te zetten ;):D

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
21 minuten geleden zei msxx:

Rosberg heeft zich dit jaar sterk verbeterd in wiel-aan-wiel gevechten. Maar wel degelijk ook een paar keer smerig huisgehouden, zeer bewust. In Oostenrijk bijvoorbeeld... in Spanje (al was dat 50-50). Gentleman? Naaah... eerder clumsy. (Hij geeft zelf ook toe dat hij dit jaar daarin moest verbeteren, en om die reden gedurende het jaar veel is gaan karten)

Tegelijk ook veel blunders op zijn naam staan... En hij verliest altijd van Hamilton in wielgevechten.

Eerlijk gezegd... Hamilton is geen dirty racer. Senna en Schumacher waren extremer.

akkoord. gentleman is overdreven. kan ook niet meer tegenwoordig, als ge een beetje succes (op een hoog niveau) wilt hebben. denk ik. ben trouwens benieuwd, hoe vandoorne zich in dat opzicht gaat gedragen. heb ik zo gene kijk op.

wilde met m'n post niet zo zeer de kar van rosberg trekken. krijg het alleen soms op m'n heupen dat rosberg wordt afgeschilderd als ne prullepie die het spel altijd vuil speelt.

Geplaatst:
2 uur geleden zei TCT:

Omdat hij dus geen racer pur sang is in de zin van duels aangaan en winnen. Maar wel een verdomd snelle en intelligente piloot. 

Geplaatst:

Mercedes kan ook voor Sergio Perez gaan?

Geplaatst:
29 minuten geleden zei Lotuzzz:

Omdat hij dus geen racer pur sang is in de zin van duels aangaan en winnen. Maar wel een verdomd snelle en intelligente piloot. 

Zoals wel vaker vat Lotuzzz het kernachtig en zeer correct samen in twee zinnen :)

Geplaatst:
21 minuten geleden zei Jules_W:

Mercedes kan ook voor Sergio Perez gaan?

Meest logische keuze zelfs.

Hulkenberg heeft zichzelf helaas buitenspel gezet, of Renault moet graag een afkoopsom tegemoet zien. Maar in beide gevallen zou het een degelijke keuze zijn voor het constructeurskampioenschap. Goed genoeg om een uitvallende Hamilton op te vangen. Net niet goed genoeg voor de absolute top.

Geplaatst:

Perez bij McLaren reed ook geen platte prijs he...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid