Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 Silly season in volle gang. Massa blijft bij Williams, bottas naar Mercedes http://www.autobild.de/artikel/formel-1-massa-bleibt-bei-williams-11149571.html?r1404946410=529304702 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 Wat een kut-artikel; inhoud trekt op geen hol. 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 http://www.f1reader.com/ Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 54 minutes ago, Bouncing Bullet said: Silly season in volle gang. Massa blijft bij Williams, bottas naar Mercedes http://www.autobild.de/artikel/formel-1-massa-bleibt-bei-williams-11149571.html?r1404946410=529304702 Zou toch nog maar wat afwachten, is dat al ergens anders bevestigd? Gerucht gaat al een hele tijd, maar ik weet niet of dat wel een goede zet is van Williams. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 6 minuten geleden zei Monterey Jack: Zou toch nog maar wat afwachten, is dat al ergens anders bevestigd? Gerucht gaat al een hele tijd, maar ik weet niet of dat wel een goede zet is van Williams. Massa zijn manager stelt dat ze pas beslissen na het verlof Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 Just now, msxx said: Massa zijn manager stelt dat ze pas beslissen na het verlof Ik meende dat ook gelezen te hebben inderdaad. Vraag mij af of Massa het allemaal nog zal kunnen opbrengen daarvoor. Voor mij leek het een mooie moment om te eindigen. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 Daarom is het silly season, he. Massa(al) geruchten overal. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 20 december 2016 Geplaatst: 20 december 2016 Volgens Sky is er een principe akkoord tussen Massa en Williams omtrent een 'terugkeer' naar de F1 als en slechts als Bottas naar Mercedes GP trekt http://www.skysports.com/f1/news/12433/10703494/terms-agreed-for-felipe-massas-return-to-williams-say-sky-sources Quote
Maxime S 2.849 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Ik snap eigenlijk niet dat Bottas naar Mercedes zou gaan...? Zo'n uitzonderlijk piloot is hij toch niet? Of heeft u een valiesje vol centjes misschien...? Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 22 december 2016 Auteur Geplaatst: 22 december 2016 Ik denk dat Mercedes-Benz vooral zoekt naar een 2de consistente rijder. Ik denk dat ze niet meer 2 haantjes willen. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Lijkt mij ook een van de makkelijkste om weg te halen. Het hele veld ligt zo goed als onder contract, bij Williams moeten ze gewoon wat foefelen met de motorenprijzen en die breken Bottas is ook een steengoede piloot, ik denk dat ze op zeker spelen en zo hopen dat Bottas overwinningen pakt als Hamilton het laat afweten. Wehrlein heeft nog te weinig getoond tot nu toe om zo een zitje te krijgen. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 2 uur geleden zei Maxime S: Ik snap eigenlijk niet dat Bottas naar Mercedes zou gaan...? Zo'n uitzonderlijk piloot is hij toch niet? Of heeft u een valiesje vol centjes misschien...? Bottas rijdt altijd binnen zijn eigen limiet. Maar zijn limiet ligt wel vrij ver weg. Zeer consistent. Haalt vrijwel altijd al het 'logische' uit een auto. Maar tegelijk haalt hij dus nooit het onmogelijke uit een auto. Ben benieuwd of hij even goed is als Rosberg. Alvast niet hetzelfde niveau als Hamilton. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Heeft wel al ieder jaar in F1 meer punten gehaald dan zijn ploegmaat. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Ik vind het moeilijk om Bottas te beoordelen, de Williams is zo'n auto die je nooit iets speciaals ziet doen en altijd annoniem rondrijdt. Zeker in een race. Zelden exceleren, itt een Force India, Toro Rosso... Misschien is het perceptie, maar de enige keer dat ik iemand iets speciaals zag doen met de Williams, was Maldonado in Spanje. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 6 uur geleden zei Maxime S: Ik snap eigenlijk niet dat Bottas naar Mercedes zou gaan...? Zo'n uitzonderlijk piloot is hij toch niet? Of heeft u een valiesje vol centjes misschien...? Ik denk dat het al te lang geleden is dat Williams nog in de subtop zat. Een tweetal jaar geleden werd hij nog langs alle kanten bewierookt. Blijkbaar heeft één of andere teenager hem uit "the limelight" geduwd in tussentijd. Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 3 uur geleden zei Martini Racing: Ik vind het moeilijk om Bottas te beoordelen, de Williams is zo'n auto die je nooit iets speciaals ziet doen en altijd annoniem rondrijdt. Zeker in een race. Zelden exceleren, itt een Force India, Toro Rosso... Misschien is het perceptie, maar de enige keer dat ik iemand iets speciaals zag doen met de Williams, was Maldonado in Spanje. De nieuwe generatie waar altijd de aandacht meer op gevestigd is: Carlos Sainz, Estebon Ocon, Max Verstappen, Sergio Perez, Stoffel Vandoorne En dan zijn er nog een hele reeks wereldkampioenen op de grid welke altijd hun deel van de aandacht krijgen. Alonso, Hamilton, Raikkonen, Vettel (Button is al weg) Niet gemakkelijk om dan nog de aandacht op je gevestigd te houden. Ricciardo, Bottas en misschien ook Grosjean en Hülkenberg verdienen echter hun deel van de eer. Maar wie verdient die eer dan niet? :-) Dat rijtje is eigenlijk nogal kort... Kvyat, Nasr, Ericsson, Palmer, Magnussen, Guettierez als hekkensluiters? Ik denk dat we momenteel een nogal luxe situatie hebben in de F1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Ik vind het moeilijk om Bottas te beoordelen, de Williams is zo'n auto die je nooit iets speciaals ziet doen en altijd annoniem rondrijdt. Zeker in een race. Zelden exceleren, itt een Force India, Toro Rosso... Misschien is het perceptie, maar de enige keer dat ik iemand iets speciaals zag doen met de Williams, was Maldonado in Spanje.Lol.. doet me denken aan een uitspraak van Horner ergens in 2014: "Thank God Fernando isn't driving a Williams" 1 Quote
#166 276 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 in 2014 en 2015 zat bottas toch regelmatig vooraan en maakte erg weinig fouten. werd dan ook respectievelijk 4e en 5e in de eindstand. afgelopen seizoen was de williams gewoon niet goed genoeg om vooraan mee te spelen en dan wordt ge al snel afgeschreven. misschien ook wel omdat men op een gegeven moment vond dat ie niet genoeg verschil maakte met massa, wat door de cijfers wordt ontkracht trouwens. zie het wel zitten dat ie naar mercedes zou verkassen. misschien kan 'm wel 'een rosberg doen, 'een keke rosberg' dan. binnenkomen bij een topteam en de titel pakken ... Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Ik kan sommige meningen over Bottas wel begrijpen, maar ik denk dat hij redelijk onderschat wordt. Ik vind het een zeer verdienstelijk piloot en ik denk dat hij wat gewrongen zit in een Williams. Weet dat deze auto enkel op snelle circuits goed presteert, dus sowieso sluit dat op een aantal circuits een topprestatie uit. en 2016 was een minder jaar voor de Williams. Die Finnen zijn moeilijk in te schatten...Hakkinen blonk ook nooit echt uit in een Lotus tot hij bij McLaren helemaal openbloeide. Raikkonen bij Sauber was ook vrij anoniem. Bottas zou nog wel es kunnen verbazen 1 Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Kovalainen was pas over het paard getild Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 23 december 2016 Geplaatst: 23 december 2016 Op 22-12-2016 om 12:02 zei Martini Racing: Misschien is het perceptie, maar de enige keer dat ik iemand iets speciaals zag doen met de Williams, was Maldonado in Spanje. Ik heb Maldonado wel meerdere keren iets 'speciaal' zien doen. 1 Quote
dragonfly 14.980 Geplaatst: 24 december 2016 Geplaatst: 24 december 2016 Iemand deze al gezien? 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.