Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 uur geleden zei Bouncing Bullet:

:lol: 

Lap, zit ik met dat liedje van ABBA in mijn hoofd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Shit, ik nu ook.

Geplaatst:
11 uur geleden zei Salokin:

Lap, zit ik met dat liedje van ABBA in mijn hoofd.

en ik met dat van Sha-Na :P

Geplaatst:

Zou anders wel cool zijn als ze wehrlein daar kunnen stallen, maar ik vrees ervoor

Geplaatst:
6 minuten geleden zei Mich:

nu wachten op confirmatie van Massa naar Wiliams

Zou al bevestigd zijn, wtf

Geplaatst:

Rob Smedley zal daar wel een grote hand in gehad hebben, om zijn baby terug te halen :D

Geplaatst:

Ik weet ook ni wat ervan moet denken dat Massa terugkomt... uiteindelijk als volgend jaar Williams op een P7-P8 op de grid staat dan weet je eigenlijk wel dat die wagen ook 2 tienden sneller kan...genoeg gezien.

Al heft 'm soms zijn dagen die Massa... de pole op de A1 ring in 2015 vond ik de max eigenlijk wel... en iedereen viert mee als Massa nog es een hoogdag heeft.

Geplaatst:

Ik vind het een domme zet, zowel van Massa als van Williams. Enerzijds halen ze Massa natuurlijk terug om de nieuwe wagen te finetunen en te ontwikkelen. Anderzijds is die eind het jaar ook weer weg en moeten ze dan weer neen nieuwe rijder halen. In hoeverre zou dat team minder ontwikkelen met een rookie genre Wehrlein tov een oude rot Massa? Massa als adviseur lijkt mij een betere oplossing dan.

Anderzijds, Massa kreeg zijn afscheid, 2x zelfs, nu begint die weer opnieuw. Ik weet niet of dat een goede keuze is.

Geplaatst:
17 uur geleden zei Carlito:

Zou anders wel cool zijn als ze wehrlein daar kunnen stallen, maar ik vrees ervoor

Die zit bij Sauber.

Geplaatst:

Ecclestone zegt te vertrekken: "Ik ben niet meer de baas"

Ecclestone zegt te vertrekken: "Ik ben niet meer de baas"

20:07 – Het tijdperk-Bernie Ecclestone in de Formule 1 lijkt er definitief op te zitten. Tegenover het Duitse Auto, Motor und Sport bevestigt de 86-jarige Brit wat al min of meer verwacht werd: hij vertrekt als grote baas van de Formule 1. Chase Carey van Liberty Media, het bedrijf dat de F1 gekocht heeft, is zijn opvolger.

Door de overname van de Formule 1 door Liberty Media lag voor de hand dat Ecclestone het veld moest ruimen, al leek aanvankelijk de bedoeling dat hij nog even aan zou blijven. Maar nog voor de start van het nieuwe Formule 1-seizoen, en ook voordat de transactie van Liberty Media honderd procent afgerond is, is duidelijk dat de 86-jarige Brit per direct plaatsmaakt. "Ik ben vandaag afgezet en ben weg. Dat is officieel. Ik ben niet meer de baas en leid het bedrijf niet langer. Mijn positie wordt overgenomen door Chase Carey."

Helemaal van het toneel verdwijnt Ecclestone niet. Liberty Media heeft hem, vanwege zijn ervaring en grote verdiensten voor de sport, aangeboden om als erevoorzitter aan te blijven. "Mijn positie is nu een soort Amerikaanse uitdrukking. Een kunstmatige erevoorzitter. Ik weet zelf niet precies wat dat betekent."

"Ik ga het nu in ieder geval wat rustiger krijgen", vervolgt Ecclestone. "Misschien bezoek ik ook af en toe nog een Grand Prix, ik heb nog veel vrienden in de Formule 1. En ik heb nog wel genoeg geld om een bezoek aan een race te kunnen betalen. Of ik bij de FIA blijf? Dat weet ik niet. Dat moet ik met Jean Todt bespreken."

Geplaatst:

eindelijk Bernie weg. nu zien in welke richting de sport evolueert.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Gohja, blijft tegenvallen :( 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid