Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vond de oude redbull racing mooier denk ik.. lijkt nu te fel op een blikje red bull haha

Geplaatst:
37 minutes ago, TCT said:

Mercedes-Benz is de mooiste 

Ik had niet anders verwacht van u :D 

Geplaatst:

Staat los van Hamilton hoor.

Geplaatst:
49 minuten geleden zei Jerain:

Ik vrees eerlijk gezegd ook weeral voor McLaren dit seizoen. :(

Ik ook ,is niet veelbelovend .

Geplaatst:

Amai ni. Jammer. Ik hoop dat het enkel betrouwbaarheid is maar ben er ni zeker van.
Ze rijden zeker ni op volle vermogen maar dan nog. 4,5s off pace is veel.

Remember 2014 toen de RB ook meer stilstond dan reed door de problemen met de Renault tijdens testen. Maar Ricciardo reed wel podium in Melbourne.

Maar ik herhaal: ik vrees ervoor

Geplaatst:

Nog eens allemaal op een rij:

Mercedes W08

M56939.jpg

Ferari SF70H

ferrari-sf70h-5.jpg

Redbul RB13

red-bull-rb13-2017-1.jpg

McLaren MCL32

mclaren-mcl32-2017-2.jpg

Williams FW40

williams-fw40-three-quarter.jpg

Sauber C36

JS20543.jpg

Force India VJM10

IMG_1764.jpg

Toro Rosso STR 12

toro-rosso-str12-1.jpg

Haas VF17

haas-vf-17-7.jpg

Renault RS 17

renault-rs17-2017-b1.jpg

Geplaatst:

Dan nog deze prachtige plaatjes gevonden van Williams :inlove: 

Heritage-001-18.jpg

Heritage-002-19.jpg

Geplaatst:

Williams heeft altijd al mooie auto's en best ook toffe livery's gehad. Ik ben fan.

Geplaatst:

De eerste tests met de nieuwe McLaren zijn blijkbaar niet al te vlot verlopen hoorde ik? Vandoorne stilgevallen, Alonso ook...?
Wat zijn de problemen precies?

Geplaatst:

Problemen met olietoevoer bij hoge G ofzo?

Geplaatst:
1 hour ago, Lotuzzz said:

Problemen met olietoevoer bij hoge G ofzo?

Veronderstel van wel ja, het reservoir zou slecht vormgegeven zijn. Zou toch een zwaar fout zijn van McLaren/Honda.

Geplaatst:
51 minutes ago, Monterey Jack said:

Veronderstel van wel ja, het reservoir zou slecht vormgegeven zijn. Zou toch een zwaar fout zijn van McLaren/Honda.

Kunnen ze zoiets niet testen met het blok alleen? Hoeveel G trekt een F1 kar maximaal?

Geplaatst:

Meeste G zal in een lange bocht zijn, of wanneer ge begint te remmen aan hoge snelheid, aangezien ge de grip verhoogt dmv downforce. Neem nu 5G gedurende 5s. Maar als ge flink wilt klutsen hebt ge delta G nodig. 

Geplaatst:

1 ding is ondertussen wel duidelijk, die dingen zijn bloedsnel. Het ronderecord ligt aan diggelen daar in Barcelona, Bottas heeft het scherper gesteld.

http://www.skysports.com/f1/live-blog

Geplaatst:

Vandaag draait de Mclaren vrij ok. Maar niet echt snel [emoji30]

Kleine 3s off Mercedes pace

Geplaatst:
6 minutes ago, Mich said:

Vandaag draait de Mclaren vrij ok. Maar niet echt snel emoji30.png

Kleine 3s off Mercedes pace

Betrouwbaarheid is stap 1, dus ik ben al blij dat hij blijft rijden en toch al sneller gaat dan gisteren.

Geplaatst:

De Spaanse pers stuurt al een gerucht de wereld in als zou mclaren van honda willen scheiden nog voor aanvang seizoen [emoji854]. Man man man.

Lance Stroll in vangrail voor 3de keer in 2dagen.
It must be said: these cars are way more physical than previous years. Feel sorry for the rookie [emoji6]

Geplaatst:
5 minutes ago, Mich said:

De Spaanse pers stuurt al een gerucht de wereld in als zou mclaren van honda willen scheiden nog voor aanvang seizoen emoji854.png. Man man man.

Lance Stroll in vangrail voor 3de keer in 2dagen.
It must be said: these cars are way more physical than previous years. Feel sorry for the rookie emoji6.png

Spaanse pers is nu ook niet echt de meest betrouwbare :D Het zijn heel uitdagende wagens, veel sneller ook. Vorige jaren was de GP2 bijna even snel als de F1. Nu is de F1 tov vorig jaar een aantal seconden sneller, dus tov de gp2 is dat toch minstens een second of 8 gok ik. Toch een 10%, dus het lijkt mij inderdaad een pak moeilijker om alles op te nemen, de snelheid en alle extra zaken tov GP2.

Geplaatst:

"Watching this morning, the Ferrari looked planted at every corner I went to. The Mercedes when doing quick runs on new tyres also looked pretty good, but when on longer runs or on softer tyres looked a bit fidgety and was moving around a bit. The Mercedes seems to have more understeer than the Ferrari, because it seems to show more front wheel on turn in because of the extra steering lock. So it looks like Ferrari has a better front end, which bodes very well for when it runs the new tyres, because you need a good front end to get the lap time."Gary Anderson

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gary Anderson. Altijd eenvoudig uitgelegd en vaak waarheid. Love him [emoji16][emoji106]
Eindeloos respect voor zijn bloedmooie en doeltreffende Jordan 191 in de 7Up kleuren waarin Schumacher zijn debuut maakte. Ik denk dat enkel Minardi en Coloni nog minder budget hadden...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

2016 auto lijkt wel een stuk speelgoed vergeleken met de nieuwe karren.

ferrari-formula-one_3420142-906x509.jpg

299865.jpg

Geplaatst:
1 uur geleden zei Glenn-N:

"Watching this morning, the Ferrari looked planted at every corner I went to. The Mercedes when doing quick runs on new tyres also looked pretty good, but when on longer runs or on softer tyres looked a bit fidgety and was moving around a bit. The Mercedes seems to have more understeer than the Ferrari, because it seems to show more front wheel on turn in because of the extra steering lock. So it looks like Ferrari has a better front end, which bodes very well for when it runs the new tyres, because you need a good front end to get the lap time."Gary Anderson

Dus bij Mercedes zijn ze wss al volop bezig de voorkant te veranderen :lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid