Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dinsdag voorvleugel kapot gereden

Geplaatst:

Heb geen beelden gevonden van vandaag

Geplaatst:

Amai :lolz::inlove: 

Geplaatst:
53 minuten geleden zei Mich:

Senna. Spa '88? Volgens mij de Mp4/4

83 dacht ik? Is de mp4/4

Geplaatst:

In 83 reed Senna nog F3.

88 is het jaar vd Mp4/4

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

normaal deel ik zo'n shit niet, maar deze vond ik echt wel grappig :D

Geplaatst:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 minuten geleden zei Mich:

man man man die Honda... :(

Nog een verloren jaar, zonde voor Stoffel

Geplaatst:

Eens Honda dat motorblok in orde krijgt is er hoop, maar dat kan nog even duren. Jammere zaak wel.

Geplaatst:

Daar zeg je het, eens.... :lolz: 

Geplaatst:
5 minutes ago, dragonfly said:

Daar zeg je het, eens.... :lolz: 

Klopt, maar ze zitten andermaal met een volledig nieuw blok, geen evolutie zoals de anderen. Dat verklaart wel iets, al zou het niet mogen :( 

Geplaatst:

dat verklaart het gebrek aan betrouwbaarheid. Maar niet aan vermogen. Dat is ook wat Alonso hekelt... betrouwbaarheid dat komt met de tijd. Vermogen is een grotere berg om te beklimmen.

Ik snap het ook niet van Honda. Op de testbank zien ze toch ook dat ding te weinig vermogen heeft... daarvoor hoef je ni tot Barcelona te wachten

Geplaatst:
12 minutes ago, Mich said:

dat verklaart het gebrek aan betrouwbaarheid. Maar niet aan vermogen. Dat is ook wat Alonso hekelt... betrouwbaarheid dat komt met de tijd. Vermogen is een grotere berg om te beklimmen.

Ik snap het ook niet van Honda. Op de testbank zien ze toch ook dat ding te weinig vermogen heeft... daarvoor hoef je ni tot Barcelona te wachten

Er zijn zo veel dingen he, als de problemen begin vorige week effectief het gevolg waren van een oliereservoir dat slecht gevormd werd, dat weten ze toch ook op voorhand. Ik vind het vreemd, Honda zal nooit meedoen om 2e viool te spelen, laat staan om achteraan te rijden. Er is daar toch ergens iets serieus mis.

Geplaatst:

Te lang eruit... de feeling kwijt. Teveel new people.

Geplaatst:

F1 testing. Meer probs voor McLaren. Persconferentie afgeblazen zonet.
Vandoorne heeft de wagen 2 keer geparkeerd vanmorgen.

Er zijn leuker plaatsen om te vertoeven dan de Mclaren box momenteel

Geplaatst:

Allez komaan zeg... hoe hard zijn ze daar aan het klungelen.

Ik had nochtans hoop dat het dit jaar het jaar van de doorbraak zou worden voor Honda. Triestig! :unsure:

Geplaatst:

Voor Honda is het minder erg dan voor Vandoorne. Werk maar aan je carriere als piloot (met zoveel kapers op de kust) als je met slecht materiaal zit. Binnen 5 jaar weet niemand nog dat je motor te traag en onbetrouwbaar was. Het enige wat men nog weet is dat je 12e in het kampioenschap was ofzo.

Geplaatst:

Waar iedereen voor vreesde is weer werkelijkheid geworden, spijtig voor Stoff...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid