Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hamilton is genekt door zijn te vroege stop. Gevolg van de keuze in q2 gisteren, hadden ze die gereden met een nieuwe set ultra's kon hij nu makkelijk een paar ronden extra.

Mooie GP wel, blij dat er weer spanning is.

Geplaatst:

Mercedes-Benz flatert, mclaren is een ramp, een staartteam.

Mèh...

Geplaatst:

Bernie weg bij F1 heeft zo zijn voordelen, de nieuwe Amerikaanse bazen zetten de sport op sommige vlakken toch in de 21e eeuw. Ook de nieuwe on-screen data is pakken beter, zeker in de kwalificatie.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En vooral de sociale media is er een pak op vooruit gegaan...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heeft Stoffel altijd al zo'n air gehad? Verder niks mis mee maar andere jongens komen relaxter over. 

Geplaatst:
8 minutes ago, Timo said:

Heeft Stoffel altijd al zo'n air gehad? Verder niks mis mee maar andere jongens komen relaxter over. 

Dat interview is totaal anders dan de vorige, er van uit gaande dat je het op het stukje in Sportweekend hebt. Volgens mij toch niet helemaal op zijn gemak, of licht onder de indruk door alle aandacht.

Geplaatst:

Ik heb het over meerdere interviews de laatste weken. 

Geplaatst:

Lijkt me toch wat overdonderd van het ganse circus. En dan nog eens je woorden dubbel wikken en wegen in het Honda verhaal....

Den gemiddelde jarige heeft minder stress op zijn 25e denk ik...

Geplaatst:

Het vooraanzicht van die Ferrari :inlove:

Die auto's, met atmo V12 aub. ben blij om te zien dat de ferrari kon volgen in dirty air.

Geplaatst:

Hoe waren zijn tijden ivm Alonso?

Geplaatst:

Zijn snelste ronde in koers, was enkele tienden sneller dan de snelste van Alonso.

Geplaatst:

Klopt, Alonso zou ook een snellere auto hebben volgens bepaalde bronnen. Honda zou tegen Monaco met een nieuwe motor komen, hopelijk kunnen ze zo in de 2e helft van het jaar toch nog iets bij elkaar rijden. 

Geplaatst:

Alonso had "updates" die nog niet klaar waren voor Vandoorne...

Geplaatst:

Ik denk niet dat je de tijden echt kan vgln. Ook Mclaren is daar in dit stadium ni echt mee bezig. Beiden hebben een dijk van een koers gereden en ieder had zijn problemen. Conclusies trekken is ni aan de orde.

Stoffel problemen met electronica
Fernando probleem met ophanging die uiteindelijk tot DNF heeft geleid

Geplaatst:

Akkoord, maar als zijn tijden in dezelfde lijn liggen en zelfs een fractie beter is dat voor hem toch maar mooi meegenomen.

Geplaatst:
46 minutes ago, Frekkel said:

Akkoord, maar als zijn tijden in dezelfde lijn liggen en zelfs een fractie beter is dat voor hem toch maar mooi meegenomen.

Zo is het, hij deed perfect zijn job, net als Alonso. Ergens denk ik dat ze bij Honda geen beter rijdersduo kunnen hebben, ze gaan goed om met de miserie en Alonso is iemand die zelfs met een blikken doos punten kan scoren. Die haalt meer uit de auto dan dat er in zit. Dat gecombineerd met Vandoorne die rondjes draait als een Zwitsers uurwerk, ideale combinatie om te ontwikkelen lijkt mij.

Geplaatst:

Ik denk ni dat Alonso nog veel wil ontwikkelen. Het is tijd voor een degelijk eindproduct na 2j ontwikkelen

Geplaatst:
14 uur geleden zei Mich:

Ik denk ni dat Alonso nog veel wil ontwikkelen. Het is tijd voor een degelijk eindproduct na 2j ontwikkelen

Inderdaad.
Hij is ook op een leeftijd gekomen dat hij geen twee jaar meer moet ontwikkelen... Tegen dat de auto naar behoren rijdt, mag ie op pensioen!

Geplaatst:
15 hours ago, Mich said:

Onmogelijk he, ze zijn begonnen met een nieuwe layout voor hun motor. Met de gesplitste turbo voor/achter het blok staan ze weer op 0. Er zit daar niets anders op dan verder ontwikkelen. Honda gaat nooit zelf opstappen en McLaren kan het financieel niet maken om ze buiten te gooien. Gaat over 150 miljoen euro.

Geplaatst:

Tenzij zak brown sponsors binnenhaalt en er een mercedes motor inlepelt [emoji51][emoji51]

Geplaatst:
2 hours ago, Mich said:

Tenzij zak brown sponsors binnenhaalt en er een mercedes motor inlepelt emoji51.pngemoji51.png

Sponsoring is al enkele jaren een probleem voor McLaren, sinds de splits met Mercedes als 'hoofdteam' voor de motoren zie je hun sponsors zo afhaken. Mede door het gebrek aan resultaten. Alonso heeft dan wel Santander meegebracht (weet zelfs niet of die er nog in zitten), maar ze zijn onder andere TAG Heuer verloren. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid