Glenn-N 8.593 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 HD > commentaar. Als je het gewoon bent valt die gast van LA2 nog wel mee. Quote
dragonfly 14.978 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 7 uur geleden zei gTa: Ik weet wel begod niet waar naar F1 en Motokoers te kijken. Ik ben nu al 2 jaar gewend van dat in uitgesteld relais te bekijken via op de interwebz verkregen, geripte BT Sports uitzendingen. BT Sports Ik heb een maandpas gekocht van Sky dus ik zit ff safe Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 4 uur geleden zei Glenn-N: HD > commentaar. Als je het gewoon bent valt die gast van LA2 nog wel mee. Ben akkoord. Commentaar verzorg ik zelf wel Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Amai VAN VER GRO er al uit in Q1... Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 3 minuten geleden zei Jerain: Amai VAN VER GRO er al uit in Q1... En Ocon laatste, moet ook een technisch issue gehad hebben zoals Verstappen. Grosjean, Giovinazzi (en Ricciardo in Melbourne) laten zien dat de auto's effectief moeilijker te besturen zijn. Which is good Valt Vandoorne wat tegen? Of lijkt het maar zo? Waarschijnlijk nog wat te vroeg in het jaar om conclusies te trekken. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Dikke tiende rapper en Stoffel zou 4 plaatsen hoger gestaan hebben. Toch een half secondje trager dan ALO. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Was nog bezig aan zijn snelle ronde ook toen die Italiaanse nicht crashte. 2 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 En hebben ze gelijkwaardig materiaal of heeft Alonso terug updates? Quote
Gastje 157 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 1 uur geleden zei Frekkel: En hebben ze gelijkwaardig materiaal of heeft Alonso terug updates? Niet vergeten, Alonso is 1 van de snelste piloten en bezit bakken ervaring . Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Vorige GP had Alonso updates die Vandoorne niet had, geen idee of dat nu weer zo is. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Alonso had onder andere een andere achtervleugel. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Quote
#166 276 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 31 minuten geleden zei Monterey Jack: Alonso had onder andere een andere achtervleugel. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk zowel alonso als vandoorne reden met de nieuwe achtervleugel in FP3. omdat er dan beslist is geweest om niet te racen met de nieuwe vleugel, hebben ze beiden de qualy gereden met de oude vleugel. vandoorne zelf geeft toe dat z'n ronde verre van goed was (ook wel omdat ie pas laat aan z'n eerste poging is begonnen en zich dan heeft moeten haasten om z'n tweede ronde nog getimed te krijgen.), terwijl bij alonso wel alles klopte. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Hadden jullie nu echt gedacht dat Vandoorne de evenknie van Alonso zou zijn? Die kerel is ondanks de ouderdom nog steeds top. Er zijn er zovelen die altijd maar de gevestigde waarden willen vervangen zien door jong talent. Waarom vraag ik me steeds af. Alsof je maar 5j zou mogen meedraaien en dan plaats maken. Ik vind het net super dat iemand 10-15j in f1 kan standhouden. Op een paar uitzonderingen na natuurlijk. Jong talent moet zijn plaats verdienen/opeisen. Zolang oudjes presteren hoeven ze voor mij lang ni aan de kant. 2 Quote
dragonfly 14.978 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Ik wilde daarnet net hetzelfde posten Mich maar toch maar niet gedaan. Je kan moeilijk verwachten dat Stoffel die oude vos even naar huis ging rijden hé Quote
#166 276 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 ge kunt ze ook maar werkelijk vergelijken als ze alletwee een normaal en probleemloos weekend achter de rug hebben. is al tweemaal niet het geval geweest. en dan verwacht ik vandoorne toch dichter bij alonso. toch zeker in de kwalificaties. want ondanks wat hierboven ergens staat, staat de spanjaard niet bekend als een topqualifier. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 8 april 2017 Geplaatst: 8 april 2017 Dat klopt inderdaad wat je zegt over de qualificaties van Alonso. Maar omdat het een Belg is gaan we alles met Argus ogen bekijken en vergelijken. De kansen en materiaal zullen zelden 100% te vgln zijn. Dat is bij alle teams zo maar we spitten het daar ni tot het bot uit. Er komen vast nog gp's waarbij Stoffel zijn talent kan tonen, maar het zal een moeilijk jaar worden. Alle aandacht zal naar Alonso uitgaan wegens kans op verlies van hun sterpiloot. Zowel van Honda als McLaren. In tegenstelling tot Stoffel nu maakte Lewis in 2007 zijn debuut bij McLaren in een zetel. 1 Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 Zojuist zei bt.: Safety car, what happened? Giovinazzi in de muur bij start/finish Quote
bt. 7.588 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 4 minuten geleden zei msxx: Giovinazzi in de muur bij start/finish Thx! Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 Bij Ferrari hebben ze precies nog niks bijgeleerd als het over strategie gaat. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 1 uur geleden zei Glenn-N: Bij Ferrari hebben ze precies nog niks bijgeleerd als het over strategie gaat. Ze gingen wel al op slicks bij de VSC. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 Giovinazzi in de muur bij start/finishDat stukje track is zijn ding niet echt Quote
dragonfly 14.978 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 1 uur geleden zei Lotuzzz: Ze gingen wel al op slicks bij de VSC. Iets te vroeg maar nadien is het altijd makkelijk. Heeft wel te lang vastgezeten achter RAI en dan hebben ze RAI te lang laten doorrijden op zijn banden. Ze blijven daar inderdaad de mist in gaan maar goed voor het kampioenschap Quote
VanCamel 141 Geplaatst: 9 april 2017 Geplaatst: 9 april 2017 2 uur geleden zei GTX: Verstappen, wat ne kerel Gestoorden hollander, dat wordt nog ne grote Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.