Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Weeral dikke afgang voor Honda. :fp: Die reacties op hun Twitter, hilarisch maar triestig.

Alonso mag zich ook parkeren, zo jammer :fp:
Geplaatst:
Honda [emoji38]z:

'Het probleem van Honda is niet de motor zelf, wel alle hybride stukken er voor. Dit gaat stuk en zo komen al die delen in de motor terecht. Dan pas gaat de motor stuk'

[emoji38]z: [emoji38]z:
Geplaatst:

Leuke comments daar :lolz: 

Geplaatst:

Vettel :party: 

Straf voor HAM was terecht

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vraag mij trouwens af of Bottas geen problemen had, want verloor echt veel tijd op het einde. Of hij mocht niet sneller van Mercedes, maar dat verklaart het verschil nadat Hamilton voorbij was niet. Al reed Hamilton wel sterk de laatste 15 ronden :supercool: Verdiende overwinning voor Ferrari natuurlijk, beetje geluk met de safety car, Vettel kwam net voor Bottas weer buiten. 

Domme actie van Hamilton ook in de Pits, was zijn plek toch kwijt, 5 seconden penalty gepakt voor niets.

Geplaatst:

Toprace. Lomp van Lewis...

Geplaatst:

Wel knap van dat niet opgeven van Lewis. Zal zich beetje schuldig gevoeld hebben van de penalty.

Maar de Ferrari heeft beetje overschot he. Althans in Vettel zijn handen. Wat scheelt er met RAI? Wanneer vindt hij de juste setup?

En Mercedes betaalt precies ietwat de prijs van de laatste jaren weinig strategie te moeten toepassen. Ze lijken wat ingedommeld op dat gebied, beetje roestig. Ofwel missen ze Paddy Lowe.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Merc had gewoon de race pace niet maar door die SC hebben we Vettel niet zien weg rijden. Heeft volgens mij op het einde gewoon gecontroleerd, had toch voldoende voorsprong op HAM.

RAI is al even zijn focus kwijt, vrees dat ze die best vervangen al zou hij vandaag wel terug een elektrisch probleem gehad hebben.

Geplaatst:
3 uur geleden zei Monterey Jack:

Verdiende overwinning voor Ferrari natuurlijk, beetje geluk met de safety car, Vettel kwam net voor Bottas weer buiten. 

Ferrari had vooral pech met de SC. Vettel was sowieso voor Bottas terug uitgekomen als de race gewoon doorging, en met de SC was het idd nipt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik reageer er al niet meer op Lotuzzz. MJ zei ook dat Lorenzo in zijn recht was :fp: 

Geplaatst:
Op Sunday, April 09, 2017 om 17:29 zei Timo:

Wanneer Verstappen wordt voorgesteld moeten ze dan echt elke keer zeggen ''Nederlander met Belgische roots''? 

:kots: 

3 Belgen in de F1 :party:

Geplaatst:

Ik blijf meer en meer fan worden van Alonso, blijft zich meestal geven zover het kan. Mooie move op Ericsson gezien bvb terwijl het weinig had een ronde later wegens power te kort.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"Do whatever you want!"

Uitspraak van het jaar voor McLaren... Steek daar gdv een Mercedes of Ferrari motor in en die bolides rijden vanvoor. Dat chassis is wrs het beste van het veld...

Geplaatst:

Moest Bernie de F1 nog dirigeren, die had al lang bij Sergio of Toto binnengestapt om Alonso in de 2de Ferrari of Merc te droppen. Kijkcijfers de hoogte in. Het volk content, iedereen content

Ach ja. Hij had zo zijn sterke punten af en toe, het moet gezegd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
15 uur geleden zei Martini Racing:

Dat vind ik nu wel rules of the game. Niks mis mee imo.

? Vond zijn straf nog licht eigenlijk. Onsportief en gevaarlijk.

Geplaatst:
Ik reageer er al niet meer op Lotuzzz. MJ zei ook dat Lorenzo in zijn recht was default_facepalm%20(1).gif 

Ik heb toch toegegeven dat ik de valpartij van Lorenzo verkeerd interpreteerde bij de eerste herhaling?

Plus dit is verkeerd verwoord, ik bedoelde hetzelfde als Lotuzzz. Als Vettel een seconde meer verliest door de safety car zit hij achter Bottas, waar hij heel moeilijk voorbij raakt. Nu kwam hij gelukkig er net voor, maar het scheelde niets.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uur geleden zei dragonfly:

RAI is al even zijn focus kwijt, vrees dat ze die best vervangen al zou hij vandaag wel terug een elektrisch probleem gehad hebben.

Verstappen staat al voor die deur te wachten.

Geplaatst:

Dan zie ik ze eerder Ricciardo binnenhalen.

Geplaatst:
2 uur geleden zei Monterey Jack:

Plus dit is verkeerd verwoord, ik bedoelde hetzelfde als Lotuzzz. Als Vettel een seconde meer verliest door de safety car zit hij achter Bottas, waar hij heel moeilijk voorbij raakt. Nu kwam hij gelukkig er net voor, maar het scheelde niets.

Kwam niet zo over :D  Vettel zijn race was idd bijna terug om zeep door die SC.

M. Ericsson mocht van mij ook een straf krijgen. Als je auto stilvalt parkeer je die niet daar. Was voor de marshalls gevaarlijk om dat te doen zonder VSC of SC.

Geplaatst:
4 uur geleden zei Gastje:

Verstappen staat al voor die deur te wachten.

f1-australian-gp-2016-romain-grosjean-ha

Geplaatst:

Dit is ook grappig:

vs

Geplaatst:
54 minuten geleden zei Monterey Jack:

Da's wel waar, ie heeft ook een beetje z'n mojo terug. En alleen al voor het gezang van het team zou je willen dat hij dit jaar nog menig GP wint :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid