Gastje 157 Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 2 uur geleden zei Frekkel: Tkomt goed met Honda! Wanneer ? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 Just now, Gastje said: Wanneer ? 2027 Quote
Gastje 157 Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 2 minuten geleden zei Monterey Jack: 2027 Dan gaan ze hun moeten haasten. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Nee serieus, wat zijn de opties eigenlijk voor McLaren (en Honda) ? Dat kan toch geen 5 GP's meer blijven duren!? In al die jaren die ik nu al F1 kijk, heb ik nog nooit een topteam zo zien afgaan... Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 11 minutes ago, Maxime S said: Nee serieus, wat zijn de opties eigenlijk voor McLaren (en Honda) ? Dat kan toch geen 5 GP's meer blijven duren!? In al die jaren die ik nu al F1 kijk, heb ik nog nooit een topteam zo zien afgaan... Mclaren-Honda in 2016 Mclaren-Honda in 2015 2 Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 19 april 2017 Auteur Geplaatst: 19 april 2017 En de koets van de McLaren is nochtans meer dan top. Moest die een deftige motor hebben, streden ze mee om de wereldtitel. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 2 minutes ago, TCT said: En de koets van de McLaren is nochtans meer dan top. Moest die een deftige motor hebben, streden ze mee om de wereldtitel. En dan LH terug naar Mclaren Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 19 minuten geleden zei Maxime S: Nee serieus, wat zijn de opties eigenlijk voor McLaren (en Honda) ? Dat kan toch geen 5 GP's meer blijven duren!? In al die jaren die ik nu al F1 kijk, heb ik nog nooit een topteam zo zien afgaan... Tegen binnen ten laatste 2 gp's zou er een compleet herwerkte motor moeten inhangen. In theorie zou het de beste van het pak kunnen zijn. Laat ons hopen. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 38 minuten geleden zei vince522: Mclaren-Honda in 2016 Mclaren-Honda in 2015 Niet akkoord. 2015 was beginjaar... dan heb je weinig tot geen verwachtingen. 2016 was niet goed, maar was niet zo dramatisch als dit jaar (remember Stoffel zijn tiende plaats in Bahrein). Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 29 minuten geleden zei Frekkel: Tegen binnen ten laatste 2 gp's zou er een compleet herwerkte motor moeten inhangen. In theorie zou het de beste van het pak kunnen zijn. Laat ons hopen. Ik duim keihard! Fan van het team én fan van hun twee piloten. Dit verdienen ze echt niet! Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 1 hour ago, Frekkel said: Tegen binnen ten laatste 2 gp's zou er een compleet herwerkte motor moeten inhangen. In theorie zou het de beste van het pak kunnen zijn. Laat ons hopen. Dat zeiden ze eind vorig jaar over deze motor ook. Nu goed, het zijn en blijven Japanners, deze gaan niet graag af als een gieter. Ik zie het ook wel goed komen binnenkort. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 ik zie het eigenlijk niet meteen goedkomen. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 1 hour ago, Frekkel said: Tegen binnen ten laatste 2 gp's zou er een compleet herwerkte motor moeten inhangen. In theorie zou het de beste van het pak kunnen zijn. Laat ons hopen. vanwaar haal je dit?? "Beste vh pak kunnen zijn" .... alles kan, maar ik geloof ni veel meer van Honda. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 McLaren eiste een USP van Honda, en dat betekende een ultra-compacte motor zodat ze op aerovlak beter konden presteren dan de rest. Dat leverde zodanig veel hitte op dat er van alles kapot ging en de layout zorgde ook nog eens voor een gebrek aan vermogen. Teveel compromissen dus. Dit jaar een volledig hertekende motor, weg USP. Nu is het namelijk dezelfde layout als Mercedes. Net zoals Ferrari de configuratie van Mercedes vorig jaar overgenomen heeft. Hij vibreert echter alles kapot. En de hitte van Bahrain bleek ook een probleem. Als ze de vibraties kunnen elimineren met de nieuwe versie van de motor dan is er perspectief. Maar beste van het pak, waarom dan? Hebben ze een betere configuratie dan Mercedes of Ferrari? Verschillen zullen dus op zijn best minimaal zijn. Momenteel is daar echter geen sprake van. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Geüpdate motor doet het anders wel niet slecht voorlopig in Bahrein tijdens de test. Quote
gTa 28.036 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Ik zie dat toch niet meteen goed komen, hoe graag ik 't ook zou willen. DIK fan van het team en van de 2 piloten van 't team ... maar ik kan er niet bij dat ze plots tijdens 't seizoen met zo'n gigantische upgrade gaan komen waardoor ze pardoes wél competitief zijn (subtop, let's say). De concurrentie zit ook niet stil... 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Ze hebben problemen maar die zijn toch niet onoverkomelijk? Een beetje vibratie, en hier en daar een klein ontwerpfoutje daar moeten ze bij Honda toch wel weg mee weten? Geschat wordt dat hij nu zo'n 70 tot 80 pk achterloopt op de Mercedes. Maar het ding draait dan ook niet op volle kracht. Ik ben hoopvol voor de komende weken. Ten laatste voor Canada zou de nieuwe spec er in zitten. Maar tussen de lijnen door zou het Spanje zijn. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 41 minuten geleden zei Frekkel: Geüpdate motor doet het anders wel niet slecht voorlopig in Bahrein tijdens de test. Nieuwe spec moet nog komen. Welke update draait er dan in Bahrein? Vergeet niet dat tijdens de eerste testdag ze na twee ronden al klaar waren. Dus ik weet niet wat jouw definitie is van 'niet slecht'? 1 minuut geleden zei Frekkel: Ze hebben problemen maar die zijn toch niet onoverkomelijk? Een beetje vibratie, en hier en daar een klein ontwerpfoutje daar moeten ze bij Honda toch wel weg mee weten? Geschat wordt dat hij nu zo'n 70 tot 80 pk achterloopt op de Mercedes. Maar het ding draait dan ook niet op volle kracht. Ik ben hoopvol voor de komende weken. Ten laatste voor Canada zou de nieuwe spec er in zitten. 120pk zou het verschil zijn. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Stoffel bolt nu rond met geüpdate onderdelen van de huidige motor. Heeft in de voormiddag 49 rondjes gedraaid en een zesde tijd. Waarnemers spreken van een ander, performanter, motorgeluid. Schakelen klinkt wel nog bagger. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Dat is dan goed nieuws! Ik gun het ze, want het is gewoon pijnlijk om naar te kijken... Alonso in gevecht met Wehrlein en Palmer... Ocon welke gewoon voorbij stormt.. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 Teller stond blijkbaar op 56. Deze middag worden nog een paar nieuwe onderdelen getest. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 19 april 2017 Geplaatst: 19 april 2017 1 uur geleden zei Frekkel: Waarnemers spreken van een ander, performanter, motorgeluid. Het motorgeluid is tegenwoordig niet per se datgene waarmee de F1 zijn performantie uitstraalt Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.