Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
ok. maar stoffel is wel aangekondigd als 'the next big thing' en niet alleen door de belgische pers/supporters. als ie niet rap korter op alonso gaat zitten in vooral de quallies, gaat hij veel van z"n goede reputatie verliezen. alonso is absolute top, maar toch ... zeven tienden. ik hoop voor stoffel, dat 'm button achter zich kan houden in monaco. alleen al voor z'n positie binnen het team.

stroll is toch een ander verhaal. komt als het ware het vak leren op het hoogste niveau i.p.v. de stiel te hebben geleerd in de junior klassen. compleet onverantwoord, tenzij ge het natuurlijke talent van een verstappen of een räikkönen hebt.

1 nuance wel, Alonso had 2 opwarmronden, Stoffel maar 1. De McLaren had 2 ronden nodig om snel te zijn. Daar is hij wat op verloren, puur de fout van de mannen achter de PC.
Geplaatst:

En zijn laatste snelle ronde moest hij afbreken om die gele vlag situatie.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Monterey Jack:

1 nuance wel, Alonso had 2 opwarmronden, Stoffel maar 1. De McLaren had 2 ronden nodig om snel te zijn. Daar is hij wat op verloren, puur de fout van de mannen achter de PC.

11 minuten geleden zei Frekkel:

En zijn laatste snelle ronde moest hij afbreken om die gele vlag situatie.

maakt het verschil aanvaardbaar. had ik nog nergens opgevangen. bedankt.

begon me al af te vragen of ze bij mclaren wel twee even snelle auto's inzetten. zou me verwonderen, aangezien ze die reputatie niet hebben.

Geplaatst:

Gt open is voor de moment interessanter dan de f1^_^

Geplaatst:

Kimi [emoji38], heerlijk [emoji3]

Kimi, you're 9,5 seconds behind Bottas and 0,8 a lap faster. '

'How did we get behind him?'

'Bottas was leading the race. '

' Oh, I thought it was the other way around '

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
2 uur geleden zei #166:

maakt het verschil aanvaardbaar. had ik nog nergens opgevangen. bedankt.

begon me al af te vragen of ze bij mclaren wel twee even snelle auto's inzetten. zou me verwonderen, aangezien ze die reputatie niet hebben.

Honda komt met updates op de proppen die soms enkel op alonso's wagen zouden zitten wegens geen tijd voor een tweede stuk. Zo zou hij ook al eens met een andere voorvleugel rondgereden hebben.

Bij McLaren is toch vaak te horen dat Stoffel bij vlagen Alonso quasi kan evenaren. Hij heeft natuurlijk nog geen enkele GP gehad die probleemloos  verliep, dus ik zie voorlopig geen problemen. 

Geplaatst:
8 uur geleden zei Monterey Jack:

Kimi emoji38.png, heerlijk emoji3.png

Kimi, you're 9,5 seconds behind Bottas and 0,8 a lap faster. '

'How did we get behind him?'

'Bottas was leading the race. '

' Oh, I thought it was the other way around '

:lolz:

Daar geen fragment meer van te vinden?

Geplaatst:
Zojuist zei Monterey Jack:

Dit dus:

Zag het net maar krijg er geen geluid uit :noparty: 

Geplaatst:
7 uur geleden zei Bouncing Bullet:

De jacht van Vettel bood spanning, de laatste tien ronden... maar dat was het dan ook. Saaiste GP in jaren.

Waarom moest Massa twee keer banden halen? Die vraag bleef voor mij onbeantwoord? 

Geplaatst:

Wat een saaie race. *geeuw* Saai circuit, ook.

Geplaatst:
3 uur geleden zei msxx:

Waarom moest Massa twee keer banden halen?

had een langzaam leeglopende achter(?)band.

Geplaatst:
6 uur geleden zei #166:

had een langzaam leeglopende achter(?)band.

Inmiddels ook ergens gelezen, zou om een voorband gegaan zijn. Lekke band was ook de enige logische verklaring. Zonde eigenlijk, hij verdiende die 6e plaats zeker! Is bezig aan een sterk (maar erg vertekend beeld vanwege Stroll) seizoen.

Geplaatst:

Williams mag blij zijn dat ze MAS teruggehaald hebben ;) 

Geplaatst:

Zeker!

Alhoewel vorig jaar dik verslagen door Bottas...  maar Massa presteert vermoedelijk beter onder minder druk..

Geplaatst:

Ben geen Massa fan maar hij is goed bezig en haalt het best mogelijke uit de wagen.

Stroll is een complete ramp maar dat wisten we vooraf al. Die zijn papa bewijst zijn zoon op deze manier geen dienst hoor!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden zei dragonfly:

Ben geen Massa fan maar hij is goed bezig en haalt het best mogelijke uit de wagen.

Stroll is een complete ramp maar dat wisten we vooraf al. Die zijn papa bewijst zijn zoon op deze manier geen dienst hoor!

Als je het contrast ziet met een Ocon...

Ben benieuwd of Stroll iets verwezenlijkt tegen het einde van het seizoen. Zo niet dan gaat dit een dure grap worden voor Williams. Dan gaan ze maximaal voor de 5e plaats i.p.v. de 4e... en dat kost serieus prijzengeld.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Net gezien... Manman, zo'n saaie race... Sochi heeft in het verleden in myn herinnering nooit écht spannende races opgeleverd (correct me if I'm wrong...) Wel verdiend voor Valtteri, ben al langer fan van die mens

Geplaatst:

Massa rijdt tot nu toe een mooi seizoen. Die vent beleeft een mooie herfst van z'n carriere. Doet me een beetje denken aan Coulthard z'n eerste jaar in de RedBull. Die liet ook mooie dingen zien eens de druk weg was van bij McLaren.

En misschien bevalt de nieuwe moeilijkere autos hem wel redelijk goed. Ben verrast van Massa, ben beetje teleurgesteld in Ricciardo tot nog toe

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid