Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ricciardo heeft al wat pech gehad. Rijdt echt wel goed, de Redbull hangt gewoon in niemandsland. Best of the rest, benieuwd naar de updates in Barcelona.

Geplaatst:

Vond hem vorig jaar sterker en meer overtuigend tov Verstappen. Het is vroegdag ik weet het... maar het is toch een indruk

Geplaatst:
36 minuten geleden zei Mich:

Vond hem vorig jaar sterker en meer overtuigend tov Verstappen. Het is vroegdag ik weet het... maar het is toch een indruk

Tweede helft van hun gezamenlijke races had Max al de bovenhand..

Van 0-7 kwali naar 7-10. 

Dus 7-3 in laatste tien races

Geplaatst:

Senna docu is bezig op 'CAZ'

Had hem al eens gezien, toch opgezet :) 

Geplaatst:
50 minutes ago, msxx said:

Senna docu is bezig op 'CAZ'

Had hem al eens gezien, toch opgezet :) 

Morgennamiddag heruitzending.

• Vind ik leuk 2
Gast exTB
Geplaatst:

"Formula 1 is Ferrari and Ferrari is Formula 1." - Bernie :inlove:

Geplaatst:
Morgennamiddag heruitzending.

Waarvoor dank!
Geplaatst:

Volgens mij is dat dezelfde engineer bij elke ploeg.

Altijd de indruk dat dat dezelfde stem is :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

18194704_2368265423311763_79199102235746

:D

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Blijkbaar is er een livestream van Alonso z'n Indy test.

Geplaatst:

heb even gekeken...boeiend

koers zelf, zeker life, kan de moeite zijn omdat je overzicht kan behouden

imho moeten ze daar een zesdaagse van maken :D

Geplaatst:

Wanneer draaien ze naar rechts?

Geplaatst:
3 minuten geleden zei ICM:

Wanneer draaien ze naar rechts?

Bij het uitkomen van de pits.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het live comment is dan ook zo leeg als het F1 commentaar op LaDeux.

"Oh... was that a wiggle...?"

Let's see that again!

-"Nah, he just made an adjustment"

Geplaatst:

Zo saai man

Geplaatst:

Duurde echt lang eer ik doorhad dat het twee vogels waren.

Geplaatst:

Updates op de Honda motor voor Spanje zouden bevestigd zijn door Vandoorne. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En nu maar hopen dat die update écht iets brengt. En dan nog: zelfs al zetten ze duidelijke stappen voorwaarts: als die motor niet toe zal laten dat de McLaren vooraan mee strijdt, vrees ik dat Honda z'n imago een enorme deuk heeft gegeven. Wat ze laten zien hebben (of beter: wat ze niet laten zien hebben) de voorbije 2 jaar is van astronomische proporties. Wat een fiasco...

Nu hopen dat Vandoore en Alonso dus een motor krijgen die hen toelaat om iets te laten zien.

Geplaatst:

De vraag is welke updates er op zitten, zijn het al de herwerkte cilinderkoppen, zijn het de vernieuwde pistons of toch de lagers van de mgu-h waarvan allemaal sprake is geweest...

Geplaatst:
3 hours ago, gTa said:

En nu maar hopen dat die update écht iets brengt. En dan nog: zelfs al zetten ze duidelijke stappen voorwaarts: als die motor niet toe zal laten dat de McLaren vooraan mee strijdt, vrees ik dat Honda z'n imago een enorme deuk heeft gegeven. Wat ze laten zien hebben (of beter: wat ze niet laten zien hebben) de voorbije 2 jaar is van astronomische proporties. Wat een fiasco...

Nu hopen dat Vandoore en Alonso dus een motor krijgen die hen toelaat om iets te laten zien.

Vooraan mee strijden zie ik niet snel gebeuren. Het zou al mooi zijn als McLaren kan meestrijden voor plek 4 in het klassement. Maar dan hebben ze wel wat in te halen tov Force India, die hebben al 30 punten. Williams en Torro Rosso zijn zeker nog haalbaar (18 en 13 punten), zeker rekening houdende met het verzwakken van deze teams door het jaar (toch zeker Torro Rosso)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid