Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uur geleden zei Frekkel:

Denk je echt dat er iemand denkt van die minder dan 1% van de F1 liefhebbers: "Honda maakt enkel onbetrouwbare motoren die vermogen tekort komen. Ik ga me achter een Mercedes, Ferrari of Renault gaan."

En haken er zoveel fans af als het eens wat minder gaat? Merchandising kopende fans dan nog. Zou een rijders verloop niet meer invloed hebben? 

Dat het sponsors afschrikt kan ik best geloven, niemand wil zijn naam verbinden aan losers. Maar zoals ik zei is sponsoring in F1 al een paar jaar een moeilijke zaak. En ik heb geen inzage in de budgetten maar ik kan niet geloven dat als je alles optelt ze honderden miljoenen verliezen. Zeker niet omdat Honda zelf een pak geld op tafel legt. Dat ze punten mislopen en daarbij horende budget heb ik al eens gezegd. En eigenlijk doet het er niet toe. Ik geloof in het technisch vernuft van Honda en ik hoop dat de update tegen Spa brengt wat ze be/geloven.

1 belangrijk aspect vergeet je wel: een stuk van tv rechten koek. Dat alleen al heeft hun 15 miljoen gekost vorig jaar. 

Geplaatst:

Wat een achterlijke baan. Afschaffen die GP.

Geplaatst:

Wat een race :lolz: Benieuwd naar de beslissing van de stewards na het incident Hamilton-Vettel

Geplaatst:
5 minuten geleden zei Monterey Jack:

Wat een race :lolz: Benieuwd naar de beslissing van de stewards na het incident Hamilton-Vettel

Wordt het onderzocht dan?

Ocon-Perez zou interessant gaan worden, maar nu al twee races op rij. Meer van dat soort intra-team battles graag!

Bottas-Kimi... wederom Bottas die het snapt (na Barca)

Verstappen mag gaan zwijgen, want het lost niets op. 4 van de laatste 6 zijn auto mogen parkeren. 1 keer aanrijding en 3 keer een mankement (alle drie op podiumkoers)

Geplaatst:

Als ze es deftige regels maken over al die klein vleugelkes die bij t minste los liegen... (lees: mechanische grip, en minder aerogrip)
Zou terug echt racen en inhalen toelaten. En minder rommel op de baan vandaag. Als t erop staat moet het bestand zijn tegen een beetje contact. Nu lijkt het erop dat als ge hard kijkt ze eraf vliegen.

En wat deed VET daar onder safetycar bij HAM?
Ging die hem van de baan duwen ofwat?

Verstuurd vanaf mijn SGP612 met Tapatalk

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Joske:

Als Hamilton bocht uit op zijn rem stampt, tjah :roll:

Edit: Replay laat zien dat Vettel hem effectief zijwaarts aanrijdt, LOL :D 

Geplaatst:
Zojuist zei Joske:

Goh ja, ik vind daar nu wel weinig fout mee. Die twee spelen gewoon het spelleke voor de restart.

Geplaatst:
1 minute ago, msxx said:

Wordt het onderzocht dan?

Zou wel mogen ja. Hamilton deed mijns inziens weinig mis. Vettel reed er tegen en dan nadien nog duidelijk als revanche ook.

Geplaatst:
3 minutes ago, msxx said:

Volgens de regels mag dat, hij mag juist niet stoppen. Ging gewoon traag uit de bocht volgens mij en houdt wat in. Ze reden al kei traag. Vettel op het gas na de bocht en knalt er dan tegen.

Geplaatst:

Wat Vettel daarna doet is nog zotter.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei msxx:

Stoort me ook. Bocht uit.

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Monterey Jack:

Volgens de regels mag dat, hij mag juist niet stoppen. 

Zolang hij binnen x afstand van de SC blijft ja :) 

Zojuist zei ICM:

Idd ...

Geplaatst:
1 minuut geleden zei ICM:

Ook dat is waar. Maar ik begrijp z'n frustratie.

Geplaatst:

Iemand die weet of er onder red flag gewerkt mag worden aan de auto?

Geplaatst:

Wie was dat enkele jaren geleden net voor de Parabolica?

Geplaatst:
Just now, msxx said:

Zolang hij binnen x afstand van de SC blijft ja :) 

Idd ...

SC lichten gingen uit, was dus herstart. Dan mag de leider de pace aangeven. Ze kunnen dan zelfs tot net geen stilstand terugvallen. Is al genoeg gezien. 

Geplaatst:
Just now, Lotuzzz said:

Ook dat is waar. Maar ik begrijp z'n frustratie.

Jaja, maar het is de openbare weg niet he! :D

Geplaatst:
2 minuten geleden zei ICM:

Ik twijfel eigenlijk wel of dat niet kwam doordat em remde en met één handje stuurde.

Geplaatst:
Zojuist zei msxx:

Iemand die weet of er onder red flag gewerkt mag worden aan de auto?

Banden mag alvast. Debris weghalen blijkbaar ook :)

Geplaatst:
2 minutes ago, Martini Racing said:

Ik twijfel eigenlijk wel of dat niet kwam doordat em remde en met één handje stuurde.

Als drievoudig wereldkampioen verwacht ik dat hij met een hand rechtdoor kan rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ze werken nu voor extra drama effect verwoed aan LH's Mercedes.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 minuten geleden zei ICM:

Jaja, maar het is de openbare weg niet he! :D

Nee want dan was HAM een Berlingo

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid