Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 1 uur geleden zei Glenn-N: Alonso, heerlijk. Ge moet het hem nageven. Hij is topvorm en gaat prachtig met de situatie om. Bij anderen in zo'n situatie was het dikwijls een hoop gemekker. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Allebei de vragen ontwijken Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Dit ook nog: Vettel moet dus gaan opletten, als hij nog bestraffingen krijgt dit seizoen ligt hij er een race uit. Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Vettel moet eens leren eerst naar zichzelf te kijken ipv altijd de schuld op alles en iedereen te steken. P1 bepaalt het tempo achter de pacecar, niet P2. Als Vettel achterop Hamilton rijdt is ie gewoon te dichtbij. Onmiddelijk 1 race bannen is een meer gepaste straf imo. Quote
walter 4.428 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 14 minuten geleden zei Jules_W: Vettel moet eens leren eerst naar zichzelf te kijken ipv altijd de schuld op alles en iedereen te steken. P1 bepaalt het tempo achter de pacecar, niet P2. Als Vettel achterop Hamilton rijdt is ie gewoon te dichtbij. Onmiddelijk 1 race bannen is een meer gepaste straf imo. Geen idee, want de herhaling was telkens te kort, maar indien Hamilton al op het gas is gegaan mag die volgens mij niet meer vertragen, toch niet meer dan wat een normale vertraging zou zijn. Maar ze hadden Vettel onmiddellijk uit de race moeten halen wegens gevaarlijk rijden. Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Op sky sports lieten ze zien hoe Hamilton niet remde en het toerental quasi constant bleef, hij mocht zeker wel vroeger op het gas gaan. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 25 juni 2017 Auteur Geplaatst: 25 juni 2017 Wa ne race, godmiljaar!! Lewis heeft dan jammer genoeg niet gewonnen door die stomme headrest, ik heb wel genoten! Vettel hadden ze meteen moeten diskwalificeren. P1 bepaalt het ritme, eerst achterin crashen en dan nog ff agressief verhaal gaan halen en er nog eens tegen ketsen, bah! Mooi voor Stroll. Stoffel is jammer genekt door strategie waar het team ook niet veel aan kon veranderen. Max alweer brute pech... Maar toch, zalige race!! Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Stoffel z'n laatste bandenwissel was owv een flatspot... Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 2 uur geleden zei Bouncing Bullet: 3 dagen op Austin ja. Betaald door pappie Wat wil je zeggen? Ik snap die afgunst niet omdat iemand veel geld aan een team geeft om z'n zoon enkele jaren te laten skippen in de junior-klasses. Het is nu ook niet alsof Stroll helemaal niet kan rijden en iedereen zou hetzelfde doen in hun positie. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 8 minuten geleden zei Martini Racing: Wat wil je zeggen? Ik snap die afgunst niet omdat iemand veel geld aan een team geeft om z'n zoon enkele jaren te laten skippen in de junior-klasses. Het is nu ook niet alsof Stroll helemaal niet kan rijden en iedereen zou hetzelfde doen in hun positie. Geen afgunst hier. Alleen wat ongeloof. Het zit gevoelsmatig dicht tegen competitievervalsing aan. Dat is het niet, dat weet ik wel. Maar je zal mijn punt wel snappen. Vorig jaar heeft hij ook de helft van de F1 circuits al verkend met een oude F1 wagen van Williams. Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Bwoa. Ergens denk ik dan ook dat Vandoorne die wordt gezien als iemand die het tot de F1 schopt puur op talent dit seizoen ongeacht die slechte auto nog nougatbollen aan stuurmanskunsten heeft laten zien. Terwijl Stroll dat ongeacht die van rijke komaf is dat al wel heeft gedaan , net zoals Verstappen en Ocon. Mclaren had dat volgens mij zonder problemen ook voor Vandoorne kunnen doen vorig seizoen. Ik denk dan dat die mannen die F1 rijden door veel centen uiteindelijk toch wel door de mand vallen. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Wat een race inderdaad. Vettel is een kieken om nadien tegen HAM aan te rijden. BOT mag nu stoppen met RAI zijn races om zeep te helpen hoor Quote
Salokin 8.986 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 25 minuten geleden zei dragonfly: Wat een race inderdaad. Vettel is een kieken om nadien tegen HAM aan te rijden. BOT mag nu stoppen met RAI zijn races om zeep te helpen hoor Uiteraard not done van Vettel maar zo'n escapades maken het spel leuker. Gewoon effe tikje geven Quote
gTa 28.035 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Wat een zalige race Ik had Stroll P2 wel gegund, eigenlijk. Jammer dat 'ie een paar meter voor de meet nog die P2 moest afstaan aan Bottas .... maar ik gun het Bottas ook van harte. Compleeeet gekke race Heerlijk. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 23 minuten geleden zei Salokin: Uiteraard not done van Vettel maar zo'n escapades maken het spel leuker. Gewoon effe tikje geven I know maar dit konden ze inderdaad niet zomaar laten passeren Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 2 minuten geleden zei gTa: Ik had Stroll P2 wel gegund, eigenlijk. Jammer dat 'ie een paar meter voor de meet nog die P2 moest afstaan aan Bottas .... maar ik gun het Bottas ook van harte. Jammer dat hij niet probeerde om nog wat te verdedigen maar hij moet logischerwijs nog veel leren. Bottas knap teruggereden Quote
gTa 28.035 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 Wat kunt ge daar gaan verdedigen met maar 1 toegelaten beweging, vooral rekening houdend dat het enkel maar tot de meet was en dat Bottas absoluut geen goeie positie nodig had voor de volgende bocht (want die was er niet meer)? Welke kant je dan ook op gaat, er is een 'andere' kant. Met een snelheidsverschil van bijna 20 per uur, dat houd je gewoon niet tegen imo. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 12 uur geleden zei ICM: Als drievoudig wereldkampioen verwacht ik dat hij met een hand rechtdoor kan rijden. Viervoudig Het wordt tijd dat ze de spiegels wat verder naar buiten gaan zetten. 1 Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 1 hour ago, Kakker Scheef said: Viervoudig Nog erger! Quote
bt. 7.585 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Vettel 3 strafpunten op z'n superlicentie!? Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 2 minuten geleden zei bt.: Vettel 3 strafpunten op z'n superlicentie!? Jep, 9 in totaal nu. Vallen er 2 vrij in Silverstone. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 12 uur geleden zei gTa: Wat kunt ge daar gaan verdedigen met maar 1 toegelaten beweging, vooral rekening houdend dat het enkel maar tot de meet was en dat Bottas absoluut geen goeie positie nodig had voor de volgende bocht (want die was er niet meer)? Welke kant je dan ook op gaat, er is een 'andere' kant. Met een snelheidsverschil van bijna 20 per uur, dat houd je gewoon niet tegen imo. De achterligger even uit balans brengen, VER zou dat zeker gedaan hebben Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Idd je ene toegestane move pas maken als ie al zo dicht zit dat ie moet inhouden. Niet mijne stijl Quote
gTa 28.035 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Idem. Het gaat niks uithalen tenzij extra risico's creëren. Aan 330 per uur. Don't know. De echte kampioenen zullen dat uiteraard wel doen, die gaan over lijken. Ook niet mijne stijl. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.