ICM 24.898 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 1 hour ago, gTa said: Idem. Het gaat niks uithalen tenzij extra risico's creëren. Aan 330 per uur. Don't know. De echte kampioenen zullen dat uiteraard wel doen, die gaan over lijken. Ook niet mijne stijl. Wat? Kampioen zijn? Quote
gTa 28.035 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Ja. Of zo'n fratsen bewust uithalen. Da's mijn stijl niet. Ik ben daar te bedachtzaam, te vriendelijk voor. Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Stroll heeft een Belgische moeder. Dus dat betekent dat er al 3 Belgen in de F1 rijden.[emoji44][emoji44][emoji44] 4 Quote
#166 276 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 toch wel een heel lichte straf voor vettel. vraag me af wat hier van waar is ... "But should Vettel have been disqualified for his actions? He was awarded a 10-second stop-and-go penalty but Geman magazine Auto Motor und Sport claim he was very close to being shown the black flag. However, they say the stewards were concerned about their penalty having too great an impact on the world championship. "Vettel received the 10-second stop-and-go punishment for two reasons," writes Michael Schmidt. "Firstly, there is no dedicated rule that assigns a deliberately caused collision to a particular penalty. So it was a matter of discretion. "Secondly, there was a fear of intervening too much in the World Championship with a draconian penalty. A sports commissioner told us 'It was a narrow decision: Vettel was very near a black flag.' Therefore a disqualification." The report goes on to claim that Vettel may yet face further action from the FIA. They state FIA president Jean Todt could raise a new case should he feel the punishment was not sufficient. (Full story - external site in German)" http://www.skysports.com/f1/live-blog/30104/10034948/f1-gossip-column Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Toch leuk, die Playstation moves :-) Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 3 hours ago, #166 said: toch wel een heel lichte straf voor vettel. vraag me af wat hier van waar is ... "But should Vettel have been disqualified for his actions? He was awarded a 10-second stop-and-go penalty but Geman magazine Auto Motor und Sport claim he was very close to being shown the black flag. However, they say the stewards were concerned about their penalty having too great an impact on the world championship. "Vettel received the 10-second stop-and-go punishment for two reasons," writes Michael Schmidt. "Firstly, there is no dedicated rule that assigns a deliberately caused collision to a particular penalty. So it was a matter of discretion. "Secondly, there was a fear of intervening too much in the World Championship with a draconian penalty. A sports commissioner told us 'It was a narrow decision: Vettel was very near a black flag.' Therefore a disqualification." The report goes on to claim that Vettel may yet face further action from the FIA. They state FIA president Jean Todt could raise a new case should he feel the punishment was not sufficient. (Full story - external site in German)" http://www.skysports.com/f1/live-blog/30104/10034948/f1-gossip-column Ergste vond ik persoonlijk dat hij nadien gaat ontkennen dat hij effectief iets deed. Hij viel uit de lucht toen hij een penalty kreeg. Na de race vond hij die ook onterecht. Dat ze geen zwarte vlag zwaaiden omdat het invloed zou hebben op het WK is echt idioot trouwens. Dat is hem een hand boven het hoofd houden. Had Maldonado zo iets gedaan dan kreeg die onmiddelijk zwart. Maar als Vettel en Ferrari dat doen, (misschien ook wel bij Hamilton en Mercedes,) dan zijn ze plots mild. Beetje oneerlijk lijkt me. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Dikke zever inderdaad. Had zwarte vlag moeten zijn of 1 race ban. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 37 minuten geleden zei Monterey Jack: Ergste vond ik persoonlijk dat hij nadien gaat ontkennen dat hij effectief iets deed. Hij viel uit de lucht toen hij een penalty kreeg. Na de race vond hij die ook onterecht. Dat ze geen zwarte vlag zwaaiden omdat het invloed zou hebben op het WK is echt idioot trouwens. Dat is hem een hand boven het hoofd houden. Had Maldonado zo iets gedaan dan kreeg die onmiddelijk zwart. Maar als Vettel en Ferrari dat doen, (misschien ook wel bij Hamilton en Mercedes,) dan zijn ze plots mild. Beetje oneerlijk lijkt me. Toegeven is ook lomp. Gaat een voetballer (ja, we gaan laag met deze vergelijking) ook nooit doen. Iedereen heeft het toch gezien maar toegeven kan evt meer gevolgen hebben. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 33 minuten geleden zei Glenn-N: Dikke zever inderdaad. Had zwarte vlag moeten zijn of 1 race ban. Ok het is fout, maar wél onschuldig wat de actie en mogelijke gevolgen betreft. Iemand aan 300 van de baan drukken in rechte lijn, dát is voor mij zwart. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 1 minute ago, Lotuzzz said: Toegeven is ook lomp. Gaat een voetballer (ja, we gaan laag met deze vergelijking) ook nooit doen. Iedereen heeft het toch gezien maar toegeven kan evt meer gevolgen hebben. Lomp ja, maar zo zakt Vettel toch echt in mijn achting. Top piloot, maar de laatste jaren breekt er een veer eens die zijn helm opzet. Net een artikel gelezen over hoe hij zijn 9 strafpunten oploopt, dat is al niet normaal meer. Zeker niet voor een 4-voudig wereldkampioen. Die heeft het hoogste aantal strafpunten! http://www.skysports.com/f1/news/12433/10927668/sebastian-vettels-red-mist-how-the-ferrari-driver-earned-nine-penalty-points Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 10 minuten geleden zei Lotuzzz: Toegeven is ook lomp. Gaat een voetballer (ja, we gaan laag met deze vergelijking) ook nooit doen. Iedereen heeft het toch gezien maar toegeven kan evt meer gevolgen hebben. Zidane in 2006 comes to mind 1 Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Zojuist zei Bouncing Bullet: Zidane in 2006 comes to mind Elke wedstrijd comes to mind 2 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 9 minuten geleden zei Lotuzzz: Ok het is fout, maar wél onschuldig wat de actie en mogelijke gevolgen betreft. Iemand aan 300 van de baan drukken in rechte lijn, dát is voor mij zwart. Dit was wel de deur open zetten voor nog zo'n toestanden he. Ik ben bij Monterey, was het iemand van een b team geweest, dan hadden de Marshalls er niet over getwijfeld. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Zojuist zei Bouncing Bullet: Dit was wel de deur open zetten voor nog zo'n toestanden he. Ik ben bij Monterey, was het iemand van een b team geweest, dan hadden de Marshalls er niet over getwijfeld. Als Vettel te ver dreigt uit te lopen pakken ze hen wel eens ergens extra Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Zojuist zei Lotuzzz: Als Vettel te ver dreigt uit te lopen pakken ze hen wel eens ergens extra Iedereen zaagt al jaren om consistentie in de f1. Ik heb de laatste twee jaar niks eenduidig in de beslissingen van de marshalls kunnen ontdekken. Die zijn net zo onderhevig aan politiek als elk ander internationaal bedrijf. Wat uiteindelijk ook onvermijdelijk is. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 5 minutes ago, Lotuzzz said: Als Vettel te ver dreigt uit te lopen pakken ze hen wel eens ergens extra Dat betwijfel ik sterk. Het is en blijft Ferrari, F1 is Ferrari, Ferrari is F1. Ergens wel te begrijpen, zie dat een gekke Italiaan er plots aan denkt om de stekker er uit te trekken. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 1 minuut geleden zei Bouncing Bullet: Iedereen zaagt al jaren om consistentie in de f1. Ik heb de laatste twee jaar niks eenduidig in de beslissingen van de marshalls kunnen ontdekken. Die zijn net zo onderhevig aan politiek als elk ander internationaal bedrijf. Wat uiteindelijk ook onvermijdelijk is. Vind ook dat dit veel beter moet. Er zijn toch veel standaard situaties zoals jumpstart, x aantal tracklimits overschrijden, unsafe release,... Zijn daar vaste straffen voor? Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Er is geen straf bepaald voor moedwillig aanrijden. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 12 minuten geleden zei ICM: Er is geen straf bepaald voor moedwillig aanrijden. Omdat dit op vele manieren kan, met een heel scala aan risico en gevolg. En dat vond ik zondag goed meevallen. Hoe vermijdbaar het ook was. Daarvoor is de term moedwillig er Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 4 minutes ago, Lotuzzz said: Omdat dit op vele manieren kan, met een heel scala aan risico en gevolg. En dat vond ik zondag goed meevallen. Hoe vermijdbaar het ook was. Daarvoor is de term moedwillig er Zelfs al was het maar band tegen band. Voor hetzelfde geld breekt of scheurt er iets in de ophanging van Vettel of Hamilton, om dan nadien aan 340 langs de finish te knallen. Ik vind dat, zelfs aan lage snelheid, al heel riskant. Als je ziet hoe snel zo dingen soms breken. Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Ik kijk te veel V8 supercars denk ik 1 Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 26 juni 2017 Geplaatst: 26 juni 2017 Terug een beetje testosteron in de F1 kan geen kwaad Quote
#166 276 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 iemand moedwillig aanrijden kan nooit. snap niet dat daar zo licht wordt overgegaan. 2 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Heerlijke race! Ben ik nu de enige die vindt dat wat agressie moet kunnen op de piste? Vond die move van Vettel geniaal! Wel jammer voor Kimi... again! Bottas heeft hier (te) veel chance gehad en was in mijn ogen ook de schuldenaar in het incident bij de start. Kimi liet een klein gat en hij dook er veel te snel in. En dat ene -veel te korte- beeld van de drie wereldkampioenen in een gevecht was ook de max Stel je voor dat Alonso zich hier echt had kunnen in moeien! De duels bij Force India volgen zich ook op. Benieuwd naar de sfeer binnen het team! Het enige wat ik minder vond aan deze GP... Hamilton zijne kop tijdens de rode vlag procedure. Heeft die nu echt een neuspiercing!? Doe keer normaal gast 1 Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 4 minuten geleden zei Maxime S: Ben ik nu de enige die vindt dat wat agressie moet kunnen op de piste? Nee, ik vind dat ook. De Verstappen rule bvb... maar gevaarlijke situaties moeten vermeden worden, en botsen is er daar één van imo. Bovendien is het ook niet eerlijk om iemand van de baan te rijden en dan met de punten te gaan lopen. Het zou nogal proper zijn Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.