Jerred 340 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 16 minuten geleden zei Maxime S: Heerlijke race! Ben ik nu de enige die vindt dat wat agressie moet kunnen op de piste? Vond die move van Vettel geniaal! Idem! Dat maakt het allemaal toch leuk wat sterke karakters die af en toe eens botsen. Tis ook niet dat hij echt schade wou veroorzaken eerder een pedagogische tik in de mentale oorlogsvoering. Niemand heeft schade geleden dus verder rijden en na de race nog even naar elkaar stappen en wat duwen en trekken 1 Quote
PJH 21.023 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Voor de mensen die nog eens een echte F1 wagen willen horen. Vandaag en morgen is er Corse Clienti op spa met V8/V10/V12 F1 wagens en het FXX programma. Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Voor de mensen die nog eens een echte F1 wagen willen horen. Vandaag en morgen is er Corse Clienti op spa met V8/V10/V12 F1 wagens en het FXX programma.Aanwezig [emoji3][emoji1303]Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 8 minuten geleden zei PJH: Voor de mensen die nog eens een echte F1 wagen willen horen. Vandaag en morgen is er Corse Clienti op spa met V8/V10/V12 F1 wagens en het FXX programma. Shiiiiit Quote
abtler 4.521 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 http://www.f1fans.nl/artikelen/927/bookmaker-legt-miljoen-dollar-op-tafel-voor-gevecht-hamilton-tegen-vettel/ Quote
erq 220 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 8 uur geleden zei #166: iemand moedwillig aanrijden kan nooit. snap niet dat daar zo licht wordt overgegaan. zo'n brake-check manoeuvre is ook potentieel gevaarlijk en staat nu ook niet echt in het etiquette handboek... Bovendien was dat duwtje van Vettel aan dermate lage snelheid dat het imho gecontroleerd was en dus best geïnterpreteerd wordt als een gemeende 'wat ist jong?' Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 14 minuten geleden zei erq: zo'n brake-check manoeuvre is ook potentieel gevaarlijk en staat nu ook niet echt in het etiquette handboek... Alleen jammer dat er geen brake check was Vettel rekende erop dat er gas gegeven zou worden. Hamilton liet zijn gas los... en als je er dicht achter zit komt dat over als een brake check. De FIA stelt dat er niet geremd werd. 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 46 minutes ago, erq said: zo'n brake-check manoeuvre is ook potentieel gevaarlijk en staat nu ook niet echt in het etiquette handboek... Dat is het net, Hamilton deed niets fout. Op de tv werd het al direct in zijn schoenen geschoven. Ik moet steeds minder hebben van die commentaar op PlaySports. Elke maand betalen voor zowat de slechtste commentatoren ooit. Hamilton remde niet, hij ging gewoon niet direct op het gas. Vettel ging wel snel op het gas en nam de curbs nog mee. Werd zo geprojecteerd en kon niets meer doen. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Zojuist zei Monterey Jack: Dat is het net, Hamilton deed niets fout. Op de tv werd het al direct in zijn schoenen geschoven. Ik moet steeds minder hebben van die commentaar op PlaySports. Elke maand betalen voor zowat de slechtste commentatoren ooit. Hamilton vertraagde niet, Vettel ging snel op het gas en nam de curbs nog mee. Werd zo geprojecteerd en kon niets meer doen. Maar als je volledig verwacht dat iemand volgas gaat geven, bijvoorbeeld doordat hij gezwind door de bocht gaat maar dan geen gas meer geeft... dan is het snelheidsverschil direct énorm. Als motorrijder moet je daar een gevoel bij hebben. Is echt immens. Maar ja, de beste rijders van de wereld zouden daarmee om moeten kunnen gaan.. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Just now, msxx said: Maar als je volledig verwacht dat iemand volgas gaat geven, bijvoorbeeld doordat hij gezwind door de bocht gaat maar dan geen gas meer geeft... dan is het snelheidsverschil direct énorm. Als motorrijder moet je daar een gevoel bij hebben. Is echt immens. Maar ja, de beste rijders van de wereld zouden daarmee om moeten kunnen gaan.. Ik weet het. Vettel had maar iets meer plek moeten laten. Of naast de curb gaan. Of ... Het is en blijft een stomme fout, met een idiote reactie. Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Ze moeten nu ook niet overdrijven hé. Vettel kreeg enkel maar zijn straf nadat Hamilton naar binnen moest voor z'n headrest. Anders hadden ze waarschijnlijk zelfs niets gegeven. 't Was een terechte straf maar amper aan 10km/h tegen HAM gereden dus niets aan de hand. Heel die FIA zever met oude ventjes die het eens gaan zeggen is nergens voor nodig. F1 is zo al saai genoeg geworden. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Wat een geëmmer eigenlijk. Schumacher reed constant in de flanken van zijn tegenstanders, tis gewoon in Duits. 2 Quote
Joske 922 Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Op da moment moet VET da nie doen. En eigenlijk moet hij da helemaal niet doen na zijn gebleit van vorig jaar over VER en zijn 'gevaarlijk' rijgedrag.Zwijgen en racen met t mes tussen de tanden. Da we wa meer actie zien.Proberen inhalen, kamikaze-acties, alles of niks. Ipv banden sparen, brandstof sparen,... Laat da 'groen' gedoe over aan de formule E en laat de F1 gewoon op de limiet rijden.Zie de 24h du Mans, daar rijden die lmp1's eindelijk ook terug op de limiet, en dan gaat het kapot. Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 Neergaan dit. https://www.facebook.com/Formula1/videos/842960952527555/ 4 Quote
Joske 922 Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 Ik heb gekeken ja.Deze race was wel de moeite. Zo moesten er meer zijn. :-) Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 juli 2017 Geplaatst: 2 juli 2017 Quote De FIA gaat het incident tussen Sebastian Vettel en Lewis Hamilton tijdens de GP van Azerbeidzjan opnieuw onderzoeken. Vettel ramde zijn rivaal en kreeg daar 10 seconden straftijd voor. Lewis Hamilton en Sebastian Vettel zijn in het WK Formule 1 in een verwoede strijd om de wereldtitel verwikkeld. In de GP van Azerbeidzjan bereikte hun rivaliteit een voorlopig hoogtepunt. Vettel botste achteraan in op Hamilton en clashte even later ook nog eens met zijn wielen tegen de Mercedes van zijn concurrent. Vettel kreeg daar volgens waarnemers een lichte straf voor: een stop-go penalty van 10 seconden. Vettel verdedigde zich achteraf door te stellen dat Hamilton expres op zijn rem ging staan toen Vettel met zijn Ferrari vlak achter hem hing. Volgens Hamilton hield hij de hele tijd "een constante snelheid" aan. De FIA gaat nu onderzoeken of strengere straffen niet op zijn plaats zijn. http://sporza.be/cm/sporza/auto_motor/F1/1.3011869 Benieuwd wat daar nog gaat van komen. Wordt dringend tijd voor een onafhankelijk orgaan dat straffen gaat uitspreken, met een duidelijke straf die ook nauwlettend gevolgd wordt. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 2 juli 2017 Geplaatst: 2 juli 2017 Op 27-6-2017 om 10:12 zei Maxime S: Het enige wat ik minder vond aan deze GP... Hamilton zijne kop tijdens de rode vlag procedure. Heeft die nu echt een neuspiercing!? Doe keer normaal gast Hij countert dat door af en toe een pastelkleurige Kasjmir trui over zijn schouders te dragen. 1 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 3 juli 2017 Geplaatst: 3 juli 2017 Who cares wat die gast draagt of doet off track, het enige wat van belang is zijn de prestaties on track. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 3 juli 2017 Geplaatst: 3 juli 2017 gohja... ik hou niet van zo'n egotripper. 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 juli 2017 Geplaatst: 4 juli 2017 12 uur geleden zei TCT: Ik wel. GAY Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 4 juli 2017 Geplaatst: 4 juli 2017 On 7/2/2017 at 0:35 PM, Monterey Jack said: Benieuwd wat daar nog gaat van komen. Wordt dringend tijd voor een onafhankelijk orgaan dat straffen gaat uitspreken, met een duidelijke straf die ook nauwlettend gevolgd wordt. http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/355317/vettel-in-heetst-van-de-strijd-overdreven-gereageerd/ Quote Vettel: "In heetst van de strijd overdreven gereageerd" 3 juli 2017 – Sebastian Vettel heeft publiekelijk zijn excuses aangeboden voor zijn actie in de Grand Prix van Azerbeidzjan. De viervoudig wereldkampioen dacht ten onrechte een braketest te hebben gekregen van Lewis Hamilton, waarop hij boos naast de Brit ging rijden en tegen de zijkant van de Mercedes botste. "Ik wil graag uitleg geven over de gebeurtenissen in Baku", begint Vettel de verklaring op zijn persoonlijke website. "In de ronde voor de herstart werd ik verrast door Lewis en reed ik tegen de achterkant van zijn wagen aan. Achteraf denk ik niet dat hij kwade bedoelingen had. In het heetst van de strijd heb ik overdreven gereageerd en daarvoor wil ik excuses maken aan Lewis en ook aan iedereen die de race heeft gezien. Ik realiseer me dat ik niet het goede voorbeeld heb gegeven." "Ik had geen enkele intentie om Lewis in gevaar te brengen, maar begrijp wel dat ik een gevaarlijke situatie heb veroorzaakt", vervolgt Vettel. "Daarvoor wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan de FIA. Ik accepteer en respecteer de beslissingen die vandaag zijn genomen bij de hoorzitting in Parijs, evenals de straf van de wedstrijdleiding in Baku. Ik hou van deze sport en ben vastberaden om een voorbeeld te zijn voor toekomstige generaties." Tijdens de FIA-hoorzitting in Parijs bood Vettel zijn excuses aan, wat voor de internationale autosportfederatie voldoende was om hem geen verdere straf op te leggen. Wel moet de Ferrari-coureur zich de komende twaalf maanden in zijn vrije tijd inzetten voor nader te bepalen educatieve activiteiten in opstapklassen als de Formule 2, Formule 3 en Formule 4. De wedstrijdleiding bij de race in Baku had Vettel al een stop-and-go penalty van tien seconden opgelegd, alsmede drie strafpunten op zijn licentie. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 juli 2017 Geplaatst: 4 juli 2017 Net een kleuterklas Baby Vettel: "Sorry, ik zal het nooit meer doen" Meester FIA: "Oke Sebastian, het is goed voor 1 keer." We weten allemaal wat er van waar is en wat er binnen enkele weken weer kan gebeuren 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.