Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
gohja... ik hou niet van zo'n egotripper.

Zulke jongens hebben altijd al in de F1 gezeten. Vroeger gebeurde het ook, alleen zag of hoorde je het niet. En die jongens zijn dan wel geliefd.

Geplaatst:
Ik snap niet dat men een drivethrough geeft aan kvyat. Hij doet dat niet met opzet, riskeert zelf schade en dat wil niemand, ...
Ik zie zo iets als racing incident.

Komaan man was een manouvre zo blind als een mol. Verremd zich compleet.
Is ni de eerste keer

Wat doet die nog in F1 eigenlijk?
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vettel weer maar eens aan het zagen op de persconferentie en in de race. Race toch eens gewoon :fp: 

Geplaatst:

Bottas heeft een jumpstart gemaakt, hij heeft dus gelijk. En Ricciardo was dezelfde mening toegedaan.

Alleen volgens de letter van de 'wet' kan hij niet gestraft worden voor de jumpstart. (koppeling loslaten > wielen draaien, daar zit wat tijd tussen en dat is wat hem gered heeft)

Geplaatst:
4 minutes ago, msxx said:

Bottas heeft een jumpstart gemaakt, hij heeft dus gelijk. En Ricciardo was dezelfde mening toegedaan.

Alleen volgens de letter van de 'wet' kan hij niet gestraft worden voor de jumpstart. (koppeling loslaten > wielen draaien, daar zit wat tijd tussen en dat is wat hem gered heeft)

Is hij vertrokken toen de lichten nog brandden?

Nee, Case closed.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 minuten geleden zei ICM:

Is hij vertrokken toen de lichten nog brandden?

Nee, Case closed.

Gegokt en gewonnen!

Idd, case closed.

Geplaatst:

Wat een debiel die Kyvat... again! :angry:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, msxx said:

Gegokt en gewonnen!

Idd, case closed.

Gegokt en gewonnen inderdaad. Ik snap ook dat hij er in de race over communiceert naar zijn team, maar om dat na de race ook nog steeds naar boven te halen nadat de wedstrijdleiding er had over geoordeeld, dat is gewoon jammer. Zo stelt hij constant de beslissingen van de jury in vraag, 2e wedstrijd op rij. 

Geplaatst:
40 minuten geleden zei Monterey Jack:

Gegokt en gewonnen inderdaad. Ik snap ook dat hij er in de race over communiceert naar zijn team, maar om dat na de race ook nog steeds naar boven te halen nadat de wedstrijdleiding er had over geoordeeld, dat is gewoon jammer. Zo stelt hij constant de beslissingen van de jury in vraag, 2e wedstrijd op rij. 

Hamilton kon anders ook een potje zagen hoor terwijl VET al een straf gekregen had ;) 

Geplaatst:
2 hours ago, dragonfly said:

Hamilton kon anders ook een potje zagen hoor terwijl VET al een straf gekregen had ;) 

Ja natuurlijk, al vind ik het incident van vorige race wel van een andere categorie. Maar het hoort niet  eigenlijk.

Geplaatst:

VAN ook volgend jaar in de wagen.

Geplaatst:

Bron?

Geplaatst:

Ook 2 strafpunten bij op zijn licentie voor het negeren van de blauwe vlag. Vind het wel jammer, stomme fout van hem. 

Geplaatst:
23 minuten geleden zei TCT:

Bron?

Geen idee. Is gezegd tijdens q1 op sky sport, zou naar boven gekomen zijn in een interview op vrijdag met iemand van McLaren.

Geplaatst:
5 minuten geleden zei Monterey Jack:

Ook 2 strafpunten bij op zijn licentie voor het negeren van de blauwe vlag. Vind het wel jammer, stomme fout van hem. 

Ridicule straf ook.

Perez heeft straffere stoten uitgehaald.

Kvyatt speelt bowling en krijgt dezelfde straf.

Vettel zijn akkefietje in Baku wordt maar lichtjes meer bestraft dan dit...

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Frekkel:

Geen idee. Is gezegd tijdens q1 op sky sport, zou naar boven gekomen zijn in een interview op vrijdag met iemand van McLaren.

Dat icm Mercedes motor, zou top zijn.

Geplaatst:
6 minutes ago, TCT said:

Ridicule straf ook.

Perez heeft straffere stoten uitgehaald.

Kvyatt speelt bowling en krijgt dezelfde straf.

Vettel zijn akkefietje in Baku wordt maar lichtjes meer bestraft dan dit...

Vettel kreeg 3 strafpunten, Kvyat ook 2. Dan is dit inderdaad overdreven, die drive trough was al genoeg. 

Perez had minstens dezelfde straf moeten krijgen. Maar Bottas reageerde niet, Kimi begon over de boordradio te klagen. Doet veel denk ik. 

Geplaatst:
27 minuten geleden zei Monterey Jack:

net in de krant gelezen dat vandoorne, in samenspraak met het team, opzettelijk de blauwe vlaggen heeft genegeerd, om zo misschien een aanval te kunnen plaatsen op palmer.

vind geen enkele bevestiging van dit verhaal op het internet. wel het volgende : "... we moesten iets proberen ..."

http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/vandoorne-teleurgesteld-met-twaalfde-plaats-punten-waren-mogelijk/

Geplaatst:

Ik vraag mij echt af wat Alonso gaat doen. Overal aan het dreigen dat hij weg gaat. Ook geruchten dat Verstappen naar Ferrari zou gaan. Alonso zou dus naar RedBull kunnen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Als Alonso zou vertrekken is Stoffel zo goed als zeker van zijn zitje, toch wat continuïteit nodig in de ontwikkeling.

Geplaatst:

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ :( 

Geplaatst:

Ook al is er veel geld mee gemoeid, ongelooflijk dat er nog teams zijn die zo'n Kvyat willen.

Geplaatst:
35 minuten geleden zei Monterey Jack:

Ik vraag mij echt af wat Alonso gaat doen. Overal aan het dreigen dat hij weg gaat. Ook geruchten dat Verstappen naar Ferrari zou gaan. Alonso zou dus naar RedBull kunnen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Als Alonso zou vertrekken is Stoffel zo goed als zeker van zijn zitje, toch wat continuïteit nodig in de ontwikkeling.

Verstappen naar Ferrari? Loopt Raikkonen zijn contract al af dan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid