msxx 7.833 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 3 minuten geleden zei Jules_W: Verstappen naar Ferrari? Loopt Raikkonen zijn contract al af dan? Onder welke steen kom jij vandaan? Kimi heeft al jaren deals van 1 jaar. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Klopt, er was wel sprake om te tekenen voor 2018 sinds de GP in Monaco, maar Ferrari gaat dat niet doen vrees ik. Al hebben ze wel de ideale waterdrager voor Vettel, jammer genoeg. Quote
Joske 922 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Ik geloof nooit dat Verstappen naar Ferrari gaat als knechtje van vettel.zou wel vonken geven... Quote
#166 276 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 50 minuten geleden zei Mich: Man man man!!!! .... ik heb echt veel respect voor het niveau van pilotage in F1 want het zijn toch wel manne van een ander planeet hoor. Maar er zijn er een paar waar ik me vragen bij stel of F1 wel de juiste plaats is voor hen. Dat is deze kwibus... na 4-5 seizoenen toch genoeg van gezien nee? blijft inderdaad dezelfde fouten maken. het moet zijn dat ze bij red bull vinden, dat er tussen hun jonge rijders geen capabele vervanger zit. zelfs niet pierre gasly. ze waren een aantal jaren geleden nochtans bijzonder snel, om piloten de deur te wijzen als ze niet snel genoeg progressie toonden (buemi, vergne, speed, liuzzi). 1 Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Als ze Kvyat nog een contract geven dan is het omdat Sainz weggaat bij TR. Kan toch niet anders... Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 4 minuten geleden zei msxx: Als ze Kvyat nog een contract geven dan is het omdat Sainz weggaat bij TR. Kan toch niet anders... Denk ik ook, alleszins geen reclame voor hun junior program Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Het gerucht van de Verstappen kwam uit de Spaanse pers. Sainz die op de persconferentie zegt dat hij weg gaat bij Toro Rosso en dan nu Kvyat. Verstappen naast Vettel gaat vonken geven, de kans leek mij ook klein, maar er zijn toch al wat dingen die in die richting wijzen. Anderzijds is Jos Verstappen sinds kort wel talent scout voor RedBull. Kan ook zijn om Max te binden. Ricciardo dan naar Ferrari? Allemaal mogelijk volgens mij. Sainz naar Ferrari kan dan eventueel ook, maar die heeft net een nieuw contract met Redbull, voor 4 jaar dacht ik zelfs. Lijkt me onwaarschijnlijk. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 1/7e van de punten scoren. Diverse domme fouten (maar Sainz is dit jaar ook zeker niet perfect). Gasly zou beter een kans krijgen. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 1 minuut geleden zei Monterey Jack: Het gerucht van de Verstappen kwam uit de Spaanse pers. Sainz die op de persconferentie zegt dat hij weg gaat bij Toro Rosso en dan nu Kvyat. Verstappen naast Vettel gaat vonken geven, de kans leek mij ook klein, maar er zijn toch al wat dingen die in die richting wijzen. Anderzijds is Jos Verstappen sinds kort wel talent scout voor RedBull. Kan ook zijn om Max te binden. Ricciardo dan naar Ferrari? Allemaal mogelijk volgens mij. Ricciardo naar Ferrari zou logisch zijn. Hij moet niet te lang meer naast Max rijden. Toch niet als hij slim is. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Ricciardo naar Ferrari zou logisch zijn. Hij moet niet te lang meer naast Max rijden. Toch niet als hij slim is.Ik denk het ook. Ben benieuwd wat dat bij Mercedes gaat geven. Bottas begint te winnen, zal dus volgend jaar ook wel blijven. Bottas is volgens mij wel veel rustiger dan Rosberg, gaat verbazend goed eigenlijk. Maar gaat Hamilton het verdragen als hij weer afgetroefd zou worden? Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 2 minuten geleden zei Monterey Jack: Ik denk het ook. Ben benieuwd wat dat bij Mercedes gaat geven. Bottas begint te winnen, zal dus volgend jaar ook wel blijven. Bottas is volgens mij wel veel rustiger dan Rosberg, gaat verbazend goed eigenlijk. Maar gaat Hamilton het verdragen als hij weer afgetroefd zou worden? Volgens Toto was het Nico die de onruststoker was... Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Volgens Toto was het Nico die de onruststoker was... Dat is nieuw voor mij. Wist ik niet. Maar ja, beschermen van hun nr 1 nu en modder gooien naar de wereldkampioen? Of effectief zo. Denk dat we dat nooit gaan weten. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Vandaag 4 vrachtwagens van Torro Rosso tegengekomen op de Ring Bxl... Onderweg naar Silverstone neem ik aan vanaf de RB-Ring Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 18 minuten geleden zei Monterey Jack: Dat is nieuw voor mij. Wist ik niet. Maar ja, beschermen van hun nr 1 nu en modder gooien naar de wereldkampioen? Of effectief zo. Denk dat we dat nooit gaan weten. http://www.skysports.com/f1/news/12433/10921015/nico-rosberg-laughs-off-claim-he-was-the-vicious-one-in-lewis-hamilton-aggravation 1 Quote
Lotuzzz 17.069 Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Op 7/9/2017 om 14:41 zei PJH: Ik snap niet dat men een drivethrough geeft aan kvyat. Hij doet dat niet met opzet, riskeert zelf schade en dat wil niemand, ... Ik zie zo iets als racing incident. Die discussie is er nog al eens geweest: Dus als je iemand ramt is het moedwillig, behalve als je je banden blokkeert want dan ben je een duts die passagier is in zijn eigen wagen?! Snappekiknie. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 Indien Ricciardo naar Ferrari zou gaan, betekent dat dan het einde van RAI in de F1? Er is echt maar 1 ding dat ik hoop bij gans deze stoelendans en dat is dat ALO terug in een winnende auto terecht komt !!!! 4 Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 1 minuut geleden zei Maxime S: Indien Ricciardo naar Ferrari zou gaan, betekent dat dan het einde van RAI in de F1? Er is echt maar 1 ding dat ik hoop bij gans deze stoelendans en dat is dat ALO terug in een winnende auto terecht komt !!!! ALO heeft teveel bruggen verbrand. Mercedes durft het niet, Ferrari is nog steeds ziek van hem en Red Bull ziet er geen verbetering in. Renault en McLaren vinden hem nog aardig. (vanuit McLaren geredeneerd al zeer bijzonder, want ook daar had hij het nodige in vuur en vlam achtergelaten) Kimi is al lang klaar met F1, alleen snapt hij dat zelf nog niet. (ik was fan) Quote
dragonfly 14.976 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 14 minuten geleden zei msxx: Kimi is al lang klaar met F1, alleen snapt hij dat zelf nog niet. (ik was fan) Ik ook maar die zijn vuur brandt al een tijdje niet meer Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 1 hour ago, dragonfly said: Ik ook maar die zijn vuur brandt al een tijdje niet meer Af en toe zijn er opflakkeringen, zoals bijvoorbeeld Monaco, maar dan steekt Ferrari wel een stokje in de wielen, of gaat de pitstop wat trager. Erg jammer, blijft ook een van mijn favorieten. Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 19 minuten geleden zei Monterey Jack: Af en toe zijn er opflakkeringen, zoals bijvoorbeeld Monaco, maar dan steekt Ferrari wel een stokje in de wielen, of gaat de pitstop wat trager. Erg jammer, blijft ook een van mijn favorieten. Welke opflakkering? Dat was snelheid, maar geen 'racecraft'. Waar is de Kimi die mensen buitenom inhaalt, fantastische starts had, etc.? Hij lijkt ook simpelweg eerder te remmen dan zijn collega's. Hij kan echt wel sturen, maar is te berekenend geworden? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 16 minutes ago, msxx said: Welke opflakkering? Dat was snelheid, maar geen 'racecraft'. Waar is de Kimi die mensen buitenom inhaalt, fantastische starts had, etc.? Hij lijkt ook simpelweg eerder te remmen dan zijn collega's. Hij kan echt wel sturen, maar is te berekenend geworden? Op Monaco is de grens tussen snelheid en racecraft redelijk dun lijkt mij. Als je daar als snelste uit de kwalificaties komt, heb je het meeste risico genomen. Maar verder is er inderdaad niets meer aan, de Iceman van vroeger is weg, juist zijn boordradio commentaren komen nog in de buurt. Sinds hij terug bij Ferrari zit werd hij duidelijk in de rol van 2e rijder geduwd, ik denk dat hij het daarom laat hangen. Snel genoeg als 2e man, maar aan de top kan hij niet meer mee. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 11 juli 2017 Auteur Geplaatst: 11 juli 2017 Een betere 2de man is er alleszins niet op de markt. Als die zo zijn pensioenspotje nog wat kan aandikken... Quote
msxx 7.833 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 Zojuist zei TCT: Een betere 2de man is er alleszins niet op de markt. Als die zo zijn pensioenspotje nog wat kan aandikken... Button. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 Force India wordt vanaf volgend jaar Force One http://www.skysports.com/f1/news/12477/10930044/force-india-to-rebrand-as-force-one-in-2018 1 Quote
Momenol 367 Geplaatst: 11 juli 2017 Geplaatst: 11 juli 2017 Aanwezig morgen! https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/7/formula-1-announces-f1-live-in-the-heart-of-london.html Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.