Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
hoe bevalt het geluid? [emoji3]

Eerlijk, valt beter mee dan verwacht. Moet wel toegeven dat het de eerste keer is. Formule2 is ook zot, met die V8. F1 is anders, maar voor mij ook wel indrukwekkend.

Eigenlijk eerste race tout court, wel wat Trackdays maar nooit echt competitie.

Geplaatst:

De sound van de F1 is best wel leuk.

Minder leuk was dat er 5 man nodig was om me van de parking te krijgen.

Geplaatst:
47 minuten geleden zei Salokin:

Stond er een F430 misschien :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden zei Lotuzzz:

Stond er een F430 misschien :P

Mocht die staan waar ik stond, kon hij er overnachten.  Ik zou er wel bij gewaakt hebben en de sleutels gevraagd hebben zodat ik de hele nacht kon revven.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Salokin:

Dat is ongeveer mijn plaats voor zondag. Maar ik kom wel met ne quattro.

Geplaatst: (aangepast)

Busstop vind ik een lullige situatie.

aangepast door Gastje
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 hours ago, Salokin said:

Was dat na de middag? 

Zo ja, dan zat ik een meter of 10 boven u/ achter u :lol:  Die sound van de Honda daar :shock: Echt geweldig :o 

IMG-20170825-WA0014.jpeg.6a4f7a6df11966b30cbc248fcbdd65ea.jpeg

Na een half uurtje wel naar Pouhon gestapt, daar nog even gekeken tot het begon te regenen. Daar dan nog F2 gekeken en dan richting Combes gegaan. In bocht 9 nog naar de quali van de GP3 gekeken. Stonden daar geparkeerd, op de groene parking, gewoon kunnen wegrijden rond half 7. Top dagje :up:

Geplaatst:
16 minuten geleden zei Monterey Jack:

Was dat na de middag? 

Zo ja, dan zat ik een meter of 10 boven u/ achter u :lol:  Die sound van de Honda daar :shock: Echt geweldig :o 

IMG-20170825-WA0014.jpeg.6a4f7a6df11966b30cbc248fcbdd65ea.jpeg

Na een half uurtje wel naar Pouhon gestapt, daar nog even gekeken tot het begon te regenen. Daar dan nog F2 gekeken en dan richting Combes gegaan. In bocht 9 nog naar de quali van de GP3 gekeken. Stonden daar geparkeerd, op de groene parking, gewoon kunnen wegrijden rond half 7. Top dagje :up:

Ik moet inderdaad daar wat meer naar rechts gezeten hebben.  Vandaag met kindjes mee, in de voormiddag mochten ze mee op de tribune, 's namiddags ons aan de chicane geparkeerd.  Morgen mijn parking wat beter kiezen, niemand die in dezelfde rij stond geraakte er zonder hulp weg.

Morgen met madame aan tribune 3 thv raidillon installeren en auto strategischer parkeren.

En inderdaad die Honda's mogen dan snelheid missen, sound is.  :inlove:

Geplaatst:
Zojuist zei Salokin:

En inderdaad die Honda's mogen dan snelheid missen, sound is.  :inlove:

Ik moet altijd onwillekeurig aan spitfires denken. Zo ruw. 

Geplaatst:
9 uur geleden zei Salokin:

Ligt dat aan 't gezichtspunt of is de busstop opnieuw aangepast? Laatste deel recht stuk (remzone) lijkt versmald en de eerste (rechtse) bocht van de chicane lijkt een stuk naar links verschoven, met meer afstand tussen rechtse en linkse knik?

Geplaatst:
4 uur geleden zei gTa:

Ligt dat aan 't gezichtspunt of is de busstop opnieuw aangepast? Laatste deel recht stuk (remzone) lijkt versmald en de eerste (rechtse) bocht van de chicane lijkt een stuk naar links verschoven, met meer afstand tussen rechtse en linkse knik?

Ik zal straks vragen of ik het even voor je mag nameten.  ;)

Geplaatst:
11 minuten geleden zei Salokin:

Ik zal straks vragen of ik het even voor je mag nameten.  ;)

Graag in mm, tot één cijfer na de komma correct. Indien mogelijk ook graag de radii van de twee chicane-bochten alsook stijgingsgradiënten. :inlove: 

Nee, serieus? Lijkt "sterk" veranderd maar kan aan gezichtspunt liggen natuurlijk. Vind er alvast niks online over, dus zal m'n verbeelding zijn...

Geplaatst:

Gezichtsbedrog denk ik. Ik zal het zondag van nabij eens inspecteren.

Geplaatst:

Kimi opnieuw snelste in FP3.

Hoop dat hij eindelijk nog eens een overwinning pakt, King Of Spa is back?

Geplaatst:

We zijn er klaar voor, straks de pole en morgen de race.

IMG_6549.JPG

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
15 minutes ago, Glenn-N said:

Kimi opnieuw snelste in FP3.

Hoop dat hij eindelijk nog eens een overwinning pakt, King Of Spa is back?

Tot dat die nummer 5 achter hem hangt.

'Kimi, Sebastian is faster than you' 

Kimi 3 seconden later ergens op de baan:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Eindelijk eens een deftige co-presentator (Frederic Vervisch) op één die weet waar hij over spreekt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Serieus? Gasten slapen precies nog. Al 2x gemist... "nee, hij verbetert zich niet"

"Oh, toch wel, vreemd."

Geplaatst:

Goede q1 van Stoffel, sneller dan Alonso. Als dat zonder tow van Alonso was dan is dat toch sterk. Want Alonso kreeg wel tow op Kemmel

Geplaatst:
20 minuten geleden zei Monterey Jack:

Goede q1 van Stoffel, sneller dan Alonso. Als dat zonder tow van Alonso was dan is dat toch sterk. Want Alonso kreeg wel tow op Kemmel

Ik denk dat het een wederzijdse tow was. Vandoorne in z'n outlap, Alonso in z'n inlap.

Geplaatst:
Ik denk dat het een wederzijdse tow was. Vandoorne in z'n outlap, Alonso in z'n inlap.
Dan moet Vandoorne toch al goed volgen in zijn outlap, of Alonso vol in de remmen voor source?

Ale, McLaren Twitter spreekt van teamwork, dus zal wel zo zijn.

Hopelijk geen nieuw blok voor Alonso, anders al hun werk nu voor niets.
Geplaatst:
14 minuten geleden zei Monterey Jack:

Dan moet Vandoorne toch al goed volgen in zijn outlap, of Alonso vol in de remmen voor source?

Na je snel rondje mag je remmen hè :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid