Gast exTB Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 5 minutes ago, Monterey Jack said: Hamilton heeft dit seizoen toch echt geen geluk Denk dat hij juist enorm veel chance gehad heeft... Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 juli 2016 Auteur Geplaatst: 3 juli 2016 Half in het slaap aan het vallen en dan kletst Vettel van de baan. Ineens terug wakker! Quote
Gast exTB Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Benieuwd of Verstappen voor Ricciardo kan blijven. Quote
Gast exTB Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 (aangepast) Zie Ferrari Raikkonen nog wel midseason veranderen. Vettel/Alonso zou heerlijk zijn. Of heel misschien een waterkansje voor Stoffel. 3 juli 2016 aangepast door exTB Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 39 minuten geleden zei Tom Bentley: Benieuwd of Verstappen voor Ricciardo kan blijven. He managed Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Rosberg rijdt gewoon tegen Hamilton, Toto Wolf zijn reactie ook Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 juli 2016 Auteur Geplaatst: 3 juli 2016 Rosberg heeft met zijn ram alles naar de kloten gedaan, goed voor de punten!!! Quote
Gast exTB Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 1-4 ipv 1-2, zien of Mercedes daar wel zo tevreden mee is. Quote
Monterey Jack 6.502 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Pascal Wehrlein haalt een punt, petje af Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Dikke GP! Nu is Rosberg de 'ram', maar in Canada in T1 heette dat nog 'track position'... tja Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 juli 2016 Auteur Geplaatst: 3 juli 2016 5 minuten geleden zei Lotuzzz: Dikke GP! Nu is Rosberg de 'ram', maar in Canada in T1 heette dat nog 'track position'... tja Duidelijk niet track position hier. Quote
Lotuzzz 17.073 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 48 minuten geleden zei Tom Bentley: Zie Ferrari Raikkonen nog wel midseason veranderen. Vettel/Alonso zou heerlijk zijn. Of heel misschien een waterkansje voor Stoffel. Na dit resultaat wordt dat moeilijk te verantwoorden he. Staat gelijk met Vettel in 't wk. Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 3 juli 2016 Auteur Geplaatst: 3 juli 2016 Dat boegeroep... Eerste keer bij Lewis, onterecht ook! Quote
msxx 7.834 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 10 minuten geleden zei Riskitalltowin: Rosberg "domme kloot". Ook nog under investigation dus mogelijk nog wat slechter dan 4e... Quote
walter 4.428 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Nog maar eens in slaap gevallen tijdens de F1, saaie boel...deze keer iets gemist precies Quote
ICM 24.898 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Zalig. wtf is dat nu op ladeux top gear gedubbed in het Frans??? Quote
gTa 28.051 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Zalige GP! Net voor de GP zelf nog de qualificaties binnengehaald en bekeken: zelfs die waren superspannend (Q1, Q2 én Q3) on so many levels. Race was in 't middelste deel wat minder, maar begin en zeker einde waren top. Raar want vroeger vond ik dat circuit doodsaai, maar op RTL heeft (dacht ik) Christian Danner uitleg gegeven (als toppiloot) over de moeilijkheden en valkuilen van dat circuit: 't is één van de moeilijkste tracks van 't seizoen, waar het risico het hoogst is (van tijdsverlies na foutjes bij 't pushen). Veel van opgestoken, tof! En plots respect gekregen voor dat circuit. Ik heb dus op RTL gekeken in plaats van naar die ab-so-luut übervreselijke peet op La Une / La Deux te moeten luisteren (ik word echt pissed van z'n verstandelijke onkunde, z'n inrace blindheid, de lakse bagageloosheid en vooral de theatrale nietszeggende commentaar van die gast, godverdomme wat een kwal). Niet dat het daar plots op 't niveau is van bt.sports of SkySports, maar 't is toch aangenamer om naar te luisteren. Wehrlein super, tof om te zien. Vettel z'n reactie bij 't interview na z'n crash (in 't Duits aan RTL) vond ik eerder pover: ik had het gevoel dat 'ie de hand niet in eigen boezem wou steken, terwijl 'ie (denk ik) als piloot wel het laatste woord heeft bij hoe lang 'ie buiten blijft met z'n rubber, en als 'ie al 4 keer verder gereden heeft met een set banden dan de constructeur adviseert én ze zien er compleet versleten uit ... heb ik 't gevoel dat 'ie gewoon een mea culpa had moeten slagen; gegokt en verloren, zeg maar. Jammer wel, had 'm graag (zeer) hoog zien eindigen. Incident tussen de 2 Benzen lijkt me ook weer eentje dat duidelijk aan beiden te wijten was: Hamilton zit dan wel aan de buitenzijde, maar 'ie stuurt wél in op een moment waarop Rosberg nog niét instuurde, dus eigenlijk vind ik Hamilton degene die de aanrijding effectief deed (ook al had Rosberg ofwel zichzelf wat verremd ofwel was het een afschermmanoeuver om, onder het mom van zich verremd te hebben, Hamilton buiten de piste te duwen). Had Hamilton daar zelf ook schade gereden, dan had ik 't als een "zelf gezocht, je had maar moeten wachten met insturen" gezien. Ik heb nog geen reacties gezien van de heren na de race, benieuwd wat ze er zelf over te zeggen hebben. En wat vinden de Benzenbonzen ervan? 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.