whispy 158 Geplaatst: 18 november 2011 Delen Geplaatst: 18 november 2011 Volgende dag tijdens de testweek: Jean-Eric Vergne (Fra/Red Bull-Renault) 1:38.917 Sam Bird (GBr/Mercedes GP) 1:40.897 Jules Bianchi (Fra/Ferrari) 1:41.347 Olivier Turvey (GBr/McLaren-Mercedes) 1:41.513 Max Chilton (GBr/Force India-Mercedes) 1:41.575 Esteban Gutierrez (Mex/Sauber-Ferrari) 1:42.049 Mirko Bortolotti (Ita/Williams-Cosworth) 1:43.277 Kevin Ceccon (Ita/Toro Rosso-Ferrari) 1:43.686 Alexander Rossi (VSt/Lotus-Renault) 1:44.283 Jan Charouz (Tsj/Renault) 1:44.470 Stefano Coletti (Mon/Toro Rosso-Ferrari) 1:44.545 Nathanael Berthon (Fra/HRT-Cosworth) 1:45.839 Robert Wickens (Can/Virgin-Cosworth) 1:45.934 Charles Pic (Fra/Virgin-Cosworth) 1:46.348 Die Charles Pic is trouwens diegene die op 't zitje van D'Ambrosio aast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.956 Geplaatst: 21 november 2011 Delen Geplaatst: 21 november 2011 http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/271815/hrt-contracteert-de-la-rosa-voor-2012/ Er loopt zoveel jong talent rond en dan dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 21 november 2011 Delen Geplaatst: 21 november 2011 Oe kommet? Gaat het wel af geraken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 21 november 2011 Delen Geplaatst: 21 november 2011 Raikonen terug in F1?Dat zou goed nieuws zijn. Een pottenbreker in het WRC zal hij immers nooit worden. Hoe zit het dan met zijn overgewicht? Dat was toch vroeger bij Nigel Mansell geen probleem! Nu, kan me wel inbeelden dat de zitruimte serieus veranderd is in vergelijking met vroeger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.956 Geplaatst: 23 november 2011 Delen Geplaatst: 23 november 2011 Dat was toch vroeger bij Nigel Mansell geen probleem! Nu, kan me wel inbeelden dat de zitruimte serieus veranderd is in vergelijking met vroeger. De McLaren van 1995 was nu ook niet bepaald de breedste van het veld, maar Mansell was toen ook al een beetje bijgekomen. Bij McLaren hebben ze dan al de moeite gedaan om de cockpit te verbreden en na 2 races stop Mansell er mee. Hij had beter de eer aan zichzelf gelaten en na Adelaide 1994 er mee opgehouden (met een overwinning). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.956 Geplaatst: 23 november 2011 Delen Geplaatst: 23 november 2011 Advies aan Massa: stop er mee vooraleer je nog slechter wordt. http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/271891/massa-tegen-barrichello-het-is-tijd-om-te-stoppen/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 25 november 2011 Delen Geplaatst: 25 november 2011 d'ambrosio zou mss aan de slag kunnen bij lotus? zou ik zeer leuk vinden, maar lijkt me niet echt realistisch... http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GJT3IQ201 Redelijk goede analyse van de situatie van D'Ambrosio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.873 Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2011 http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GJT3IQ201Redelijk goede analyse van de situatie van D'Ambrosio. Mooi mooi mooi!!Ik hoop voor hem dat die nog kan klimmen, al denk ik persoonlijk dat het over and out is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DenDuvel 4.583 Geplaatst: 25 november 2011 Delen Geplaatst: 25 november 2011 Mooi mooi mooi!!Ik hoop voor hem dat die nog kan klimmen, al denk ik persoonlijk dat het over and out is... Ga je daar dan voor supporteren, ipv voor die gepiercete aap? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.873 Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2011 Ga je daar dan voor supporteren, ipv voor die gepiercete aap?No way...Hamilton Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.529 Geplaatst: 29 november 2011 Delen Geplaatst: 29 november 2011 http://www.autosport.com/news/report.php/id/96573 :party::party:Raikkonen iin 2012 bij Lotus Renault :party: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.873 Geplaatst: 29 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2011 Die zal daar geen potten breken, velen zullen teleurgesteld zijn, dat kan ik nu al zegen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.529 Geplaatst: 29 november 2011 Delen Geplaatst: 29 november 2011 Die zal Hamilton toch zeker een paar keer ferm op z'n doos geven Zo denk ik er ook over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.183 Geplaatst: 29 november 2011 Delen Geplaatst: 29 november 2011 http://www.autosport.com/news/report.php/id/96573:party::party:Raikkonen iin 2012 bij Lotus Renault :party: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 29 november 2011 Delen Geplaatst: 29 november 2011 Zo denk ik er ook over. Dan mag je toch eerst hopen dat ze bij Renault volgend jaar een deftige wagen hebben. Kimi staat nu niet direct gekend dat ie mee 'n snelle wagen kan ontwikkelen. Naast hem verwacht ik eigenlijk eerder 'n Grosjean (net als D'Ambrosio een poulain van Boullier) dan een Petrov, gezien die laatste zich (naar 't schijnt) niet echt ideaal gedragen heeft het voorbije seizoen. Al heeft ie wel de nodige roebels bij... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.529 Geplaatst: 29 november 2011 Delen Geplaatst: 29 november 2011 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Blijkbaar zijn er wel een paar nieuwe regels voor volgend seizoen: "drivers not allowed to move back on racing line after defending off it, 3 day test in-season, drivers can use all tyres in FP1" (tweet van Jonathan Legard) Vooral die 1e is echt een vreemde regel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.214 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Blijkbaar zijn er wel een paar nieuwe regels voor volgend seizoen: "drivers not allowed to move back on racing line after defending off it, Vooral die 1e is echt een vreemde regel. Idd. Zou dus duidelijker zijn als: "drivers are allowed to move out of the way" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Riskitalltowin 2.956 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Klinkt zo een beetje als: pech laat je maar voorbijsteken. DRS en KERS hebben het gehaald van jou slome bak zonder DRS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Klinkt zo een beetje als: pech laat je maar voorbijsteken. DRS en KERS hebben het gehaald van jou slome bak zonder DRS. Het is algeheel, dus ook als je defensief rijdt net voor 'n bocht. I pity the fool die DRS of KERS gaat gebruiken op die plekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.529 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 The FIA's World Motor Sport Council has announced several changes to the sporting rules for the 2012 Formula 1 season. From next year, all cars will have to pass all the mandatory crash tests in order to be able to take part in winter testing. The ruling body has also confirmed there will be a three-day test during the season, which is set to allow teams to run with their drivers mid-campaign. Previously, teams were only allowed to run during the season in the Young Driver test near the end of the year. From 2012, all lapped cars will be allowed to unlap themselves and then join at the back of the field during safety car periods, ensuring a clean restart without slower cars in front of the leaders. There will now be a maximum race time of four hours during each grand prix, ensuring that lengthy suspensions do not result in events that are longer than that. The FIA also said that from 2012, drivers will not be allowed to move back onto the racing line after having moved off it to defend their position. Also from next year, cars which were in the pitlane when a race is suspended will now be allowed to rejoin the grid in the position they were in when the race was stopped. The governing body has also altered the use of tyre allocations, with drivers now allowed to use all tyres from the start of practice. Previously, only three sets were permitted. Finally, the FIA said divers will not be allowed to leave the track - like cutting a chicane on reconnaissance laps or 'in' laps to save time and fuel - without a justifiable reason. via autosport.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Finally, the FIA said divers will not be allowed to leave the track - like cutting a chicane on reconnaissance laps or 'in' laps to save time and fuel - without a justifiable reason. Ik herinner mij een bepaalde scene uit de Senna-documentaire. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.529 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 Ik herinner mij een bepaalde scene uit de Senna-documentaire. De welke? Ik snap niet waarom ze dat zouden verbieden, is toch niks mis met een chicane afsnijden voor de je snelle kwalificatierun? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 7 december 2011 Delen Geplaatst: 7 december 2011 De welke?Ik snap niet waarom ze dat zouden verbieden, is toch niks mis met een chicane afsnijden voor de je snelle kwalificatierun? De ruzie tussen Senna en Jean-Marie Balestre. Het is niet 100% gerelateerd, maar 't deed mij gewoon automatisch denken aan die scene. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
whispy 158 Geplaatst: 5 januari 2012 Delen Geplaatst: 5 januari 2012 The end of an era: blijkbaar heeft Patrick Head recent z'n ontslag aangeboden bij de F1-tak van het Williams-team. (hij blijft wel nog op 'n andere afdeling actief) Kerel heeft samen met Frank Williams het team in 1977 opgestart en is mede verantwoordelijk voor de talloze successen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.